Stel je persoonlijke vraag #54

Een hele tijd geleden begonnen met ‘onschuldig’ calorieen tellen en dat was het startsein om langzaam maar zeker in een eetstoornis te belanden :+1:

2 likes

Ik mocht niet mee van de manager omdat ik in de ziektewet zat, echt belachelijk. Als enige niet. Terwijl ik zelf aangaf het graag te willen proberen, kon altijd naar huis gaan. Maar nee dus.

1 like

Volgt de scheiding van kerk en staat niet soort van uit de grondwet? Dacht altijd dat NL die scheiding ook officieel echt heeft

Vervolgvraag, verwart dit artikel je ?

• Ja is verwarrend af
  • Nee, het is simpel: er is dus Yasin (32) van Turkse afkomst die als eerste beschoten werd en Yassin (32) van Marrokaanse afkomst die als tweede werd beschoten en net daarvoor veroordeeld was voor drugshandel.

0 stemmers

1 like

Het is wel heeeel toevallig dat ze dezelfde naam en leeftijd hebben :grimacing:, je zou denken dat ergens een foutje in zit haha

5 likes

Ja ik was in mijn hoofd Hessel de Ree al aan het vervloeken als slechte journalist maar ik kan gewoon zelf niet lezen.

2 likes

Nou tbh hij kan niet schrijven. Wat een abominabel Nederlands.

9 likes

Hessel

• Ik dacht een vrouw
  • Ik dacht een man

0 stemmers

alleen vrouwen mogen nog gynaecoloog worden

• voor
  • tegen
  • neutraal
  • anders:

0 stemmers

ff geen nuance in de vraag sorry geen zin in x

ik denk dat de wetenschap/zorg met sprongen vooruit gaat dan

2 likes

Ik heb bij beide gezeten. Ik vond de mannelijke heel gezellig en lief. De vrouw was een ijskoude bitch. Ik vind persoonlijkheid op zo’n kwetsbaar moment belangrijker dan het geslacht. Neemt niet weg dat ik mij goed kan voorstellen dat mensen een voorkeur hebben voor een vrouw.

15 likes

ja sorry ik vind het 100% sketchy wanneer jongens (want lets be real de meeste jongens van 25/26 zijn gewoon pikkies) een beroep kiezen waar je het grootste deel van de dag naar kutten loopt te kijken. zullen vast uitzonderingen tussen zitten maar toch. en om nog maar te zwijgen van het feit dat mannen gewoon letterlijk niet weten hoe het is om een baarmoeder en onze hormoonhuishouding te hebben en de wetenschap voor ons daarin al zwaar achterloopt??

en het feit dat een veroordeelde VERKRACHTER gynaecoloog mag worden vind ik oprecht een misdaad tegen vrouwen en die rechter moet aangeklaagd worden voor public endangerment ofzo

61 likes

Goed moment om weer eens met walging terug te denken aan mijn coschap gynaecologie toen ik met een mannelijke gynaecoloog meeliep. Die na een spreekuur met een 14 of 15 jarig meisje, die een vaginale echo nodig bleek te hebben waarvoor ze onder narcose zou gaan, de opmerking maakte dat het dan net was alsof hij haar zou ontmaagden. Ik geloof gewoon niet dat een vrouwelijke gynaecoloog zo’n ranzige en grensoverschrijdende opmerking zou maken.

7 likes

Ah nee😭

2 likes

Ik mis nog steeds dat inspiratiemagazine van ECI! Was altijd een feestje daar iets uit te “moeten” zoeken.

2 likes

Ik had neutraal gestemd maar na dit verhaal voor holy shit

6 likes

WTF

4 likes

Een mannelijke verloskundige?

• Voor
  • Tegen
  • Neutraal
  • Anders

0 stemmers

6 likes

Thanks voor dit leuke verjaardagweetje!

1 like

Idd en ik wil dat iemand uitzoekt hoe dit kan en ik durf bijna te wedden dat de vader van de verkrachter in dezelfde jaarclub zat als die rechter (functie ontnemen ook a.u.b.)
Not all men but ALWAYS men ik walggggggg hier zo van

28 likes

zijn naam is wel over heel het internet (tiktok dan) aan het circuleren dus ik hoop op levenslange lastercampagnes en dat elke vrouw in belgië hem maar als gyneacoloog zal weigeren :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes