Stel je persoonlijke vraag #54

Heb jij zo’n typisch klassiek vrijgezellenfeest meegemaakt met verkleed door de stad lopen met een diadeem van piemels op je hoofd enzo?

• Ja van mezelf
  • Ja van iemand anders
  • Ja van mezelf en anderen
  • Nee nooit

0 stemmers

1 like

Nah niet een diadeem met piemels maar wel een gek pak (volgens mij was het een Pokémon onesie). En dan dus wel maffe beschamende opdrachten doen

3 likes

Ja je verwoordt het nu veel beter dan ik deed maar dat bedoelde ik!

1 like

Vind jij het ongemakkelijk om een interview te zien van een interviewer die duidelijk heel erg fan is van de geïnterviewde en/of diegenes collega’s?

• Neutraal
  • Ja cringe
  • Ja enorm
  • Nee hoor
  • Nee juist cute

0 stemmers

Keek net een interview met de White Lotus cast en er heeft ook iemand uit de k-pop wereld een klein rolletje in die show en die interviewster (30+ voor je beeld) was zoooo erg van “vinden jullie haar ook zo getalenteerd?! En mooi?! Ze is mooi hè?! Ze werkt hard hè?! Ze is aardig hè?!?!” Echt girl calm down dit oogt despo.

Meestal heel irritant maar ik zag een tijdje geleden Eva Jinek Raymond Thiry interviewen en haar crush was zo duidelijk en schattig dat het me niet stoorde. Ligt dus denk ik aan het bakvis-gehalte van de interviewer voor mij.

Was het trouwens Mook in the white Lotus? Want zo sterk vond ik haar niet.

4 likes

Er is toch ook een vader in dit verhaal? Misschien gaat die wel de primaire ouder zijn. Misschien staat er wel een netwerk paraat voor extra hulp. Wij hebben thuis een vergelijkbare situatie als @the.rebel.club maar dan ben ik de zieke. Mijn vriend had een sterkere kinderwens dan ik, hij neemt meer zorgtaken op zich (vooraf besproken anders had ik zijn kind niet gewild) en dat gaat prima. Ik kan bijna op elk moment “uitchecken” en dan springt hij in. Grootouders staan ook te trappelen om te helpen. Mijn kind komt echt niks tekort op deze manier en we hebben het als gezin heel fijn samen, ondanks dat ik vrij matig functioneer. Voor ons is leven met mijn beperkingen normaal, en ze beperken vooral mij en niet zozeer mijn kind.

De babytijd was voor ons wel retezwaar (categorie huilbaby idd) en een kleine hel haha, maar ja uiteindelijk is dat toch een vrij tijdelijke situatie waar elke ouder doorheen moet als die kinderen wil.

19 likes

Creachick

1 like

Ja klopt mook is Lisa uit een k-pop band en het is haar eerste rol en de regisseur wilde haar niet casten maar de producent wel want ze heeft een relatie met de zoon van de rijkste man uit Frankrijk die eigenaar is van Louis Vuitton etc en die zijn ook eigenaar van de hotels die ze gebruiken. Ze stond vorig jaar, vóór de white lotus was uitgekomen, ook al op de Hollywood editie van breaking stars ook geheel vreemd tot je bedenkt wie dat tijdschrift bezit.

Vandaar dat ze heel matig overkwam, ze is geen actrice maar een popster.

8 likes

nou ja daar is ze ook niet heel goed in dus maakt verder geen verschil

1 like

als een man als in (evt) partner het niet leuk vind wanneer je scheldt

• :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: byeee
  • ja mag ie vinden maar ga ik niets aan doen
  • ik doe mn best om daar dan rekening mee te houden
  • ik pas me volledig aan
  • ik scheld sowieso niet
  • dit vind ik juist een groene vlag
  • ik val niet op mannen

0 stemmers

1 like

Sounds like a him problem

15 likes

Zelfs sinds ik kinderen hebt lukt het me niet om niet te schelden soms 🫠

9 likes

O nee die vinden het sowieso wel goed als hun vrienden schelden maar hun vriendin niet

6 likes

Had jij deze boeken op de basisschool?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Wij hadden pluspunt, maar dan als werkboekjes

4 likes

ja precies ik zie het echt meteen als conservatisme en madonna-whore complex

4 likes

Omg ja wij hadden ook nog een rood boek daarvan. Dat was echt m’n vijand. Mocht daar ook bijna nooit in werken want rekenen is niet mijn ding :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik stem wel ‘nee’, maar eerlijk gezegd heb ik echt geeen idee meer hoe mijn lesboeken er toen uitzagen. De omslag doet in ieder geval geen belletje rinkelen.

18 likes

Er was ook een rode toch?

Die mocht ik altijd doen als ik klaar was met het normale boek en me verveelde en dan voelde ik me altijd beter en slimmer dan mijn klasgenoten :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ja die was als je klaar was met de blauwe opdrachten, mocht daar echt sporadisch eens iets uit maken en dan was ik vet trots. :joy:

2 likes