Stel je persoonlijke vraag #54

Ja, het maakt mij verder ook helemaal niks uit hoor haha
Het scheelt inderdaad sowieso als je als kind al naar heel veel plekken/landen bent geweest. Toen ik 15 was zat ik nog op 2, België en Frankrijk :joy: (en nu op 7 op eind 20 jarige leeftijd)

3 likes

Haha jawel

69 likes

Ik denk ongeveer 45 landen. Zullen vast mensen zijn die dit niet veel vinden hoor, je hebt altijd baas boven baas. De landen waar ik geweest ben liggen ook redelijk verspreid over de wereld, alleen Zuid Amerika (en Antarctica) ben ik nog nooit geweest.

Edit: en sowieso vind ik het landen tellen eigenlijk een beetje random. In Engeland ben ik bijvoorbeeld alleen een keer in Londen geweest, maar er zitten ook landen bij waar in meermaals op verschillende plekken ben geweest of heb rondgereisd. Ik heb voor mezelf in ieder geval het gevoel dat ik best wat van de wereld heb gezien en daar prijs ik mezelf gelukkig mee.

3 likes

Ja oké we zijn hier allemaal privileged as fuck :sob::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Dat sowieso.

Ik zou ook eerder reizen in totaal aantal maanden tellen dan totaal aantal landen denk ik.

5 likes

Hoeveel maanden van je leven heb je gereisd?

• Geen
  • 1-2
  • 3-4
  • 5-6
  • 7-8
  • 9-10
  • 11-12
  • 13-15
  • 16-18
  • 19-21
  • 22-24
  • Meer dan 2 jaar totaal

0 stemmers

3 likes

Hoeveel landen heb je bezocht?
Hier kan je 't tellen als je het niet uit je hoofd weet: https://countries-visited.com/

• 1 - 5 landen
  • 6 - 10 landen
  • 11 - 15 landen
  • 16 - 20 landen
  • 21 - 25 landen
  • 26 - 30 landen
  • 31 - 35 landen
  • 36 - 40 landen
  • 41 - 45 landen
  • 46 - 50 landen
  • 50 - 60 landen
  • 60 - 70 landen
  • 70 - 80 landen
  • 80 + landen

0 stemmers

Heb zelf niet heel veel landen bezocht omdat ik veel naar 1 land ga, want ik was de laatste jaren wel goed op weg om alle 50 staten van de VS te bezoeken. Maar dat is nu dus onderbroken :smiling_face_with_tear:, hopelijk kan ik er ooit weer mee verder.

2 likes

Geen kan bijna niet toch, als je vanaf kind t/m laten we zeggen je dertigste 3 keer een week op vakantie bent geweest inclusief 2 weekendjes weg dan zit je al op een maand

Of bedoel je hoeveel weken in 1x achter elkaar?

2 likes

M’n moeder is maar 1x in haar leven 3 dagen naar Parijs geweest en een handjevol dagen naar België of Duitsland.

3 likes

Ligt er ook aan wat je verstaat onder reis denk ik?

7 likes

Nee hoor vul het in hoe je wil, tel centerparks mee @Evenveel

1 like

Ja dat is dus het domme aan landenlijstjes, ben op mn 17e in NYC geweest en nu ‘mag’ ik een enorm land afkruisen. Terwijl ik feitelijk niks heb gezien van het land.

9 likes

Niet. Maar Google zegt dat mijn auto dat kan. :rofl:

1 like

Is dat echt je doel? Er zijn zoveel saaie staten ik zou niet weten wat ik bijv in Kansas of Ohio zou moeten doen :sweat_smile:

2 likes

Ja, nouja ik kan ook gelukkig sterven als ik het niet haal, maar het lijkt me wel leuk ja! Nebraska was bijvoorbeeld inderdaad vrij saai, maar toch ook wel weer geinig om zo lang niks tegen te komen. En mensen in North Dakota die stuk voor stuk vroegen waarom 2 mensen uit Nederland in godsnaam in Medora, North Dakota te vinden waren.
Ik ben gewoon gefascineerd haha, ook al is er zoveel mis.

7 likes

Zag ik ineens jouw:

• Maserati
  • huis op Bali
  • ?!?!

0 stemmers

1 like

Ik heb dit zovaak gehoord terwijl ik zelf geen TikTok meer kijk. Valt me erg mee hoe bekend dit is

2 likes

Kan ze ook even over mij gaan dromen dat ik zwanger ben? Danku danku

1 like

Wij hadden toen ik jong was thuis zo weinig te makken dat we in Nederland naar een camping gingen (en niet op Schier ofzo), dus minder dan een maand gereisd kan echt makkelijk. Had toen ik studeerde ook geen geld en ga pas sinds een paar jaar op vakantie.
Vind het sowieso best gepriviligieerde uitspraken hier over vakantie en landen bezoeken. Zeg dat je rijk bent geboren zonder te zeggen dat je rijk bent geboren…

52 likes

Over welke Amerikaanse president kan jij 3 feitjes of meer zeggen, bijvoorbeeld welke partij, wanneer, iets wat ze gedaan hebben tijdens hun presidentschap, iets over hun uiterlijk, vrouw, vernoeming, whatever

:nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face:

• Biden
  • Trump
  • Obama
  • W Bush
  • Clinton
  • H W Bush
  • Reagan
  • Carter
  • Ford
  • Nixon
  • Lyndon B Johnson
  • Kennedy