Stel je persoonlijke vraag #54

Ik had hier vandaag een discussie over met een collega. Als je naar de sauna gaat waar je naakt bent, zou je het dan raar vinden als mensen van búiten de sauna je zouden kunnen zien?

• Nee, zou ik niet boeiend vinden. Naakt is naakt is prima.
  • Ja, is raar en zou ik me ongemakkelijk bij voelen
  • Ja, is raar/ongewenst want naakt is sowieso een no go voor mij

0 stemmers

Context: ze vertelde over een hotel met wellness waarbij je vanuit de receptie op een halletje van de wellness uitkijkt waar zij dus twee naakte mensen zag. Ik vind dat raar ondanks dat ik graag naar de naakt sauna ga. Zij vond het raar omdát ze niet naar de naaktsauna gaat. Een derde collega vond het niet boeiend omdat ze toch al naakt is, dus boeiend dat die andere mensen je ook zien…

4 likes

Vanuit de receptie zou me nog niet zo veel boeien, maar echt vanaf de openbare weg zou ik niet nodig vinden. :sweat_smile:

16 likes

Oosterhout is echt geen beruchte plek, dus logisch dat je het niet kent.
Er stond wel een fijne middelbare school waar genoeg stoelen waren voor iedereen om te kunnen zitten in de pauzes :sweat_smile:

11 likes

Wij hadden genoeg stoelen en tafels maar er waren een aantal lange tafels waar je dan moest vragen om bij te mogen zitten. Meestal was het antwoord ook gewoon nee :sweat_smile:

Ik probeer me voor te stellen hoe dat op het werk zou zijn, verplicht staand lunchen of op de grond moeten zitten :joy::joy: Goed beleid als je mensen wil afschrikken.

1 like

Wel geskimmed bedenk ik me nu, niet gescamd.

1 like

Haha omg wat is dit voor onzin :joy: Snap ook echt niet waarom Helmond zo’n slechte naam heeft, want er gebeurt hier echt vrij weinig.

5 likes

kan jij kamertemperatuur water drinken als je een kater hebt?

• nee :nauseated_face: liefste/alleen koud
  • nee :nauseated_face: liefste/alleen warm
  • nee sowieso geen water met een kater
  • ja no problemo

0 stemmers

1 like

Snap je dat echt niet? Helmond heeft toch gewoon een imagoprobleem, terecht of onterecht. Heeft te maken met dat het altijd een arbeidersstad is geweest en vanwege de woonwagenkampen, wat geassocieerd wordt met meer criminaliteit etc. Terecht of onterecht dus.

4 likes

Met of zonder kater, altijd liefst ijskoud water.

9 likes

Gaat Soldaat van Oranje dit jaar eindelijk stoppen?

• Ja, na juni is het over en uit
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Heb jij iets van Smeg?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Echt de Blond Amsterdam onder de apparaten

5 likes

Heb jij zin in de zomertijd?

• Ja
  • Nee
  • Hoezo dat doet me niks

0 stemmers

Een afzuigkap lol

2 likes

Jaa, temperaturen lijken ook de goede kant op te gaan. Lekker lange avonden, heeeerlijk.

Eigenlijk dacht ik dat vorig weekend zomertijd was omdat mijn vriend dat beweerde, heel de zondag zei hij dat hij dat uurtje slaap minder wel voelde.

16 likes

Ik heb al een paar weken zomertijd en ik ben zo blij dat het nu niet meer donker is als ik thuiskom van werk, echt heerlijk.

3 likes

Gasfornuis en afzuigkap. Zaten er al in.

Ik vind die koelkasten eigenlijk wel leuk, maar volgens mij zijn ze helemaal niet zuinig, dus zou er niet snel een kopen.

1 like

Ik snap nog steeds niet waarom je aan smegma herinnerd zou willen worden iedere keer dat je je keuken in loopt

11 likes

Je bent met iemand aan het daten en je komt bij die persoon thuis. Dan zie je dat hij/zij een LEGO kamer heeft. Vol met uitgestalde LEGO sets waar deze persoon af en toe mee “speelt” als hobby.

Zou je dit een afknapper vinden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Heb ik hier ook :joy:

6 likes

als je elke keer aan smegma “herinnerd wordt” als je keukenapparatuur van smeg ziet ligt dat denk ik echt aan jou

misschien kan je er emdr voor krijgen?

10 likes