Stel je persoonlijke vraag #54

Hier wil ik altijd 2 keer van eten maar vind het echt te weinig.

4 likes

Ik heb hier laatst op aanraden van een van jullie een saus met roomboter, salie, citroenrasp en parmezaan mee gemaakt. Meeeega lekker.

4 likes

hebben jullie een lievelings nepobaby

• ja:
  • nee

0 stemmers

2 likes

Jack Quaid (The Boys, Star Trek Lower Decks), zoon van Dennis Quaid en Meg Ryan.

4 likes

Maya Hawke! Stel je ouders zijn Uma Thurman en Ethan Hawke. En ze acteert zelf ook goed vind ik.
Heb ook een zwak voor Miley Cyrus.

Heb ook een minst favo: Dakota Johnson. Elke film waar zij in zit, ook die met een goed plot, verpest ze volkomen met haar ‘acteren’. Ik kan me niet voorstellen dat zij ooit door een auditie heen was gekomen als haar ouders niet al in die wereld zaten. Zoooooo slecht.

6 likes

Dakota Johnson is echt een girl crush van mij. Slechte actrice, maar geweldig tijdens persmomenten. Ze geeft geen shit om haar slechte films. Love de Madame Web interviews.
Omfg en natuurlijk “I love limes” en " That’s not true, Ellen"

8 likes

telt vivian wilson? die is natuurlijk wel killed by the woke mind virus dus beetje omgekeerde nepo baby

6 likes

Lando Norris hahaha

2 likes

Miley Cyrus

2 likes

alleen een minst favo: lance stroll :joy:

5 likes

Haha aan hem moest ik ook gelijk denken. Volgens mij is t helemaal niet zo’n slechte gozer, maar beetje meer zelfinzicht zou m wel goed doen. Was een interview waarin ie zei dat het slecht is voor de sport dat er coureurs zijn die alleen binnenkomen door geld…

3 likes

Hahaha wat een grappenmaker

2 likes

ja echt hou op met me :joy: er moeten coureurs echt strijden voor hun plek bij een renstal en dan heb je stroll, zo kansloos.

1 like

ik vond lily-rose depp in nosferatu echt amazing

5 likes

Wow moest nepobaby echt googelen. Maar ik heb geen favo.

2 likes

Margaret Qualley. Op niets anders gebaseerd dan de serie Maid waarin haar moeder Andie MacDowell ook haar moeder speelde, maar :heart_eyes::heart_eyes:

16 likes

Zij heeft wel echt de kop van een middeleeuwse horige op het land.

4 likes

Ik vind juist Maya Hawke een typische nepo baby die niet kan acteren. Echt vreselijk :sob:

Onder de BOOS-aflevering over familievloggers zag ik een reactie van iemand die bij dezelfde tandarts als de Bellinga’s zit en zegt dat daar nu een bordje hangt met “vlogcamera’s verboden”. Ik realiseerde me ineens dat het naast verwerpelijk en schadelijk ook zo GENANT is allemaal en ook dat ik nog niet eens een selfie durf te maken in het openbaar :joy:
En jij?

Selfies maken in het openbaar

• Geen probleem, doet iedereen toch
  • Effe snel kan wel
  • Doe het wel maar het ongemak druipt van de foto
  • Nee zeg wat zullen mensen niet van me denken?
  • Ik maak nooit selfies

0 stemmers

Edit: in je eentje! Omdat je vindt dat je er zo goed uitziet op dat moment, niet met vrienden ofzo.

4 likes

Ff snel kan wel, zonder anderen erop, en niet op zo’n gare plek als de tandarts

4 likes