Stel je persoonlijke vraag #54

Ja ik heb dit ook gehad. Was op de heenweg van een lange reis naar Azië en Afrika dus een dag later vertrekken boeide me echt niet. Toen idd wel lekkere hotelovernachting, diner en 600 ek gehad op Dubai Airport. Prrrrrrima deal!

Edit; Oja en herinner me ook nog dat onze oorspronkelijke vlucht een (lange) overstap had en onze nieuwe vlucht een directe was, dus we kwamen ook nog eens 1 uur eerder aan dan die andere tweede vlucht oid :laughing:

13 likes

Ik wil misschien begin volgend jaar naar Azie en zou dit heleeemaal niet erg vinden! Dan is de reis opeens heel goedkoop hahaha.

1 like

Ja blijkbaar staat dit dus in de voorwaarden als je een ticket boekt (klm).
Ons vliegtuig was overboekt en wij hadden ruim 4 uur vertraging hierdoor.
We kregen ieder tegoedbonnen voor eten en drinken op Schiphol en een prepaid betaalpas met € 600,-. En naderhand bleek ook dat we een upgrade hadden gekregen.

2 likes

Ik snap dus niet waarom dit in het nieuws is?

1 like

Mijn vader is overleden op vakantie en toen heb ik een dikke upgrade gekregen voor de vlucht naar huis en de hele vlucht als een prinses op mijn wenken bediend🥰 (wel via via als verrassing geregeld, begreep dat dit eigenlijk niet mag)

4 likes

Bij mijn laatste lange vlucht zat ik in de rij achter de wiegjes en dat betekende 2 baby’s voor me (die beide helemaal niet in de wiegjes wilde) en er zat rechter achter me nog een kleuter die regelmatig tegen mijn stoel schopte :sob:

1 like

Ja jongens, hou eens op ik ga deze week vliegen met baby van 1 en heb al zo’n stress. Dit helpt niet :upside_down_face:

5 likes

Boeien, niet druk maken. Je ziet die mensen nooit meer kan jou t verrotten!

19 likes

Toen ik als ietwat nerveuze 21-jarige in m’n eentje naar Zuid-Amerika vloog voor stage had ik toen ik eenmaal zat schijnbaar een upgrade gekregen, nooit begrepen hoe en wat, niemand heeft wat gezegd, maar ik kreeg champagne en extra snacks en kreeg gratis films/series, terwijl andere mensen daarvoor moesten betalen. :joy: Ik vond het prima, maar ook een beetje ongemakkelijk, omdat ik de hele vlucht dacht dat ze een fout maakten, maar heb maar gezwegen en het er goed van genomen. Good old Martinair.

13 likes

TAP Portugal. De vlucht was ook behoorlijk leeg dus waarschijnlijk was het daarom zo goedkoop.

1 like

Dit is echt het beste ever. Ik lig nu in een vrijwel leeg vliegtuig waardoor ik gratis een rij van vier stoelen heb en vrijwel de hele vlucht heb kunnen dutten.

4 likes

Zo’n bakje verse ravioli (250g) als avondeten, met wat groenten/saus erbij. Eet je hier alleen van of met twee personen?
AHI_4354523130313234353630

• 1 bakje per persoon
  • 1 bakje met 2 personen

0 stemmers

1 like

Ik vind deze wel echt lekker!

2 likes

Maar ik vind het wel altijd nét te weinig dus doe vaak 2 bakjes voor 2 personen en dan restjes als lunch de volgende dag

34 likes

Bakje per persoon vind ik wel net te veel, maar 1 bakje met twee vind ik dan weer heel karig.

41 likes

Hangt van de saus / erbij af. Met echt een portie groenten en vlees (of noten of vervanger ofzo), is 1 bakje genoeg. Maar als er bijv alleen een pesto sausje met wat tomaatjes bij zit niet.

4 likes

Maar ik ben een dikke sloekerd

Ik heb dit hier misschien al een keer gezegd, maar een lange tijd geleden bleef ik spontaan eten bij een vriendin en haar zus en hun ouders waren niet thuis. Ze moesten zelf koken en hadden alleen dit in huis, dus toen hebben we van 1 bakje met zn drieën gegeten, en ja zonder saus of iets. Ze aten niet eens hun volledige deel op want ze waren vol :sweat_smile:

5 likes

Ja, we waren jonger, maar ik denk begin 20? En ik gok zo dat hun ouders een week op vakantie waren en ze echt de volgende dag boodschappen moesten doen. Ze woonde wel in een dorp, dus je kan wat minder snel naar de supermarkt, maar voor hun was dit genoeg, dus waarom eten bestellen :clown_face:?

2 likes

Haha ik had dit laatst ook bij zo’n budget airline, kwam de stewardess met: ‘ja jullie hebben dus een $15 voucher’, en wij zo huh? Hebben we dat? Nog een keer nagevraagd en we hadden op een of andere manier dus iets gedaan waardoor we beide 15 ekkies mochten uitgeven aan snacks aan boord haha was echt feest

4 likes