Ben jij ooit gescamd?
- Ja, ik raakte een groot bedrag kwijt
- Ja, maar het was een klein bedrag
- Nee
0 stemmers
Ben jij ooit gescamd?
0 stemmers
Volgens mij zaten er bij ons alleen brugklassers aan de tafels in de aula. De rest ging gewoon ergens hangen in het park/schoolplein/in de gang/bij de tafelvoetbal/wcâs
Zoooo luxe!
Bij mij op school was er een brugklassersgang waar alle brugklassers op de grond zaten . Echt fukking raar eigenlijk, maar onze school had sowieso rond de 10 tafels om aan te zitten terwijl er 1800 leerlingen waren. Misschien was het een sociaal experiment of zo waar we onbewust aan hebben deelgenomen.
Bij ons waren de onderste en bovenste klassen van elkaar gescheiden met aparte aulas en alleen de bovenste klassen kregen het privilege van (te weinig) stoelen en tafels. Ergens anders hangen mocht ook niet.
Van meerdere mensen uit de buurt van Helmond gehoord dat ze bewust geboren zijn in Eindhoven of andere buurgemeentes om een Helmonds paspoort te voorkomen - dus er wordt vals gespeeld.
Bij ons zaten ook altijd veel mensen op de grond en op de trappen omdat er niet genoeg plek was. Achteraf vind ik dat eigenlijk echt super raar??
Kreeg opeens een mail van een incassobureau. Ik dacht dat, dat spam was. Na wat rond zoeken kwam ik erachter dat het echt was en blijkbaar was mijn account van Zalando en Bol gehackt en dus een groot bedrag open. Aangifte gedaan en gelukkig nooit hoeven te betalen
Wow echt heel raar eigenlijk haha
Ja, want dat zou âveiligâ zijn, omdat je dan niet tussen de hogere klassen zat. Maar na een tijdje ben je het wel zat om op de grond te zitten. Denk dat het tegenwoordig ook niet meer bestaat, want brugklassers zijn veel cooler dan toen. Aan het einde van het schooljaar merkte je ook dat bijna niemand er meer ging zitten.
Ik had hier vandaag een discussie over met een collega. Als je naar de sauna gaat waar je naakt bent, zou je het dan raar vinden als mensen van bĂșiten de sauna je zouden kunnen zien?
0 stemmers
Context: ze vertelde over een hotel met wellness waarbij je vanuit de receptie op een halletje van de wellness uitkijkt waar zij dus twee naakte mensen zag. Ik vind dat raar ondanks dat ik graag naar de naakt sauna ga. Zij vond het raar omdĂĄt ze niet naar de naaktsauna gaat. Een derde collega vond het niet boeiend omdat ze toch al naakt is, dus boeiend dat die andere mensen je ook zienâŠ
Vanuit de receptie zou me nog niet zo veel boeien, maar echt vanaf de openbare weg zou ik niet nodig vinden.
Oosterhout is echt geen beruchte plek, dus logisch dat je het niet kent.
Er stond wel een fijne middelbare school waar genoeg stoelen waren voor iedereen om te kunnen zitten in de pauzes
Wij hadden genoeg stoelen en tafels maar er waren een aantal lange tafels waar je dan moest vragen om bij te mogen zitten. Meestal was het antwoord ook gewoon nee
Ik probeer me voor te stellen hoe dat op het werk zou zijn, verplicht staand lunchen of op de grond moeten zitten Goed beleid als je mensen wil afschrikken.
Wel geskimmed bedenk ik me nu, niet gescamd.
Haha omg wat is dit voor onzin Snap ook echt niet waarom Helmond zoân slechte naam heeft, want er gebeurt hier echt vrij weinig.
kan jij kamertemperatuur water drinken als je een kater hebt?
0 stemmers
Snap je dat echt niet? Helmond heeft toch gewoon een imagoprobleem, terecht of onterecht. Heeft te maken met dat het altijd een arbeidersstad is geweest en vanwege de woonwagenkampen, wat geassocieerd wordt met meer criminaliteit etc. Terecht of onterecht dus.
Met of zonder kater, altijd liefst ijskoud water.
Gaat Soldaat van Oranje dit jaar eindelijk stoppen?
0 stemmers
Heb jij iets van Smeg?
0 stemmers
Echt de Blond Amsterdam onder de apparaten