Mijn moeder was 19 toen ze mij kreeg dus ik heb alleen d’r kinder- en tienerjaren niet meegemaakt. Heb juist het idee dat ik d’r ‘hele leven’ meemaak omdat ze nu zoveel dingen doet, reizen, studeren, enz. Dat kon niet toen ze jonger was.
Uhm nee het enige was je moet de tickets ter plekke kopen op Belgrado station. We hebben alle bedden in 1 cabine gekocht zodat we privacy hadden. Je kon juist niet van tevoren plannen, was spannend of er genoeg plek was dus. Maar allemaal goed gekomen.
Nou mijn, superlieve moeder, is echt heel enotioneel. Ik herinner me nog dat ze moest huilen toen we wegreden. Ik was 18 jaar toen ! Ik dacht vroeger altijd, doe toch normaal!
Anoniem
Vind jij jezelf vrij emotioneel als moeder?
(Ik doe deze anoniem,)
- Ja enorm
- Nee
- Gewoon een beetje
0 stemmers
Nou voor het eerst doe ik dan ook maar -weg-.
??ehh wat
Ja ik verwijder dit wel, is denk ik niet de juiste plek., excuus
Je kan ook gewoon je hele post verwijderen hè, haha.
Ik ben echt veel emotioneler sinds ik moeder ben. Zo irritant
Wat is er mis met emotioneel zijn? Of bedoel je dat je je emoties niet onder controle hebt?
Soms heb je geen zin om weer te huilen
Als er niet echt iets is om over te huilen bedoel je? Dat vind ik dan wel tellen als niet onder controle hebben. Maar als er dingen zijn om over te huilen, ben ik voorstander van gewoon huilen.
ik mis die dingen zo hard, de meeste mac’s n BE doen geen ontbijt meer sinds corona
het is terug sinds deze maand.
Oh is niks mee was ik voor mn zwangerschap ook. Maar nu echt om domme dingen waar ik soms echt helemaal moe van word😂 helemaal pro emoties. Maar niet op deze frequentie hahaha
Ik ben emotioneel incontinent geworden.
Ik moet ook zo vaak huilen om random filmpjes op insta van mensen die ik niet ken ![]()
correctie: mac’s doen geen ontbijt in het verre Limburg ![]()
Ja ze hebben het beide overleefd gelukkig!
Misschien slijt het vanzelf wel weer een beetje. Ik weet dat ik in mijn eerste keer verlof zelfs om Dick Bruna’s “Snuffie” en elke reclame met zielige kindjes moest huilen.
Zo erg is het gelukkig niet meer ![]()
Hoe lees jij reclamefolders(het meest)?
- Op papier
- Digitaal via bijv een app
- Ik lees nooit reclamefolders
0 stemmers