Als er niet echt iets is om over te huilen bedoel je? Dat vind ik dan wel tellen als niet onder controle hebben. Maar als er dingen zijn om over te huilen, ben ik voorstander van gewoon huilen.
ik mis die dingen zo hard, de meeste mac’s n BE doen geen ontbijt meer sinds corona
het is terug sinds deze maand.
Oh is niks mee was ik voor mn zwangerschap ook. Maar nu echt om domme dingen waar ik soms echt helemaal moe van word😂 helemaal pro emoties. Maar niet op deze frequentie hahaha
Ik ben emotioneel incontinent geworden.
Ik moet ook zo vaak huilen om random filmpjes op insta van mensen die ik niet ken
correctie: mac’s doen geen ontbijt in het verre Limburg
Ja ze hebben het beide overleefd gelukkig!
Misschien slijt het vanzelf wel weer een beetje. Ik weet dat ik in mijn eerste keer verlof zelfs om Dick Bruna’s “Snuffie” en elke reclame met zielige kindjes moest huilen.
Zo erg is het gelukkig niet meer
Hoe lees jij reclamefolders(het meest)?
- Op papier
- Digitaal via bijv een app
- Ik lees nooit reclamefolders
0 stemmers
Wij gingen vroeger gewoon met de auto naar Marokko, door België, Luxemburg om goedkoop te tanken, Frankrijk, Spanje en dan met de boot. Mijn siblings doen dit nog steeds met hun kinderen. Wel een hotel tussendoor natuurlijk. Ik zie op social media ook wel eens mensen die vanuit Denemarken naar Marokko rijden, dat is wel next level.
Heb jij op dit moment een abbo op een box?
- Ja, Hello Fresh of een andere maaltijdbox
- Ja, een boekenbox
- Ja, een box met snacks
- Ja, een box met prulletjes
- Ja, een beautybox
- Ja, anders
- Nee
0 stemmers
Boeken + iets anders maar ik kan maar 1 ding kiezen
Shit, nu wel
Oeh een boekenbox klinkt wel leuk
wat houdt jouw boekenbox in?
Je krijgt 1x per maand een hardcover boek opgestuurd. Er zijn per maand een aantal boeken waar je uit kan kiezen en het zijn verschillende genres en vaak nieuwe boeken, ik heb wel eens boeken gehad die nog niet in de winkel verkrijgbaar waren.
Hoe heette dat vroeger toch? ECI ofzo? Ik heb echt bijzonder veel verschillende genres gelezen daardoor. Ik weet niet meer of je kon kiezen en ik dat niet deed of dat je gewoon wat kreeg, maar ik vond het wel echt top.
Wat is jouw minimum bedrag voor een verkoop op Vinted/Marktplaats (bij verzending)?
- Heb ik niet, ik laat gerust iets voor een poep en een scheet naar Frankrijk versturen
- Minimaal 5 euro
- Minimaal 7,50 euro
- Minimaal 10 euro
- Minimaal 15 euro
- Minimaal 20 euro
- Minimaal 25 euro
- Minimaal 30 euro
- Minimaal 40 euro
- Minimaal 50 euro
- Nog meer dan 50 euro, namelijk;
0 stemmers
ik heb zo’n hekel aan dat hele proces van foto’s maken, die vragen van mensen beantwoorden, inpakken, wegbrengen dat ik echt de moeite niet wil nemen om dingen op vinted te zetten. hypothetisch is het 25 euro maar nu ik erover nadenk heb ik volgens mij nooit dingen voor minder dan 50 euro verkocht (omdat ik die dingen gewoon niet plaats)