Haha ja die bestaan denk ik nog niet.
Als in ik maak combiâs. Shirt + broek & tuinbroek met shirtje eronder bijv.
Ik ga er eventjes vanuit dat die voorouders niet wit zijn in dit geval. Echt welke copywriter heeft dit verzonnen
Ik heb een artikeltje erover gevonden
Doet me denken aan Blake Lively en Ryan Reynolds die op een plantage zijn getrouwd
Ik ben neurodivergent (autistisch, hooggevoelig, ADHDâer, etc - gediagnosticeerd of niet, ik kijk niet in je dossier) enâŠ
- Ik vind mijn haar wassen fijn
- Ik vind mijn haar wassen vervelend
- Ik ben niet neurodivergent/ik heb geen haar/ik was mijn haar niet
0 stemmers
Ik ben neurotypisch (niet neurodivergent) enâŠ
- Ik vind mijn haar wassen fijn
- Ik vind mijn haar wassen vervelend
- Ik ben niet neurotypisch/ik heb geen haar/ik was mijn haar niet
0 stemmers
Voor de neurodivergente mensen moet je wel even specificeren wat er vervelend moet zijn de handeling, het gevoel, de energie die het kost en de andere 478578653 dingen die erbij komen kijken!
Mijn specifieke #1 ergernis zijn de oneindige haren die tussen je billen komen, zou er echt om kunnen gillen
Wassen fijn, maar door al dat gedoe erna heb ik er nooit zin in.
Dit! En sowieso het gevoel van natte haren die blijven plakken aan mn lijf. Bij het idee alleen krijg ik de bibbers.
Ook dan moet je het gewoon niet doen. Het is echt niet ineens niet erg als zwarte mensen besluiten er geld aan te willen verdienen. Wat is een âinteractief museum-achtige b&bâ ook?
Niet echt fijn. Gewoon neutraal? Net als mijn tanden poetsen. Fijn om schoon haar te hebben en soms heb ik er geen zin in, maar het is niet vervelend.
ik niet maar blake lively wel
Ja ehh dit is toch geen thema voor iets commercieels? Whatâs next, een leuk concentratiekampmidweekarrangement?
Als het maar informatief* en educatief is! Slapen zoals de slaven deden!!
Waar lees je interactief? Of is het bericht aangepast.
Oh sorry: Informatief. Verandert de boodschap overigens niet. Want wat is een informatief, museumachtige b&b? Ligt er dan een boekje/poster over de slavernij naast je bed en een paar voorwerpen uit die tijd in glazen kastjes?
Ja daar staat me nog vaag iets van bij. Zij hebben daar destijds nauwelijks kritiek op gekregen toch? Wat een ongelooflijk kutstel zijn die 2 ook.
Wist jij dat koningsdag dit jaar op 26 april is?
- Ja logisch een feestdag is nooit op een zondag
- Nee wtf?
0 stemmers
Ik vind het jammer had dan de maandag gedaan
Ik wist het wel, maar vind het niet logisch
Ik weet het alleen maar omdat ik tickets heb voor een feestje op koningsdag en dat is op zaterdag. Anders had ik geen idee gehad haha
Moeten dingen gewoon op zondag zijn?
- Ja God bestaat niet doe normaal
- Nee wij zijn een christelijk land
- Het is 2025 wie is er nog christen
0 stemmers