Stel je persoonlijke vraag #54

Als iemand jou vraagt, hoeveel ramen heeft jouw huis? Weet jij uit je hoofd hoeveel ramen je huis heeft? Ik moet er even aan dneken door een post van @Krabsalade . 39 ramen beneden? Wtf! En ik vind dat ik best oke ruim woon. Het meest grappig vind ik dus dat in zuid limburg er nog wel huizen zijn met veel ramen!!

• Ik zou het niet weten joh
  • Ja ik weet het precies
  • Zo ongeveer

0 stemmers

3 likes

Nou ja als ik 30 seconden nadenk weet ik het wel precies, maar niet direct

24 likes

Ik denk dat het ook handiger is als je bijvoorbeeld in een appartement woont. Ik heb ook bijv. Weer een raampje in een schuurtje in de tuin, en 1 in de garage. Dat zijn van die ramen die je echt niet mee telt.

Ze woont helemaal niet in zuid Limburg maargoed jij vindt wss alles ten zuiden van Den Bosch Limburg haha

6 likes

Het zijn er maar 2 dus dat onthoud ik vooral omdat het een ergernis is.

4 likes

Oh sorry ik dacht altijd Maastricht

5 likes

Ja maar ik denk dat het zulke ramen zijn met van die latjes dus dan kom je al snel op veel ramen

Dit heb je toch in heel Nederland :joy:

3 likes

Voor de mensen met kinderen, is jullie woonkamer overgenomen door speelgoed?

Bij sommige van mn vrienden krijg ik gewoon claustrofobie omdat er ZOVEEL kinderspul in de woonkamer gepropt staat; ben benieuwd naar jullie.

• iK hEb heLEmaAl geEn kiNdEREn
  • Nee mijn kinderen hebben geen speelgoed
  • Nee ze hebben een aparte ruimte
  • Een beetje aanwezig wel
  • Het is redelijk aanwezig
  • Ja het is een beetje te aanwezig
  • Ik zou eens moeten mari kondo’en

0 stemmers

En je tuin?

• Ik heb geen tuin, wel kinderen
  • Nee de tuin is kindspoorvrij
  • Ja er staan wat dingen
  • Ja ik heb een hele stellage (een schommel, glijbaan, trampoline)
  • Ja echt een kinderteringzooi

0 stemmers

3 likes

Tsjah, dat tel je toch als 1 raam :rofl:

12 likes

Ja op die manier heb ik alleen in de ensuite deuren al 60 ramen zitten (wel ellende met schoonmaken omdat ze zo klein zijn)

1 like

Nah met ramen poetsen zou ik dan wel kunnen denken gvd 20 van die kleine raampjes

3 likes

Wij hebben er 8 :rofl:

2 likes

We stoppen het elke avond redelijk goed weg maar we hebben alsnog echt zoooooo veel shit my God, ik weet niet eens hoe het allemaal mijn huis in is gekomen. En ik geef altijd alle opa’s en oma’s/buren/vrienden/familie de schuld die weer met nieuwe dingen aankomen maar mijn vriend en ik zijn ook hopeloos slecht in dingen wegdoen. Laatst ging ik helemaal de Verantwoorde Moeder uithangen en moest mijn kind van mij speelgoed uitzoeken om naar de kringloop te brengen en bij alles wat hij pakte dacht ik intern ‘nee :pleading_face: niet die toch?’

12 likes

De man dronk veel te veel en gebruikte ook veel drugs. Er werd een beeld geschetst van een man die als zzp’er in de bouw een fles whisky op een dag kon leegdrinken en daarbij ook blowde of cocaïne gebruikte.

Ken jij zo’n man?

• Nee godzijdank niet
  • Ja helaas wel, maar van ver
  • Ja helaas wel, relatie mee gehad

0 stemmers

3 likes

Familie :no_mouth:

3 likes

Same.

Maar dit was dus een vader van 3 kinderen, ik snap gewoon echt niet hoe dit je gezin kan zijn. Dat je dan een man hebt die je dronken van z’n werk moet gaan halen, die dagelijks een fles wodka drinkt, whyyyyyy

2 likes

Kende, als in, hij is dit jaar vijf jaar helemaal clean! Super trots (het is een goede vriend).

9 likes

Peuterchique noem ik het maar

3 likes

Ja I don’t support all women some of you bitches are very dumb energie

12 likes

Ja deze ook kinderen, een caravan gekraakt op de camping alsof dat wat oplost en echt eng figuur gewoon

2 likes