Ik heb wel een gezellig clubje van 4 collega’s waarbij we elke maand uit eten gaan. Elke keer kiezen we een nieuwe keuken. Zo hebben we al Koreaans, Catalaans en Afghaans gehad. Zo leren we ook nieuwe keukens en we genieten allemaal zo onwijs van goed eten!
Was voor een bruiloft van een collega, op Terschelling, dus hebben we met een clubje een overnachting erbij geboekt, anders kwam ik niet eens meer thuis die dag.
Heb je een werkbestie?
- Ja, eentje
- Ja, meerdere
- Nee
0 stemmers
Zie je je werkbestie(s) ook buiten werk om?
- Ja
- Nee
0 stemmers
De laatste tijd zie ik steeds meer mensen op social media voorbijkomen die bezig zijn met afvallen (of is dit alleen mijn algoritme haha).
Tel jij calorieën?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Zo ja, heb je…
- Overgewicht
- Ondergewicht
- Normaal gewicht
0 stemmers
2x op trip naar het buitenland, echt hele leuke herinneringen aan! het was als seizoensafsluiting, dus echt met het hele team met een bus/busjes daarheen. er werd al vroeg begonnen met drinken, ook op locatie veel uitgaan en alcohol haha. de eerste trip was ook sportief (werkgerelateerd) en de tweede keer meer cultuur. wel grappig want waar het bedrijf waar ik nu werk, heeft vorig jaar toen ik er nog niet werkte, dezelfde trip gemaakt als ik toen zelfde soort verhalen, zelfde kroegen gezien, leuk om te horen
Ik zou echt geen maand op mijn werk volhouden zonder die paar mensen die ik kan aankijken of een voicememo kan sturen als we weer eens in het circus blijven te werken.
Ik was hoogzwanger en kon daarom niet mee maar anders was ik wel gegaan!
Influencers die hun complete feed veranderen als ze zwanger zijn
- Unfollow
- Ik wacht even af of dit beter wordt
- Leuk!
0 stemmers
Je buurman heeft een affaire, wat doe je? (verhaal van @Chesirecat)
- Ik vertel het aan diens partner
- Ik doe een anoniem briefje in de bus
- Ik zeg tegen hem dat hij het moet vertellen
- Ik zeg tegen hem dat hij beter wat voorzichtiger kan doen
- Ik doe niks en geniet ervan
- Ik doe niks en vind het moeilijk om te zien
0 stemmers
Stel je bent de buurvrouw, wat zou je willen dat je buurvrouw (die het dus weet) zou doen?
- Het tegen me vertellen
- Een briefje in de bus
- Niets
0 stemmers
Ook mijn algoritme, maar ik ben er ook mee bezig. Al heb ik wel het gevoel dat meer mensen dan ooit bezig zijn met afvallen doordat ik er zoveel over zie. En ook zijn veel van de producten die je veel voorbij ziet komen vaak uitverkocht in de supermarkt.
Ja en ineens bijna elk product in de supermarkt met PROTEÏNE!!!
Zie meerdere collega’s buiten werk, maar heb geen specifieke bestie. Bij vorige banen wel, een aantal daarvan zie ik ook nog steeds privé als vrienden
Ik vind dit echt een lastige. Persoonlijk zou ik me echt mega kut voelen als blijkt dat mijn partner een affaire heeft en de halve buurt dat gewoon wist. Maar aan de andere kant zie ik mezelf ook niet snel naar de buurvrouw gaan om haar in te lichten.
Ik vind je dan echt een beetje evil
vooral als je dan wel stemt dat je het zelf wel wilt horen
ik heb in een situatie gezeten waarin mensen wisten dat mijn partner vreemdging en het niet aan mij vertelden (al had ik wel sterke vermoedens). uiteindelijk heeft een willekeurig persoon een familielid van mij ingelicht dat hij kende van vroeger. en ik ben hem zo dankbaar, ik zou 100% niet een van de personen zijn die het weet en lekker haar mond houdt.
Ja tering hypocriet haha
Het hangt van de buren af. Ik heb leuke buren en daar zal ik het wel aan vertellen, maar ook buren die me echt niks interesseren. Daar zal ik zeker niks tegen zeggen.
Waar lees ik dit verhaal
Wat je even kwijt wil topic
Ik vind een briefje in de bus ook echt niet ok eerlijk gezegd. Zou je van mij ook mogen laten.