Stel je persoonlijke vraag #54

Kies jij volkoren pasta boven andere pasta?

• Nee
  • Ja vind ik oprecht lekkerder
  • Ja want zogezegd gezonder, sneller vol, etc

0 stemmers

Vind jij De Jeugd Van Tegenwoordig leuk?

• NEE altijd al VRESELIJK
  • Ja
  • Vond ik vroeger leuk nu niet meer
  • Gewoon nee

0 stemmers

Vooral mijn interne stem kan nogal bezorgd zijn, ik probeer het absoluut niet te laten merken want ik wil m’n kind niet klein houden of beperken. Maar als ie best heftig ziek is (vooral bij benauwdheid) krijg ik daar wel echt stress van, maar ook als we bijvoorbeeld over een brug lopen met kind op de loopfiets krijg ik van die angstvisioenen dat ie in de sloot valt en ik ‘m moet redden ofzo. Die angstvisioenen had ik ook al pre kind, in gedachten is mijn dierbaren al tientallen keren onheil overkomen. Maar nogmaals, ik probeer het geen invloed te laten hebben op mijn dagelijks leven.

5 likes

Ik luister eigenlijk bijna nooit meer naar de jeugd van tegenwoordig maar ik ga uit een soort nostalgie wel met m’n broertje tijdens elke tour wel naar een show (ik heb hem toen 'ie 15 werd naar DJVT meegenomen voor z’n verjaardag en dat was zijn eerste concert ooit, en sindsdien gaan we steeds samen) en dat zijn wel echt leuke avonden

20 likes

Ik vind volkorenpasta echt niet lekker, dan eet ik liever geen pasta.
Maar laatst had ik volkorengnocchi en die waren echt VIES. :face_vomiting: Dan nog liever volkorenpasta.

2 likes

Het is bij mij ook meer sentiment dan dat ik ze helemaal fantastisch vind. Deze gasten zijn ongeveer net zo oud als ik en voor mij echt verbonden met de tijd dat ik net op mezelf woonde en veel uitging en heb ze toen ook weleens live gezien. Voor mooie vernieuwende muziek luister ik echt iets anders, maar af en toe in de auto heb ik weleens een album van ze opstaan.

4 likes

Ik eet het liefst pasta die niet van volkoren is gemaakt en dan ook nog van een goed merk.
Maar gezien gezond en wij toch vaak pasta eten op een tatta manier met veel saus eten, waardoor je de pasta niet meer echt proeft. Eten we op initiatief van mijn vriend (die ergens wel een punt heeft want gezond) nu vaak volkoren penne van bio AH. Die valt mee en smaakt niet naar karton. En ik heb hem eerst ook vervloekt, en in het begin zelfs mijn eigen pasta gekookt, maar met deze kan ik leven.

1 like

Een voormalig plantage in amerika is omgebouwd tot een bed & breakfast.En ja het was wel overduidelijk dat hier slaven hebben gewerkt.

Zou je daar naartoe willen?

• Gatverdamme nee zeg
  • Ja waarom niet het is vernieuwd
  • Weet ik niet

0 stemmers

3 likes

dit doet me denken aan een reclame van tui (?) over een verblijf op een oude plantage in suriname. toen hadden ze dat ook helemaal omschreven als ‘waan je in de sferen van onze dappere voorouders’ of iets dergelijks. ik weet niet meer precies wat er stond maar ‘dappere voorouders’ weet ik nog wel 100% zeker. echt zo ongepast en toondoof.

16 likes

Wtf is mis met mensen. Deze staat dan in west virginia. En zo van, hey we hebben het ff schoongemaakt, verfje eroverheen, paar nieuwe bedden. Komt u binnen!

2 likes

Misschien alleen als het black owned is en het een soort informatief museum-achtige B&B is geworden. Anders nee.

20 likes

Haha ja die bestaan denk ik nog niet.

2 likes

Als in ik maak combi’s. Shirt + broek & tuinbroek met shirtje eronder bijv.

1 like

Ik ga er eventjes vanuit dat die voorouders niet wit zijn in dit geval. Echt welke copywriter heeft dit verzonnen

Ik heb een artikeltje erover gevonden

Doet me denken aan Blake Lively en Ryan Reynolds die op een plantage zijn getrouwd :sob:

Ik ben neurodivergent (autistisch, hooggevoelig, ADHD’er, etc - gediagnosticeerd of niet, ik kijk niet in je dossier) en

• Ik vind mijn haar wassen fijn
  • Ik vind mijn haar wassen vervelend
  • Ik ben niet neurodivergent/ik heb geen haar/ik was mijn haar niet

0 stemmers

Ik ben neurotypisch (niet neurodivergent) en

• Ik vind mijn haar wassen fijn
  • Ik vind mijn haar wassen vervelend
  • Ik ben niet neurotypisch/ik heb geen haar/ik was mijn haar niet

0 stemmers

1 like

Voor de neurodivergente mensen moet je wel even specificeren wat er vervelend moet zijn :joy: de handeling, het gevoel, de energie die het kost en de andere 478578653 dingen die erbij komen kijken!

3 likes

Mijn specifieke #1 ergernis zijn de oneindige haren die tussen je billen komen, zou er echt om kunnen gillen

13 likes

Wassen fijn, maar door al dat gedoe erna heb ik er nooit zin in.

17 likes

Dit! En sowieso het gevoel van natte haren die blijven plakken aan mn lijf. Bij het idee alleen krijg ik de bibbers.

1 like

Ook dan moet je het gewoon niet doen. Het is echt niet ineens niet erg als zwarte mensen besluiten er geld aan te willen verdienen. Wat is een “interactief museum-achtige b&b” ook?

8 likes

Niet echt fijn. Gewoon neutraal? Net als mijn tanden poetsen. Fijn om schoon haar te hebben en soms heb ik er geen zin in, maar het is niet vervelend.

7 likes