Ik heb pas een very random upgrade naar economy comfort gekregen en ik dacht altijd wat een bs maar eerlijk, dat is echt 250% extra comfort.
Huhh?? Hangt dat wiegje dan ook voor andere stoelen? Ik zou echt helemaal gestoord worden als me dat zou overkomen sowieso een lange vlucht in economy is mijn nachtmerrie maar dit erbij is helemaal horror.
Ja eens, laat ze dan op zân minst een andere plek zoeken voor de dame met baby, of voor jou en je reisgenoot.
Ik keek een beutygloss video
Als jij je afgedroogd hebt na het douchen, ben je dan nog âvochtigâ op sommige plekken ? Bv onder vetjes, onder je borsten of tussen je billen?
- Ja
- Nee
- Ik droog me niet af
0 stemmers
Zo ja, föhn je dat droog?
- Nee nooit gedaan
- Nee geprobeerd maar niks voor mij
- Ja doe ik
- Ik twijfel om dit eens te doen
0 stemmers
Een lange nachtvlucht
- Ik heb vliegangst/claustrofobie en ik breng de hele vlucht in angst/paniek door
- Ik doe het liever niet, zit oncomfortabel maar het moet maar
- Ik vind het wel ok, niet leuk maar ook niet stom
- Ik vind het leuk
0 stemmers
Nu ik iets ouder wordt merk ik wel dat ik bij lange vluchten die compressiesokken nodig heb omdat anders mijn enkels helemaal vollopen. Tot een paar jaar geleden helemaal geen last van
Al heb ik dat maar 1 keer gedaan en toen betaald voor premium comfort. Dus dat verandert de situatie wel want je zit in ieder geval prettig (voor zover mogelijk).
Ik ben droog behalve mijn schouders/bovenarmen, dat vergeet ik altijd :â) beetje onzinnig om dat te föhnen.
Ik had dat een paar jaar geleden ineens op een relatief korte vlucht. Gewoon een halve week last gehad van dikke onderbenen en voeten op vakantie. Terwijl ik helemaal niet snel vocht vasthoud, had ook nergens last van tijdens mijn zwangerschap bijvoorbeeld. Nu standaard van die die sokken aan als ik vlieg.
in mijn huidige appartement zit geen oven, dus mag van mân ouders een oventje of airfryer uitzoeken. ik kan echt niet kiezen dus ik schuif dit steeds voor me uit maar het wordt wel tijd dat ik wat ga uitzoeken. ik neig zelf naar een airfryer, want stel ik ga hierna naar een huis met oven, heb je de airfryer extra en aan een oventje heb je dan niet meer zoveel. mân zus heeft in haar vorige huis zoân oventje gehad en raadt me dat aan. ik kan niet kiezen dus jullie mogen ff stemmen.
wat zou jij uitzoeken?
- een klein oventje
- een airfryer
0 stemmers
ben ook benieuwd waarom haha
Ik heb zelf geen airfryer maar ik had wel zoân snackoven en daar past net niks in dus dan lijkt me een airfryer handiger, plus dat die ook vrij snel gaat als ik het begrijp met opwarmen
Een oven want er past geen pizza in een airfryer
De keren dat ik met mân baby vloog kreeg ik die stoelen automatisch toegewezen, zonder extra te betalen. Maar lijkt me wel kut als je daar wel extra voor betaald en dan bij iemand met baby komt te zitten.
Ik heb allebei maar mijn oventje moet echt minimaal 30 minuten voorverwarmen en vervolgens moet een cake alsnog 2 uur in de oven. Ik lees dit probleem vaker over kleine oventjes. Ik gebruik mijn airfryer vrijwel dagelijks en dat oventje miss 1x per maand met tegenzin. Dus ik zou een airfryer kiezen.
Lekker snel op temperatuur. Maar weet niet wat je ermee wil doen. Gebruik je het alleen voor broodjes afbakken, of wil je ook een pizza erin doen?
Toen ik een tijdje zonder keuken zat had ik een airfryer te leen. Echt een top ding voor friet en brood. Maar nu heb ik weer een oven en mis ik hem niet.
Zou een goed klein oventje uitkiezen, daar kan je meer mee dan met een airfryer.
Ik zou deze kopen als ik jou was: Optimo 39L OX485810 Oven - 39L - 7 programma's - 2.000W | Ovens | Moulinex, echt een topding dat goed heet wordt (in tegenstelling tot andere oventjes die ik heb geprobeerd) en waar je alles in kan maken. Vond een airfryer weinig/niets toevoegen en super kut schoonmaken.
Ja doe ik wel eens! en toen ik nog wat dikker was deed ik ook talkpoeder op de plekken die snel zweten. Is niet nodig maat gewoon fijn voor mijn eigen idee.
Een airfryer is gewoon een heteluchtoven maar dan heel klein. Ik zou dus gewoon een oven kopen.
Ik vind een airfryer echt een domme uitvinding, met slimme marketing. Iedereen die al een oven heeft gaat nu een extra apparaat kopen en vaak hele dure aparte snacks speciaal voor de airfryer
Oh en de levensduur van een airfryer is ook korter want je hebt ipv bakpapier een anti-aanbakmandje die vergaat na een tijdje.
Come on, het is gewoon een heteluchtoven.