Misschien handig om even op te zoeken wat een imagoprobleem is
Mân hometown
Maar die is er ook niet hoor, er zit dan idd alleen ketchup op. Geen kaas en tartaarsaus, smaakt heel anders!
Ik zag dit ook overal! In NL nooit zo opgevallen, maar elke buiten bbq op het strand draagt dit logo
Ik loop achter met lezen, maar is Leo Club dan hetzelfde als Lion Club, maar dan voor jongere mensen, maar wel met dezelfde regel dat je aangedragen moet worden?
Ik vind ontbijt bij McDonaldâs echt top tijdens een road trip, Egg McMuffin en een hash brown en shitty koffie en een sinaasappelsap. Helaas hebben ze hier geen hash browns
- Ja, maar was ik niet bij betrokken
- Ja, was ik bij betrokken
- Nee, niet dat ik weet
- Anders
0 stemmers
Toen ik in de 2e zat (13 jaar) hoorde ik o.a. over een steekpartij, heb het niet zelf gezien. Details: De jongen werd van achter in zn longen gestoken. En ook een keer achteraf gehoord over een meisje uit een klas hoger die met haar naaldhak in iemands gezicht schopte/stak Bij 1 van de incidenten kwam de dader van een andere school.
Wat heftig⊠Weet je hoe het beide slachtoffers is vergaan?
Er is wel iemand van school gestuurd omdat hij een leraar bedreigde met een mes voor een hoger cijfer. Hij was ver genoeg dat hij automatisch een mavo diploma kreeg. Hij wou daarmee dan de beveiligersopleiding gaan doen en heeft toen ook zijn VOG gekregen omdat de leraar geen aangifte deed en voor de rest waren er geen andere incidenten geweest.
Haha ja ik vraag me soms af wat ik mee moet tellen. Ik ben bijvoorbeeld 2 keer in slovenie geweest maar alleen 1 nacht. En doorgereden. Ik vind dat dus echt niet tellen. Feitelijk ben ik er wel geweest maarja.
Vind jij het in zoân geval tellen dat je een land hebt bezocht?
- Ja telt gewoon
- Nah nee telt eigenlijk niet mee
0 stemmers
Of als je bijvoorbeeld een overstap hebt in een ander land. Dat vind ik al helemaal lachwekkend als iemand dat meetelt.
Vind ik ook afhankelijk. Rijd je er alleen doorheen en stap je niet uit of kies je wel een mooie route uit door dat land en stop je nog bij een paar plekken/steden. En ik heb tijdens een overstap heel warschau gezien dus vind ik eigenlijk ook wel tellen
Ja eens. In mijn geval kan ik zeggen dat de ouders van mn vriendin waarmee ik op vakantie ging wel het land hebben bezocht. Wij zaten alleen vermoeid te zeuren op de achterbank en naar onze eigen muziek te luisteren. Heb volgens mij amper uit het raam gekeken. Zo zonde nu! Kuttieners hana
Hoezo bizar? Ik rijd dat nog steeds haha, ook naartoe gereden paar jaar geleden met een oude camper bijvoorbeeld van 30 jaar oud zonder airco & stuurbekrachtiging. Roadtrip vakanties zijn mijn favâs. Vind dat echt heerlijk. Muziekje aan en go. Heb er ook goede herinneringen aan, wij deden dat vroeger zelf ook: auto volgepakt/gepropt en naar het zuiden rijden.
Nou, in die tijd? Ik weet niet exact hoeveel jaar geleden dat is, wij waren nog niet geboren. Maar echtniet met een goede auto met airco. En dan zoân afstand Ik geloofde het eerst niet totdat ze het fotoalbum lieten zien. En ik wist dat het waar is want mn vader had in die tijd nog vliegangst. 14 uur rijden oid. In een auto zonder airco in de zomer.
Een autovakantie die meer dan 10 uur duurt:
- Ja prima leuk!!
- Voor een keertje
- Nee niks voor mij
- Ik weet het niet
0 stemmers
Ooh dat lijkt me echt heerlijk! Geen verantwoordelijkheden op die leeftijd, lekker verliefd in die auto, muziekje aan, mooie uitzichten!
Ja nu denk ik de liefde moet wel veel hebben geholpen want ik kan niet 1 vriend/familielid nu bedenken waarmee ik zonder airco in een slechte auto zo ver zou willen rijden . En mn moeder wilde tot misschien een paar jaar geleden niet op de snelweg. Dus ze hebben niet eens kunnen afwisselen wie er reed.
Veel liever met de trein en paar x overstappen.
En heb een keer een nachttrein gedaan, van Servië naar Montenegro. Was zo mooiiii en lekker lui niks doen.
Wij hadden twee scholen dicht bij elkaar, en dan werd er halverwege altijd gevochten. Daar liep dan ook de halve school voor uit en liep nooit goed af
Wel ooit lang geleden werd er met mijn pas geld afgeachreven in nigeria gelukkig vergoedde de bank toen alles
Wij hadden een overstap van ruim 12 uur in Hong Kong, zijn ook echt de stad in geweest en hebben alle toeristische dingen gedaan, maar no way dat ik dat meetel. Moet ik dan heel China meetellen?