Ik houd wel van een specifiek soort countrymuziek, John Prine bijvoorbeeld. Townes van Zandt, als is dat wel wat sip (en heel mooi!)
Hoe vaak was jij je kussen?
- 1x per maand
- 1x per week week
- 1x per kwartaal
- 1x per jaar
- Moet dat dan?
- Ik koop om de zoveel tijd een nieuw kussen
0 stemmers
Gewoon met mijn beddengoed dus om de week
Maar echt het kussen zelf? Dus niet de sloop?
Oh snap, ik heb verkeerd gelezen!
Ik voelde me al een unsuccessful adult
Ik ga hier vast om geshamed worden maar ik zou mijn kussens pas wassen als er kringen op komen of gewoon worden dus no worries
Heb jij een iCloud abonnement (betaald dus)?
- Ja
- Nee
- Nee ik heb geen iPhone
0 stemmers
Maar vind het wel echt belachelijk duur. Had eerst eentje van 2.99 per maand. Maar vanwege grote hoeveelheid foto’s en video’s heb ik nu eigenlijk het abonnement van 9.99 nodig, want hij heeft al maanden niet kunnen synchroniseren.
Ik betaal maar het is de telefoon van mijn puber
Zelf heb ik Android
Ja, maar alleen omdat ik gek werd van die notificatie dat ik geen ruimte meer had en het niet gesynchroniseerd werd.
Dan pleur je er toch wat weg
Als ik dat had gewild, had ik dat inderdaad gedaan.
Waar ontbijt jij?
- Thuis
- Werk
- Onderweg
- Niet
0 stemmers
In de sportschool
Jullie mogen weer een beslissing maken voor mij haha.
Ik heb dus een tijdje geleden heel cheap een tuintafel gekocht die ik inmiddels zwart gespoten heb. Nu moet ik nog stoelen maar ik wil er gewoon niet te veel aan uitgeven want zo vaak zal ik er niet zitten. Maar goed er stond eerst 6 jaar een gele tuintafel en witte stoelen dus het lijkt sowieso een stuk beter.
Anyways de vraag. Welke stoelen ga ik kopen voor mijn tafel? Mijn eerste logisch gedachte was duh de volledig zwarte maar een grijze zitting gaat wel minder heet worden natuurlijk. Nou ik laat zoals regelmatig (wanneer ik echt geen beslissing kan maken) jullie de keuze maken.
- 1
- 2
0 stemmers
(Soms weet ik echt niet in welk topic ik mijn vraag moet plaatsen maar als het verkeerd staat dan merk ik het wel)
Heb er wel een molton om, die om de wasbeurt van het beddengoed (dus elke twee weken) in de was gaat. Mijn kussen (1,5 jaar oud of zo?) ziet er nog schoon uit, als dat niet meer zo zou zijn zou ik hem wel in de machine gooien gok ik.
Valt wel mee met hoe heet zulke stoelen worden. Heb iig zelf geen last van een verbrande poeperd gehad
Nouja als je kijkt naar de gesprekken in het ‘Wat je even kwijt wil’ topic van afgelopen week kunnen veel mensen blijkbaar geen normaal gesprekje voeren in eigen taal. Dus wel degelijk relevant.
Zit jij bij een rotary of ken je iemand bij een rotary
- Ja ikzelf
- Ja ken anderen
- Nee
- Nee weet ook niet wat het is
0 stemmers