Ik maak wel eens een foto gezellig met met iemand even snel. Maar ik heb eigenlijk geen foto’s van mij alleen? Ik houd wel hele fotoshoots voor mijn dieren. Maar die zijn gewoon super knap.
Alleen groepselfies
De enige selfies die ik in het openbaar maak zijn “stiekeme” selfies dus 9/10 keer van mn onderkin, zie mezelf nog niet met gestrekte arm poseren op straat hoor
Ik maak wel eens selfies met mijn kinderen op een uitje omdat ik zelf anders nooit op de foto sta, maar schaam me ook een beetje. In mijn eentje heb ik eigenlijk helemaal geen selfies gemaakt in de laatste 10 jaar denk ik? Of alleen in WhatsApp om aan mijn partner te laten weten dat ik iets in het huis heb gerepareerd ofzo als ik heeeeel trots ben.
Haha ik maakte pas een selfie met m’n kinderen met een collectebus. Gewoon als leuke herinnering want het was zo gezellig, het was zonnig, we waren in een mooie groene wijk. Maar was ook zoo bang dat mensen het zagen vanuit hun raam
Als je het koud hebt gekregen omdat je met een te dunne jas op de fiets hebt gezeten oid, hoe lang duurt het dan meestal tot je weer opgewarmd bent als je weer binnen/in de warmte bent?
- Heel even maar
- Een uurtje ofzo
- Een paar uur tot een halve dag
- De rest van de dag of tot ik warm ga douchen
- Dit verschilt enorm
- Geeeeeen idee
0 stemmers
Als ik echt verkleumd ben werkt er niks echt superirritant
Meestal word ik tijdens het fietsen al warm
Waarom schamen jullie voor een selfie?
Ik heb dit vandaag Heb het de hele dag al zooo koud, vooral mijn handen. Echt lastig weer om je op te kleden, vooral qua jas
Of dan denken oh de vorige keer was het daar niet zo warm en dan wegsmelten in een dikke trui
Op mijn werk is het of bikini weer (27°) of skipakken (17°) weer. Ik kleed mij dus altijd in laagjes zodat ik kan uitspelen als ik te warm heb. Er ligt een dikke pull op het werk voor als ik echt koud heb.
Een selfie
- Daar kun je alleen alleen op staan
- Daar kun je ook met anderen opstaan
0 stemmers
Ik snap hier niks van
Ja, ik raak deze weken ook bovengemiddeld vaak verkleumd. Vanochtend heb ik een uurtje in de tuin gezeten met net iets te dunne kleren aan. En ik heb het er nu nóg koud van en ijsklompen als voeten Pak er zo maar een kruik bij denk ik…
Je zou eens kunnen proberen met een ademhalingsoefening/letten op je adem. Als ik zelf helemaal verkleumd ben dan verstijf ik en ik denk dat mijn adem dan ook mee gaat daarin. Met een ademhalingsoefening heb ik het dan vrij snel weer warm.
Oh goeie tip daar heb ik inderdaad nog nooit op gelet! Ga ik proberen, dankje
Zo’n bordje:
- Ik raak niks aan, kost me geen moeite
- Ik raak niks aan, maar moet me wel inhouden
- Ik raak het stiekem aan, als niemand kijkt of als er niemand anders is
- Ik raak het sowieso aan, ook als anderen dit kunnen zien
0 stemmers
Ik heb het waarschijnlijk al aangeraakt voor ik dat bordje zie, want mos
Zo lelijk altijd als je dit in kantoorpanden ziet, zeker icm die latjes ernaast