Stel je persoonlijke vraag #54

Wij deden dit ook als gezin gewoon in de jaren '90 dus zonder airco of wat. Vond dat juist altijd hele leuke vakanties.

6 likes

Dit lijkt me echt heel leuk, ken er 2 die dat hebben gedaan. Was wel heel veel planning vooraf. Maar dat is denk ik mijn ideale reis.

2 likes

Ik snap niet dat jullie al zo lang kunnen praten over wat “telt” :joy: voor wat voor wie?? Behalve als je wil opscheppen over hoe bereisd (of niet) je bent boeit het toch echt nul

22 likes

Hong Kong is geen China :smiling_face_with_tear: ten minste, niet vrijwillig

13 likes

Ja? Wanneer ‘telt’ het dan wel, als je in 2 steden bent geweest? 4? 30? Moet je in een groot land meer plekken bezoeken dan in een klein land om het te laten ‘tellen’? Of telt het alleen als je er een nacht hebt geslapen?

Of gaat het er in dit geval over of Hong Kong onderdeel is van China of niet?

Anyway, ik vind dit altijd zo’n geneuzel, je hebt stap gezet op grondgebied van een bepaald land, dan ben je daar toch geweest? :woman_shrugging:

7 likes

Zet mij maar in de auto, ik hou echt van autorijden. Liever 10 uur in de auto dan in een vliegtuig.

5 likes

Nee dat weet ik, ook daarom. Maar ik vind die lijstjes gewoon stom.

3 likes

Ik ook, alsof het een wedstrijd is. :yawning_face:

7 likes

Veel hebben hier al wel kinderen. Ik vroeg mijzelf op puber leeftijd af van ja. Huh. Jullie zijn mijn ouders w Ik weet niks van wat jullie leven voor mij is geweest. Dat zij een heel leven hebben geleefd, wat ik niet weet, toch zijn het mijn ouders.

Heb je dit gevoel wel eens gehad?

• Ja zovaak
  • Nee nooit
  • Eh een enkele keer

0 stemmers

2 likes

Maar dat is vooral omdat ik alles in mijn eentje moet rijden dus ja leuk zo’n mooie omgeving maar ik moet op de weg letten en nee 10 uur rijden dat trek ik niet

1 like

Mijn moeder was 19 toen ze mij kreeg dus ik heb alleen d’r kinder- en tienerjaren niet meegemaakt. Heb juist het idee dat ik d’r ‘hele leven’ meemaak omdat ze nu zoveel dingen doet, reizen, studeren, enz. Dat kon niet toen ze jonger was.

15 likes

Uhm nee het enige was je moet de tickets ter plekke kopen op Belgrado station. We hebben alle bedden in 1 cabine gekocht zodat we privacy hadden. Je kon juist niet van tevoren plannen, was spannend of er genoeg plek was dus. Maar allemaal goed gekomen.

Nou mijn, superlieve moeder, is echt heel enotioneel. Ik herinner me nog dat ze moest huilen toen we wegreden. Ik was 18 jaar toen ! Ik dacht vroeger altijd, doe toch normaal!

Anoniem
Vind jij jezelf vrij emotioneel als moeder?
(Ik doe deze anoniem,)

• Ja enorm
  • Nee
  • Gewoon een beetje

0 stemmers

Nou voor het eerst doe ik dan ook maar -weg-.

??ehh wat

3 likes

Ja ik verwijder dit wel, is denk ik niet de juiste plek., excuus

4 likes

Je kan ook gewoon je hele post verwijderen hè, haha.

4 likes

Ik ben echt veel emotioneler sinds ik moeder ben. Zo irritant

3 likes

Wat is er mis met emotioneel zijn? Of bedoel je dat je je emoties niet onder controle hebt?

2 likes

Soms heb je geen zin om weer te huilen

3 likes