Stel je persoonlijke vraag #54

Steps

12 likes

Aquarobics, bbb (buik, billen, benen), combat, grit en van alles uit die les mills lessen

6 likes

Anoniem. Sorteer jij jouw afval?

• Ja, alles
  • Ja, bijna alles (hier en daar een uitzondering)
  • Bepaalde dingen wel, andere dingen niet
  • Nee, niets of bijna niets

0 stemmers

Ik vind afval sorteren de normaalste zaak ter wereld maar ik verbaas me zo erg over hoeveel mensen niet sorteren en bv. thuis maar ƩƩn afvalzak hebben waar alles in gaat. :exploding_head:

3 likes

Ik kan alleen papier en glas scheiden, de rest doen ze zelf :woman_shrugging:t3:

26 likes

Kickfit, touwtje springen (vreselijk zwaar)

Onze uni had echt zoveel soorten lessen, echt chill

1 like

in mijn wijkdeel/gemeente hoef je niet te sorteren muv glas en papier. maar vind dat ergens wel jammer want nu moet ik effectief VEEL vaker mijn afval brengen dan als het gescheiden was.

4 likes

Ik ga zaterdag voor het eerst een les Pilates doen, het is dat ik met twee vriendinnen mee ga maar anders had ik dat ook nooit geprobeerd.

3 likes

Dit! Op papier en glas na valt er niets te scheiden, anders zou ik het uiteraard wel doen.

Ik vind het echt zo jammer dat Steps uit het sportschool-assortiment verdwenen lijkt te zijn. En dan bedoel ik niet BodySteps van Les Mills maar echt met een (leuke/uitdagende) choreo.

Ik heb tot een jaar of 8 terug nog wel sportscholen kunnen vinden die het gaven. Maar waar ik nu woon, niets…

8 likes

Ik gooi alleen bot niet in de groene container i.v.m. maden. Die gaan met de grijze container mee.

2 likes

EMOM

1 like

Stel jij zou een lintje in ontvangst mogen nemen, neem jij deze dan aan?

• Ja
  • Nee
  • Anders…

0 stemmers

Hallelujah ik ben een tijd weggeweest en kan nog steeds geen poll maken moment

Als jij een lintje in ontvangst zou mogen nemen, neem je deze dan aan?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Geen idee, zien we dan wel weer. Kan wel star nee zeggen, maar ik werk nauw samen met mensen die een andere koninklijke prijs hebben gekregen en vond dat toen toch bijzonder.

3 likes

Oh wat stom zeg! Ik doe het zelf pas een half jaar maar het is een van de weinige sporten waar ik ook echt plezier uithaal dus ben blij dat het bij mijn sportschool ook nog wel een beetje populair lijkt. Dan blijft het hopelijk ook nog.

1 like

Je weet nooit dat je een lintje krijgt en wordt dan ineens verrast door je burgermeester + je dierbaren en alle mensen die hebben meegewerkt aan het verzoek voor dat lintje. Lokaal nieuws ook nog met een beetje pech. Ik denk dat er heel weinig mensen zijn die principieel genoeg zijn om dan nee te zeggen.

5 likes

Ja ik vind het allemaal ergens belachelijk en koningshuis stom en weet ik wat, maar ja in the end hou ik teveel van aandacht om op zo’n moment te weigeren

6 likes

Dit ja. Mijn vader werd er ineens mee verrast na zijn afscheidsrede met de halve universiteit erbij en idd de burgemeester enzo. Mijn moeder wist het maar zelfs voor ons als kinderen was het geheim gehouden.

Eerste wat hij zei toen hij 'm in ontvangst had genomen: ā€œIedereen die mij een beetje kent weet dat ik helemaal niks met het koningshuis hebā€¦ā€

:sweat_smile:

Ik ook niet. Maar toch was en ben ik trots want het werk waarvoor hij het gekregen heeft is gewoon heel goed en belangrijk en het is dan toch wel een mooie erkenning op al die jaren keihard werken. :woman_shrugging:t2:

24 likes

Maar neem aan dat mensen in je omgeving wel weten of je daar voor open staat of niet.

Als het goed is komt dat in de gesprekken bij de aanvraag wel naar voren. Ik heb tijd die aanvragen gedaan en daar werd altijd wel voorzichtig naar geinformeerd. (Weet niet of dat overal ook zo gaat.)
Familielid van mij heeft een lintje gekregen en wij als familie wisten dat het eigenlijk niks voor hem was maar ook die heeft op het moment zelf niet geweigerd, vanuit het idee dat andere mensen al die moeite hadden gedaan en het niet voor hen wilde verpesten.

4 likes

Ahw dat vind ik wel echt lef hebben en zichzelf blijven hahah

1 like