Ik ben heel blij met m’n smeg inductiefornuis en ik heb nog nooit aan smegma gedacht als ik dat ding zag en ik weet ook zeker dat ik er morgenochtend als ik de keuken inloop niet aan zal denken
I am sure you’ll do…!!!
Ik werk in de zorg op een woongroep. Ik zie het al voor me dat ik zeg: de groeten ik ben even naar de tandarts/psycholoog/de kapper???
Zou het ook heel raar vinden als een collega dit zou doen, kan echt niet met bepaalde banen haha
Ik wil eigenlijk heel graag een filet o fish proberen, lijkt me echt vieslekker, maar durf niet
- Ja, was lekker
- Ja, was vieslekker
- Ja, was niet lekker
- Nee
0 stemmers
Iedereen die Vega was voor 2010 be like
Jaaa blablbla vis is ook een dier maar in die donkere dagen moest ik van mn ouders vis eten en was er niks echt Vega bij de maccie want die groente burger hadden ze vaak niet op voorraad.
Vandaag nog gehad.
Wel met de happymeal hack. Je bent dan maar iets meer kwijt (inclusief drinken, appel en P.a.t.a.t.) dan wanneer je hem los koopt.
Ik bestel die eigenlijk altijd!
Altijd de royal-o-fish! (BE)
Oh nou goed om te horen, ik ben om. Volgende week ga ik hem halen
Dan nog een ding waar ik echt benieuwd naar ben bij de Mac maar ook niet echt durf hahahaha
- Wel eens gehad, was lekker
- Wel eens gehad, was vieslekker
- Wel eens gehad, was vies
- Niet gehad
0 stemmers
Ik vind de fish bij de Quick lekkerder. Sowieso is de Quick underrated
Wat is de happymeal hack?
Is die die bij de happy meal zit niet iets anders? Daar zit ketchup op zie ik, op de normale tartaarsaus
Ik doe dit wel, psycholoog dan. Wel via de bedrijfsarts geregeld en was ook eigenlijk een tegen actie omdat ik een collega heb die telkens om half 2 naar ‘de fysio’ moest terwijl we werken tot half 4. Dan kwam ze natuurlijk niet meer terug en irriteerde me heel erg
Ik deed dus eerst al mijn psycholoog afspraken buiten werktijd maar nu mag het dus onder werktijd.
Dat staat er toch bij?
@Teigetje ahh dat zou kunnen, geen idee. Eet ze zelf altijd zonder saus en kaas.
Je bestelt dan een happy meal met een filet o fish en daardoor krijg je er voor weinig geld frietjes drinken en appeltjes/tomaatjes ‘bij’
Zonder saus en kaas
Kaas.
Sorry moet echt gaan slapen blijkbaar. Ik wist niet dat er ook een filet o fish happymeal was. Ik dacht dus dat er een geniale hack was voor alle dure snacks, maar dat is dus niet zo (ik hou niet van de fish o filet).
Kort gezegd: ik moet gaan slapen want ben veel te moe
Nee ik snap het echt niet? Ik woon hier en voel me super veilig, en zoals ik al zei gebeurt er hier vrij weinig. Dus ja onterecht indd. Misschien vroeger, maar nu is het toch niet heel veel anders dan andere steden, of juist minder. Ja tuurlijk gebeurt er wel shit, maar niet meer dan in andere steden. Dus vind het beetje onzin indd dat Helmond zo nog steeds wordt neergezet. Ik vind het hier mega gezellig.
pookie no i cry