Ik zou niet voor zo’n snackoven gaan. Uiteindelijk ga je met allebei geen taarten en pizza’s kunnen bakken maar dan lijkt me een airfryer gewoon handiger
Ik heb ooit een combi oven gehad van etna en die was echt heel goed. Bakte er ook pizza’s in en ovenschotels en cake, ging echt prima. Dus zou voor zoiets kiezen: ETNA ECM243RVS - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis
Ik heb ook een prima combi oven/magnetron gehad. Broodjes, pizza’s en croissantjes gingen er prima in. Maar je moet inderdaad niet verwachten dat je er hele taarten in kan bakken!
Wij hadden stoelen met extra beenruimte, maar deze waren blijkbaar te veel verkocht en de andere hadden al ingecheckt op dus ook onze plekken. Toen werden we naar eerste klas verplaats
En ook gek dat je van te voren vaak al incheckt en je stoel kiest. Dan zijn er stoelen bezet als je kiest maar kennelijk zijn sommige bezette stoelen nog een keer te kiezen dan? Want overboekt.
Echt maf
Wij gingen altijd een maand naar Nigeria en mijn vader dacht dat ons paspoort nog net lang genoeg geldig was, maar hij had gekeken naar de heenvlucht en niet naar de terugvlucht. Dus we kwamen juist precies een maand tekort. Mijn moeder was al daar maar omdat ze allebei gezag hadden moesten ze beiden tekenen voor een noodpaspoort. Dat duurde zo lang want moest bij een politiebureau daar en dan gefaxt worden. Toen hebben we onze vlucht gemist en zijn we automatisch geboekt op de volgende vlucht en die ging pas de volgende dag. Toen bleek economy overboekt te zijn en kregen we een upgrade naar businessclass.
Edit: Als ik nu ook nadenk over hoe vaak er iets geks gebeurt tijdens de reis of de vlucht van/naar Nigeria. Is het ook wel echt een 50/50 kans dat alles normaal gaat hahahaha. Opsomming van dingen die ik nog weet: zuurstofmasker op moeten als dreumes+baby, business class upgrade, uitgepikt door de douane want zag eruit als bolletjesslikker door wagenziekheid, geweigerd door overgeven (wagenziek) in de slurf tijdens ebola crisis, taxibus voor ons beschoten en zal wel nog wst dingen vergeten zijn.
Iets voor jou als je dood bent?
- Goed idee
- Alsjeblieft niet
0 stemmers
Dan moet mijn gezin daarmee zitten, wat vervelend als je al zo’n verdriet hebt
Als je hier een bladzijde van afscheurt dan gaat dat
- Van links naar rechts
- Van rechts naar links
- Ik pak een schaar
- Ik sla de bladzijde gewoon om
- Weet ik veel
- Ik ben linkshandig
- Ik ben rechtshandig
0 stemmers
Eerste klas of business class? Dat is nogal een verschil namelijk, maar sowieso wel echt een leuke upgrade!
Maar hoe werkt dat dan? Je weet toch al best even van tevoren welk stoelnummer je hebt? Die kunnen ze toch niet dubbel uitgeven?
Klopt, als je bent ingecheckt is dat je stoel. Overboeken kan dus volgens mij alleen als je dan nog in moet checken op t vliegveld, en dat gaat dan niet meer. Of er zit een fout in t systeem maar dat is niet standaard.
Omdat ern maatschappij rekent met een overboekings percentage. Omdat men rekening houdt met no shows.
Hoe ze mensen kiezen zou ik niet weten.
Om de theorie te testen: waren je vriendin en jij al van tevoren ingecheckt? Of moesten jullie dat op het vliegveld nog doen?
Ik heb het ook wel eens meegemaakt en dat ging gewoon in de rij bij live inchecken. Wij kregen nog de vraag of we ook morgen mee wilden ipv vandaag in ruil voor geld en een hotelovernachting. We zeiden nee en toen sloten ze de rij na ons, dus de mensen achter ons hadden geen keuze.
Dit is wel meer dan 10 jaar geleden toen online inchecken nog niet zo’n ding was.
Op dezelfde manier zijn we ook wel eens gratis geupgrade naar business class, werd gewoon aangeboden bij het inchecken.
Nee hoor, ik was laatst op de reservelijst geplaatst terwijl ik zeker 16-24 uur van te voren online had ingecheckt. Uiteindelijk mocht ik wel mee nadat iedereen ingestapt was en er nog plekken over waren. @dblauw
Ik heb die optie ook een keer gehad toen ik naar Azië vloog, zouden iets van 1000 pp krijgen en hotelovernachting als we een dag later vlogen. Had het best willen doen maar de omstandigheden waren er niet naar.
Edit: Mocht het me gevraagd worden als ik solo reis en langer dan twee weken ga zou ik het doen!
Nee vooraf gedaan, meteen in het eerste uur dat het kon!
@Nox Ja ik weet dat dat de reden is, maar dat maakt het toch niet minder belachelijk?
Oh wow, dat is wel een smak geld zeg! Wij kregen volgens mij 250 pp aangeboden. We zeiden nee omdat we maar een twee nachten in de stad waarop we vlogen hadden en daarna verder gingen, maar achteraf hadden we spijt want we vonden het een saaie stad, hahaha.
Weet het niet 100% zeker meer hoor maar het was in het hoogseizoen en sowieso meer dan de verplichte 600.
En dat is dan wel zuur hahaha.