Stel je persoonlijke vraag #54

Heb geen minimaal bedrag, maar ik verkoop nooit hele goedkope dingen op Vinted. Eigenlijk verkoop ik alleen miskopen. Kleren of tassen die na een paar keer dragen toch niet lekker zitten/onpraktisch blijken/om wat voor reden dan ook een jaar ongedragen in mijn kast liggen. Vind het anders de moeite niet waard en het kan ook naar vrienden/familie/kringloop.

14 likes

Ik vind het lastig. Ik verkoop van mezelf alleen zaken die over het algemeen redelijk wat waard zijn, zo heb ik er bijvoorbeeld een merkjurk op staan die mij qua kleur niet staat en een te grote broek met prijskaartje eraan waarbij ik te laat (lees lui) was om te ruilen.

Maar ik verkoop ook vaak kinderkleding en dat vind ik lastig. Dat wil ik er namelijk niet voor teveel geld opzetten, want onzin en ik koop geen dure merken. Meestal maak ik dus bundels en zet ik jasjes en schoenen er los op. Als ik het niet verkoop wil ik weleens losse dingen er alsnog op zetten, maar dan zit je inderdaad voor 4 euro iets in te pakken om naar Marseille te sturen en dat vind ik eigenlijk ook belachelijk. Ik heb me voorgenomen dat niet meer te doen en het dan naar de kringloop te brengen.

Ik koop ook niet meer een t shirt voor mn kind voor 5 euro. Ik kijk altijd of ik meerdere dingen bij een verkoper leuk vind, anders doe ik het niet.

3 likes

Ik heb veel babykleding verstuurd voor weinig, maar wil nu gewoon bundels per maat maken. Want het voelt inderdaad beetje gek om voor 2€ iets naar Frankrijk of BelgiĂ« oid te sturen. Scheelt ook een hoop heen en weer gesjouw voor mezelf :upside_down_face:

1 like

Mijn ‘regel’ is niet een bedrag, maar een aantal artikelen. Ik koop vooral en verkoop weinig via vinted. Zowel binnen als buitenland moet ik minstens meerdere artikelen graag willen van de verkoper.

1 like

Oh maar ik bedoel met deze poll wel de verkoop van je eigen producten

2 likes

Ja ik heb de pol ook niet ingevuld om die reden :slight_smile:

Voor de ff’ers die moeder zijn, vind jij jezelf overbezorgd over je kind(eren)?

• Nee vind ik niet
  • Ja zo af en toe
  • Ja

0 stemmers

1 like

Maar annuleer je dan de verkoop als iemand 1 artikel koopt? Want vind het wel een goed idee, maar weet niet hoe goed hoe je dat instelt?

1 like

Mijn ervaring is dat dit echt niet verkoopt. Maar ik upload vooral setjes en zo verkoop ik eigenlijk altijd alles in bundels samengesteld door de koper. Ik doe alles eerst uploaden en dan pas online zetten.

2 likes

Hoe bedoel je ‘ik upload setjes’? Dat je ze wel samen op de foto zet maar niet in 1 advertentie verkoopt? Want bundels per maat maken lijkt mij ook handig als verkoper, maar slecht verkoopbaar omdat iedereen dan net alles binnen die bundel mooi/leuk moet vinden.

Kies jij volkoren pasta boven andere pasta?

• Nee
  • Ja vind ik oprecht lekkerder
  • Ja want zogezegd gezonder, sneller vol, etc

0 stemmers

Vind jij De Jeugd Van Tegenwoordig leuk?

• NEE altijd al VRESELIJK
  • Ja
  • Vond ik vroeger leuk nu niet meer
  • Gewoon nee

0 stemmers

Vooral mijn interne stem kan nogal bezorgd zijn, ik probeer het absoluut niet te laten merken want ik wil m’n kind niet klein houden of beperken. Maar als ie best heftig ziek is (vooral bij benauwdheid) krijg ik daar wel echt stress van, maar ook als we bijvoorbeeld over een brug lopen met kind op de loopfiets krijg ik van die angstvisioenen dat ie in de sloot valt en ik ‘m moet redden ofzo. Die angstvisioenen had ik ook al pre kind, in gedachten is mijn dierbaren al tientallen keren onheil overkomen. Maar nogmaals, ik probeer het geen invloed te laten hebben op mijn dagelijks leven.

5 likes

Ik luister eigenlijk bijna nooit meer naar de jeugd van tegenwoordig maar ik ga uit een soort nostalgie wel met m’n broertje tijdens elke tour wel naar een show (ik heb hem toen 'ie 15 werd naar DJVT meegenomen voor z’n verjaardag en dat was zijn eerste concert ooit, en sindsdien gaan we steeds samen) en dat zijn wel echt leuke avonden

20 likes

Ik vind volkorenpasta echt niet lekker, dan eet ik liever geen pasta.
Maar laatst had ik volkorengnocchi en die waren echt VIES. :face_vomiting: Dan nog liever volkorenpasta.

2 likes

Het is bij mij ook meer sentiment dan dat ik ze helemaal fantastisch vind. Deze gasten zijn ongeveer net zo oud als ik en voor mij echt verbonden met de tijd dat ik net op mezelf woonde en veel uitging en heb ze toen ook weleens live gezien. Voor mooie vernieuwende muziek luister ik echt iets anders, maar af en toe in de auto heb ik weleens een album van ze opstaan.

4 likes

Ik eet het liefst pasta die niet van volkoren is gemaakt en dan ook nog van een goed merk.
Maar gezien gezond en wij toch vaak pasta eten op een tatta manier met veel saus eten, waardoor je de pasta niet meer echt proeft. Eten we op initiatief van mijn vriend (die ergens wel een punt heeft want gezond) nu vaak volkoren penne van bio AH. Die valt mee en smaakt niet naar karton. En ik heb hem eerst ook vervloekt, en in het begin zelfs mijn eigen pasta gekookt, maar met deze kan ik leven.

1 like

Een voormalig plantage in amerika is omgebouwd tot een bed & breakfast.En ja het was wel overduidelijk dat hier slaven hebben gewerkt.

Zou je daar naartoe willen?

• Gatverdamme nee zeg
  • Ja waarom niet het is vernieuwd
  • Weet ik niet

0 stemmers

3 likes

dit doet me denken aan een reclame van tui (?) over een verblijf op een oude plantage in suriname. toen hadden ze dat ook helemaal omschreven als ‘waan je in de sferen van onze dappere voorouders’ of iets dergelijks. ik weet niet meer precies wat er stond maar ‘dappere voorouders’ weet ik nog wel 100% zeker. echt zo ongepast en toondoof.

16 likes

Wtf is mis met mensen. Deze staat dan in west virginia. En zo van, hey we hebben het ff schoongemaakt, verfje eroverheen, paar nieuwe bedden. Komt u binnen!

2 likes

Misschien alleen als het black owned is en het een soort informatief museum-achtige B&B is geworden. Anders nee.

20 likes