Stel je persoonlijke vraag #54

Voor als je naar feestje of festival gaat is het wel chill als je daarna nog een dag vrij hebt. Maar who am I kidding, nu ben ik burgerlijk en maakt het me niets meer uit

4 likes

In de samsung agenda staan zowel de zaterdag als zondag aangemerkt als koningsdag, hij heeft het luxe dit jaar!

4 likes

Wie van deze mensen zie jij graag op de tv

• Gijs groenteman
  • Marcel idk die altijd bij Gijs is
  • Arjen Lubach
  • Paulien Cornelisse
  • Eva Jinek
  • Humberto
  • niemand van deze mensen

0 stemmers

1 like

Liever 1 vrije dag dan het hele weekend koningsdag

Armoedig gedoe, gelukkig is 5 mei dit jaar wel een feestdag

5 likes

Gadverdamme. Die Gijs Groenteman en zijn vriendje vind ik zulke charismaloze sullen. Vraag me ook af wat zij op tv doen.
Ergde me ook zo rot aan hun bij Met het mes op tafel (ja, ik ben boomer), omdat zij met hun zogenaamde ongeïnteresseerde, nonchalante houding daar zaten te brabbelen.

6 likes
  • astrid joosten

0 stemmers

3 likes

• Oké onverwacht
  • Ik zie niet wat hier bijzonder aan is
  • Wow niemand wil Amerika meer vertrouwen en Trump laat echt íedereen samenwerken

0 stemmers

4 likes

Ja inderdaad, ik stem dan ook voor de eerstvolgende werkdag. Een extra maandag vrij voor bijna iedereen en ik sla wel een kruisje hoor.

4 likes

Kruisje slaan voor de koning? :joy:

2 likes

Helaas is de volgende “1x in de 5 jaar” Bevrijdingsdag als doordeweekse vrije dag pas in 2045 (de tussenliggende jaren valt het steeds in het weekend).

6 likes

Nou ja, dat het niet op zondag kan haha.

2 likes

En bedankt voor dit deprimerende bericht

9 likes

Dan zijn we allemaal al met pensioen

4 likes

Ik heb het idee dat zij bij ‘2 voor 12’ steeds minder subtiel tegen de kandidaten wordt :grin:. Niet alleen qua blikken maar ook gewoon wat ze zegt. Love it!

5 likes

Ga je The Voice kijken?

• Nee ik cancel ze nog steeds
  • Nee geen zin in
  • Ja voor irritainment
  • Ja vind ik oprecht leuk
  • Geen idee

0 stemmers

Geen zin in en als ik dat wel had, zou ik ze alsnog gecanceld hebben :smiley:

5 likes

Stel je gaat ergens naartoe, sociale gelegenheid. Heb je dan een eindtijd in gedachten (wat het meesst geldt)?

• Ja ik heb altijd wel iets van een eindtijd in gedachten
  • Ja, maar alleen als ik daarna ook iets anders heb staan
  • Soms, bijvoorbeeld als ik vroeg op moet staan
  • Nee, ik blijf gewoon tot wanneer het leuk is
  • Nee, ik blijf totdat de gelegenheid ophoud, zonder dat ik hier zelf iets aan doe

0 stemmers

2 likes

‘Tot wanneer het leuk is’ is voor mij wel vaak de nazit van de nazit op locatie 3 maar ok

15 likes

Als ik doorga naar iets anders dan sowieso een eindtijd voor het eerste. Al helemaal als ik bij het tweede om een bepaalde tijd heb afgesproken. Als ik erna niks gepland heb en het is leuk, dan geen eindtijd en escaleert het dan meestal wel.

Eigenlijk vooral als ik nog een laatste trein moet halen als het in een andere stad is

1 like