Wat is de happymeal hack?
Is die die bij de happy meal zit niet iets anders? Daar zit ketchup op zie ik, op de normale tartaarsaus
Ik doe dit wel, psycholoog dan. Wel via de bedrijfsarts geregeld en was ook eigenlijk een tegen actie omdat ik een collega heb die telkens om half 2 naar âde fysioâ moest terwijl we werken tot half 4. Dan kwam ze natuurlijk niet meer terug en irriteerde me heel erg
Ik deed dus eerst al mijn psycholoog afspraken buiten werktijd maar nu mag het dus onder werktijd.
Dat staat er toch bij?
@Teigetje ahh dat zou kunnen, geen idee. Eet ze zelf altijd zonder saus en kaas.
Je bestelt dan een happy meal met een filet o fish en daardoor krijg je er voor weinig geld frietjes drinken en appeltjes/tomaatjes âbijâ
Zonder saus en kaas ![]()
Kaas. ![]()
Sorry moet echt gaan slapen blijkbaar. Ik wist niet dat er ook een filet o fish happymeal was. Ik dacht dus dat er een geniale hack was voor alle dure snacks, maar dat is dus niet zo (ik hou niet van de fish o filet).
Kort gezegd: ik moet gaan slapen want ben veel te moe
Nee ik snap het echt niet? Ik woon hier en voel me super veilig, en zoals ik al zei gebeurt er hier vrij weinig. Dus ja onterecht indd. Misschien vroeger, maar nu is het toch niet heel veel anders dan andere steden, of juist minder. Ja tuurlijk gebeurt er wel shit, maar niet meer dan in andere steden. Dus vind het beetje onzin indd dat Helmond zo nog steeds wordt neergezet. Ik vind het hier mega gezellig.
pookie no i cry
Misschien handig om even op te zoeken wat een imagoprobleem is
Mân hometown ![]()
![]()
Maar die is er ook niet hoor, er zit dan idd alleen ketchup op. Geen kaas en tartaarsaus, smaakt heel anders!
Ik zag dit ook overal! In NL nooit zo opgevallen, maar elke buiten bbq op het strand draagt dit logo
Ik loop achter met lezen, maar is Leo Club dan hetzelfde als Lion Club, maar dan voor jongere mensen, maar wel met dezelfde regel dat je aangedragen moet worden?
Ik vind ontbijt bij McDonaldâs echt top tijdens een road trip, Egg McMuffin en een hash brown en shitty koffie en een sinaasappelsap. Helaas hebben ze hier geen hash browns ![]()
- Ja, maar was ik niet bij betrokken
- Ja, was ik bij betrokken
- Nee, niet dat ik weet
- Anders
0 stemmers
Toen ik in de 2e zat (13 jaar) hoorde ik o.a. over een steekpartij, heb het niet zelf gezien. Details: De jongen werd van achter in zn longen gestoken. En ook een keer achteraf gehoord over een meisje uit een klas hoger die met haar naaldhak in iemands gezicht schopte/stak
Bij 1 van de incidenten kwam de dader van een andere school.
Wat heftig⊠Weet je hoe het beide slachtoffers is vergaan?
Er is wel iemand van school gestuurd omdat hij een leraar bedreigde met een mes voor een hoger cijfer. Hij was ver genoeg dat hij automatisch een mavo diploma kreeg. Hij wou daarmee dan de beveiligersopleiding gaan doen en heeft toen ook zijn VOG gekregen omdat de leraar geen aangifte deed en voor de rest waren er geen andere incidenten geweest.
Haha ja ik vraag me soms af wat ik mee moet tellen. Ik ben bijvoorbeeld 2 keer in slovenie geweest maar alleen 1 nacht. En doorgereden. Ik vind dat dus echt niet tellen. Feitelijk ben ik er wel geweest maarja.
Vind jij het in zoân geval tellen dat je een land hebt bezocht?
- Ja telt gewoon
- Nah nee telt eigenlijk niet mee
0 stemmers
Of als je bijvoorbeeld een overstap hebt in een ander land. Dat vind ik al helemaal lachwekkend als iemand dat meetelt.