Stel je persoonlijke vraag #54

Als ik even google hoe zo’n wiegje eruitziet dan hangen die toch best hoog, daar passen je benen toch makkelijk onder? Zou het nog steeds irritant vinden dat er een baby voor mijn neus hangt maar die beenruimte heb je gewoon zo lijkt het. En die baby zou ik zonder wiegje en naast me op schoot denk ik even irritant vinden, maarja vliegen is sowieso niet heel comfortabel en die baby kan er ook weinig aan doen dat ie een baby is.

24 likes

Ja zo’n baby hangt niet voor je benen maar ik denk dat veel mensen de extra beenruimte niet specifiek voor hun benen boeken maar gewoon als wat extra bewegingsruimte. Die lijkt me met zo’n baby voor je neus juist ingeperkt worden.

Edit: vind dit toch wel erg in je personal space

Edit 2: zeker met zo’n groter kind. Moet er echt niet aan denken dat je extra betaald voor wat meer comfort en dat je dan 10 uur lang dit voor je neus hebt

8 likes

Vliegen is toch sowieso erg in je personal space? En de tweede foto die hebt geedit gebeurd in praktijk niet. De wiegjes zijn tot een bepaald gewicht en lengte.

Vanaf 65 cm al niet meer. Ter voorbeeld, mijn baby was dat met 5 maanden al.

1 like

Naast dat je extra betaalde ruimte ingenomen wordt zal het ook meer lawaai zijn en waarschijnlijk ouders die eens in de zoveel tijd komen. Lijkt mij vreselijk als ik extra betaald heb voor een specifieke plek

4 likes

Oh wat afgrijselijk, is dit je echt overkomen?

Dat je denkt oké lange vlucht is kut, we gunnen onszelf lekker wat :sparkles: comfort :sparkles:

En ipv extra comfort heb je juist minder omdat iemands fucking baby recht in je gezicht hangt en wss ook nog eens geregeld af zou gaan.

Schiet mij maar neer dan.

21 likes

Net als kindvrije hotels, kindvrije vluchten?

• Ja, en zou ik gebruiken
  • Ja, al zou ik het zelf niet gebruiken
  • Nee, ik ben hier principieel op tegen

0 stemmers

2 likes

Zolang je geen poepbroekgeur ruikt is het wel te doen.

2 likes

Ik stemde ja omdat dit al bij een maatschapij in een kindvrije zone kan zitten.

3 likes

Vroeger hadden restaurants ook rookvrije zones, maar geur en geluid houden zich helaas niet aan zones dus een kindvrije zone geeft alsnog kans op overlast.

4 likes

Debk dat het bij betreffende maatschappij meevalt. Omdat er dan een keuken of wc tussen zit.

2 likes

Principieel op tegen omdat dat betekend dat er nog meer vluchten zouden zijn.
Ik heb overigens zelf echt absurd veel vluchten gemaakt vroeger en eigenlijk waren vaak de volwassenen erger dan de kinderen ik heb echt veel volwassenen ruzie zien maken aan boord om kleine dingen. :joy:

22 likes

Haha nou kies je ook wel 2 foto’s uit natuurlijk. Dit ziet er al heel anders uit. Ik zou het ook kut vinden maarja vliegen is sowieso kut en die 10 uur overleef je ook wel weer.

CoziGo_review

4 likes

Liefst huftervrije vluchten, klein of groot, maar tenzij ik zelf in die selectiecommissie zit is de kans op slagen klein.

17 likes

Maar als ik wel een relatie heb ook niet. Helemaal geen zin in al die inkijk de hele tijd.

3 likes

Hahahah wat verschrikkelijk zo wil je toch niet vliegen met andermans baby in je face

4 likes

Lijkt het je leuk om zo’n inimini sleutelhanger cameraatje te hebben? Je kunt er dus foto’s mee maken die op een sd kaartje komen

• Ja!!
  • Mwah
  • Nee

0 stemmers

En ook niet om sneaky gefotografeerd te worden net als met die bril

6 likes

Ik zie hier het nut niet zo van in.

2 likes

Ik krijg überhaupt al helemaal claustrofobische stress bij het idee van een vlucht van 10 uur, ik denk dat ik dat echt nooit meer ga doen. Al die mensen en dat opgepropt zitten ik snap niet dat ik dit vroeger weleens deed. Ik zou nu gedrogeerd moeten worden vrees ik

Maar het hele ‘ik heb extra betaald voor 0,5% meer comfort’ is ook een scam natuurlijk. Als daar idd iemand ter plekke iets nodig heeft kun je janken tot je een ons weegt maar je hebt alles maar te accepteren in die kut metalen buis. De prijs voor een vliegticket is geld en je basis mensenrechten

8 likes

Heb zelf kleine kinderen maar ik zou liever op de minder beenruimte plek zitten dan met andermans baby voor mijn neus? Dan zou je nog extra betaald hebben ook nog. :smiling_face_with_tear:

5 likes