Creachick
Ja klopt mook is Lisa uit een k-pop band en het is haar eerste rol en de regisseur wilde haar niet casten maar de producent wel want ze heeft een relatie met de zoon van de rijkste man uit Frankrijk die eigenaar is van Louis Vuitton etc en die zijn ook eigenaar van de hotels die ze gebruiken. Ze stond vorig jaar, vóór de white lotus was uitgekomen, ook al op de Hollywood editie van breaking stars ook geheel vreemd tot je bedenkt wie dat tijdschrift bezit.
Vandaar dat ze heel matig overkwam, ze is geen actrice maar een popster.
nou ja daar is ze ook niet heel goed in dus maakt verder geen verschil
als een man als in (evt) partner het niet leuk vind wanneer je scheldt
-
byeee - ja mag ie vinden maar ga ik niets aan doen
- ik doe mn best om daar dan rekening mee te houden
- ik pas me volledig aan
- ik scheld sowieso niet
- dit vind ik juist een groene vlag
- ik val niet op mannen
0 stemmers
Sounds like a him problem
Zelfs sinds ik kinderen hebt lukt het me niet om niet te schelden soms š«
O nee die vinden het sowieso wel goed als hun vrienden schelden maar hun vriendin niet
Wij hadden pluspunt, maar dan als werkboekjes
ja precies ik zie het echt meteen als conservatisme en madonna-whore complex
Omg ja wij hadden ook nog een rood boek daarvan. Dat was echt mān vijand. Mocht daar ook bijna nooit in werken want rekenen is niet mijn ding ![]()
Ik stem wel āneeā, maar eerlijk gezegd heb ik echt geeen idee meer hoe mijn lesboeken er toen uitzagen. De omslag doet in ieder geval geen belletje rinkelen.
Er was ook een rode toch?
Die mocht ik altijd doen als ik klaar was met het normale boek en me verveelde en dan voelde ik me altijd beter en slimmer dan mijn klasgenoten ![]()
![]()
Ja die was als je klaar was met de blauwe opdrachten, mocht daar echt sporadisch eens iets uit maken en dan was ik vet trots. ![]()
Mijn dochter was in groep 3 altijd erg (onnodig) trots op zichzelf want ze was āeen zonnekindā. Dat zijn de moeilijke boekjes van veilig leren lezen. Dagelijks vertelde ze daarover ![]()
Hahaha dit had mijn school helemaal niet. Als ik klaar was met alles mocht ik naar de bakker chocolaatjes gaan halen of de afwas van de koffiekopjes van de leraren doen. ![]()
Ja wij mochten ook de zolder opruimen; daar lag toen nog geen vloer maar alleen losse planken dus je moest dan over balken lopen. Hahaha in de jaren 90 boeide dat echt niemand iets, met Sinterklaas lieten ze ook altijd ouders verkleed als Piet abseilen vanaf de zolder ![]()
![]()
De juf van groep 3-4 had ernstige reuma en daarom een speciale stoel, soort luxe trippelstoel, die omhoog en omlaag kon. Speciaal voor haar was er ook een rolstoel-helling in het gebouw en soms mochten we op haar stoel daar af racen?!?! Hahaha whyyy, denk ik nu.
Bedoel je niet Kien? Dat had ik vroeger extra met een paar klasgenoten waardoor ik me altijd xtra special voelde haha.
Het is friet