Stel je persoonlijke vraag #54

Haha ja die bestaan denk ik nog niet.

2 likes

Als in ik maak combi’s. Shirt + broek & tuinbroek met shirtje eronder bijv.

1 like

Ik ga er eventjes vanuit dat die voorouders niet wit zijn in dit geval. Echt welke copywriter heeft dit verzonnen

Ik heb een artikeltje erover gevonden

Doet me denken aan Blake Lively en Ryan Reynolds die op een plantage zijn getrouwd :sob:

Ik ben neurodivergent (autistisch, hooggevoelig, ADHD’er, etc - gediagnosticeerd of niet, ik kijk niet in je dossier) en

• Ik vind mijn haar wassen fijn
  • Ik vind mijn haar wassen vervelend
  • Ik ben niet neurodivergent/ik heb geen haar/ik was mijn haar niet

0 stemmers

Ik ben neurotypisch (niet neurodivergent) en

• Ik vind mijn haar wassen fijn
  • Ik vind mijn haar wassen vervelend
  • Ik ben niet neurotypisch/ik heb geen haar/ik was mijn haar niet

0 stemmers

1 like

Voor de neurodivergente mensen moet je wel even specificeren wat er vervelend moet zijn :joy: de handeling, het gevoel, de energie die het kost en de andere 478578653 dingen die erbij komen kijken!

3 likes

Mijn specifieke #1 ergernis zijn de oneindige haren die tussen je billen komen, zou er echt om kunnen gillen

13 likes

Wassen fijn, maar door al dat gedoe erna heb ik er nooit zin in.

17 likes

Dit! En sowieso het gevoel van natte haren die blijven plakken aan mn lijf. Bij het idee alleen krijg ik de bibbers.

1 like

Ook dan moet je het gewoon niet doen. Het is echt niet ineens niet erg als zwarte mensen besluiten er geld aan te willen verdienen. Wat is een “interactief museum-achtige b&b” ook?

8 likes

Niet echt fijn. Gewoon neutraal? Net als mijn tanden poetsen. Fijn om schoon haar te hebben en soms heb ik er geen zin in, maar het is niet vervelend.

7 likes

ik niet maar blake lively wel

Ja ehh dit is toch geen thema voor iets commercieels? What’s next, een leuk concentratiekampmidweekarrangement?

3 likes

Als het maar informatief* en educatief is! Slapen zoals de slaven deden!!

Waar lees je interactief? Of is het bericht aangepast.

1 like

Oh sorry: Informatief. Verandert de boodschap overigens niet. Want wat is een informatief, museumachtige b&b? Ligt er dan een boekje/poster over de slavernij naast je bed en een paar voorwerpen uit die tijd in glazen kastjes?

1 like

Ja daar staat me nog vaag iets van bij. Zij hebben daar destijds nauwelijks kritiek op gekregen toch? Wat een ongelooflijk kutstel zijn die 2 ook.

Wist jij dat koningsdag dit jaar op 26 april is?

• Ja logisch een feestdag is nooit op een zondag
  • Nee wtf?

0 stemmers

Ik vind het jammer had dan de maandag gedaan :tired_face:

8 likes

Ik wist het wel, maar vind het niet logisch

28 likes

Ik weet het alleen maar omdat ik tickets heb voor een feestje op koningsdag en dat is op zaterdag. Anders had ik geen idee gehad haha

Moeten dingen gewoon op zondag zijn?

• Ja God bestaat niet doe normaal
  • Nee wij zijn een christelijk land
  • Het is 2025 wie is er nog christen

0 stemmers

1 like