Stel je persoonlijke vraag #54

Als je nu een stel willekeurige ingrediënten krijgt (die wel enigszins bij elkaar passen), in hoeverre zou je dan in staat zijn een lekkere maaltijd te koken? Je hebt geen toegang tot internet en kookboeken etc.

• Ja dat lukt me waarschijnlijk wel
  • Het zou eetbaar zijn, maar lekker betwijfel ik
  • Dat lukt me waarschijnlijk niet
  • Ik zou het niet eens durven proberen

0 stemmers

3 likes

Ik heb wel eens iets op Aliexpress besteld wat op bol.com 3-4 keer over de kop ging en precies hetzelfde item was via Ali. Sorry maar dan koop ik het zelf wel rechtstreeks. Ik betwijfel of deze hoeveelheid veel verschil uitmaakt qua verzending icm impact op het milieu (ik die 5 items koopt versus zo’n dropship-jochie die dan misschien 5 dozen bestelt).

5 likes

Zie het steeds meer in de kringloop hangen.

2 likes

Zo’n Kärcher-unit is echt een uitkomst :ok_hand:t3: Vind ramen lappen nu zelfs bijna leuk :smile:

14 likes

Aliexpress is ook een Chinees bedrijf toch? Want dan geloof ik niet dat maar 33% er weleens besteld hebben. Als Ali niet Chinees is dan heb ik verkeerd gestemd.

1 like

Ja werkt zo’n ding écht? Voelt zo tellsell-ish zo’n product, maar ik zal me er toch maar eens in verdiepen als je het bijna leuk vindt :open_mouth:

1 like

Ik heb ook zo een ding, werkt op zich prima maar vind het nog steeds stom en ik krijg ook nog steeds regelmatig strepen, maar dat kan ook aan mij liggen.

4 likes

Ja klopt

Heb er zelf nog nooit besteld, ook niet bij temu etc.

7 likes

Voorspelling voor Faber?

• Die wordt er nog voor de zomer uitgegooid
  • Die stapt binnenkort beledigd zelf op
  • Die blijft gewoon zitten
  • Wie?

0 stemmers

3 likes

In de kringloop waar ik vaak kom zie ik ook heeelll veel Shein hangen helaas. Uit principe zou ik het ook niet tweedehands kopen. (Maar gelukkig zijn de materialen walgelijk en is het kwalitatief zo slecht dat ik het sowieso niet zou kopen)

3 likes

Mijn man lapt de ramen. Ik doe de was sinds het vest incident. :grimacing: Sinds de planten regelmatig dood gingen doe ik die ook niet meer. En nu blijven ze spontaan leven. We hebben allebei dingen waar we wel en niet in uitblinken.

1 like

Hebben jullie de laatste dagen ook zoveel spinnen in huis? Heb nu al twee keer in korte tijd een grote huisspin van m’n gordijnen (? why ook twee keer daar) afgehaald. Ze zijn wel lekker traag dus makkelijk vangen. Dat scheelt weer maar heb ze liever niet eigenlijk?

• Ja spinnen overal inderdaad!
  • Nee geen last van

0 stemmers

2 likes

Nee, maar nu durf ik door deze poll ook niet meer naar het plafond te kijken

2 likes

@JuneOsborne
Wij noemen deze thuis de kut-Kärcher omdat ie niet het gewenste resultaat gaf :rofl:
Maar ik heb nog nooit een raam gelapt? Dus met mij “aan het roer” van de raamwaspartij zou dit ding sowieso een verbetering zijn tov een spons en doek denk ik.

3 likes

in het hypothetische geval dat je te huwelijk gevraagd wordt, zou je blij zijn met een gouden ring met een kleurloze diamant?

• nee extreem saaie en vaak problematische steen graag iets met meer karakter
  • sowieso geen steen
  • ja! mooi!
  • alleen lab-grown

0 stemmers

1 like

Nee, ik draag geen goud en hecht ook geen waarde aan stenen.

7 likes

Dat is nog wel heeel breed toch. Ik heb zo’n ring maar die heeft wel echt karakter (is ook bijna 50 jaar oud). Maar je hebt ook de 13-in-een-dozijn gouden ringen met kleurloze steen en die zou ik dan zelf wel weer saai vinden

3 likes

Hahaha ja echt!! Hoe vaak is jouw bescherming al afgelopen volgens mcafee? :joy:

5 likes

Ja pffff McAfee, Oekraïense meisjes en zonnepanelen. Word er GEK van

6 likes

Die zonnepanelen, I fucking can’t

5 likes