Stel je persoonlijke vraag #54

Heb jij zin in de zomertijd?

• Ja
  • Nee
  • Hoezo dat doet me niks

0 stemmers

Een afzuigkap lol

2 likes

Jaa, temperaturen lijken ook de goede kant op te gaan. Lekker lange avonden, heeeerlijk.

Eigenlijk dacht ik dat vorig weekend zomertijd was omdat mijn vriend dat beweerde, heel de zondag zei hij dat hij dat uurtje slaap minder wel voelde.

16 likes

Ik heb al een paar weken zomertijd en ik ben zo blij dat het nu niet meer donker is als ik thuiskom van werk, echt heerlijk.

3 likes

Gasfornuis en afzuigkap. Zaten er al in.

Ik vind die koelkasten eigenlijk wel leuk, maar volgens mij zijn ze helemaal niet zuinig, dus zou er niet snel een kopen.

1 like

Ik snap nog steeds niet waarom je aan smegma herinnerd zou willen worden iedere keer dat je je keuken in loopt

11 likes

Je bent met iemand aan het daten en je komt bij die persoon thuis. Dan zie je dat hij/zij een LEGO kamer heeft. Vol met uitgestalde LEGO sets waar deze persoon af en toe mee “speelt” als hobby.

Zou je dit een afknapper vinden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Heb ik hier ook :joy:

6 likes

als je elke keer aan smegma “herinnerd wordt” als je keukenapparatuur van smeg ziet ligt dat denk ik echt aan jou

misschien kan je er emdr voor krijgen?

10 likes

Stel je krijgt bij de MacDrive een verkeerde bestelling mee, wat je thuis pas ontdekt. Je belt eerst de Mac, zij zijn er al achter want iemand anders had ook al gebeld voor de verkeerde bestelling. Je rijdt terug naar de Mac voor de juiste bestelling. Neem je de verkeerde bestelling dan mee terug? Het is zeker 10 minuten rijden.

• Ja
  • Nee
  • Anders?

0 stemmers

1 like

Ja je kunt toch niet aankomen met “ik heb de verkeerde bestelling gekregen maar die ligt nog thuis” :smiling_face_with_tear:

25 likes

Mannen met suffe hobbies is mijn kryptonite. Ik heb daar zo’n zwak voor :joy:

8 likes

Van te voren is er gebeld naar de Mac, zie edit.

1 like

Wat is de reden voor deze poll? Wilde de Mac receipts zien en had jij je bestelling niet bij?

2 likes

Ja grow up. Net als volwassen mensen die fan zijn van disney. Ben je 5?

2 likes

Mac vroeg om de bestelling, vond dat zelf apart, want wat moeten ze met koude friet. En ik had dus voordat ik kwam met hen gebeld. Maar zo te zien ben ik in de minderheid.

1 like

Je mag ook eerlijk zeggen dat je de helft al had opgegeten.

14 likes

Ah jij bent Smeg(ma) fan zo te horen

1 like

Mja wat moet jij met dingen die je niet besteld hebt kun je dan ook denken

Al zou ik het zelf gewoon opvreten, tenzij het zo’n fish filet is want dat bestellen alleen psychopaten

5 likes

Smegma smegssensethouder :nauseated_face:

3 likes