Stel je persoonlijke vraag #54

Echt toevallig afgelopen week nog. :joy:

2 likes

Heb jij vaak intrusieve gedachtes?

• Nee nooit
  • Nee weinig
  • Ja soms
  • Ja veel
  • Ja altijd ??

0 stemmers

Heb jij vaak achteraf het idee dat je iets fout hebt gedaan ook al weet je logisch gezien dat dat niet zo is?

• Nee nooit
  • Nee weinig
  • Ja soms
  • Ja veel
  • Ja altijd

0 stemmers

1 like

Screenshot 2025-04-14 20.30.12

Hoe voelt het om de uitverkorenen te zijn???

14 likes

ik weet wel wie de boa’s zijn die in het centrum waar ik woon de parkeervergunningen controleren :joy: die heb ik 1x gesproken om wat te vragen over de parkeerplaats waar ik sta en sindsdien zwaaien ze altijd naar me of roepen ze ‘heeee goedemorgen/goedemiddag!!!’

3 likes

Hahaha ja mijn brein uit het niets: “maar wat nou als je net in die 3 minuten per ongeluk iemand hebt omgelegd en het niet hebt doorgehad!”

16 likes

Toen een ex-collega vorig jaar systematisch op mijn werk bleek te stelen heb ik dagenlang getwijfeld of ik zelf ook niet HELE ERGE DINGEN had gedaan haha, de zénuwen die ik uit het niets kreeg om dingen die niet eens in mijn achterhoofd op waren gekomen haha

14 likes

God ik had ooit bij mn eerste bijbaantje een kassaverschil en ik wist objectief gezien dat ik het niet gejat had maar ik spiralde echt steeds verder in een ‘maar doe ik dat echt niet? Ben ik te vertrouwen? Ben ik wel bewust van wat ik doe’ - interne paniekaanval elke keer als ik weer achter een kassa zat.

9 likes

hebben mensen dit??

1 like

oh ik dacht dat ze bedoelde nadat je een intrusieve gedachte hebt gehad! soort van schuldgevoel

2 likes

Nee dit is een nieuwe comedyroutine die ik uitprobeer, dit heeft he-le-maal niemand op aarde behalve de 80% hier die op ja heeft gestemd.

Je mist echt iets als je het niet hebt!

5 likes

Vaatwasser uitruimen met mijn vriend en dan een mes in zijn buik of rug steken

57 likes

Hahahahaha deze heb ik een keer gelezen in een ‘damesblad’ en ik denk er regelmatig aan bij het uitruimen.

4 likes

De laatste tijd op de een of andere manier steeds dat ik (op mijn werk) mijn thee over mezelf wil gooien??

6 likes

Iedere keer als ik die Quooker-kraan gebruik denk ik eraan om er onder te gaan hangen zoals je water uit de gewone kraan zou drinken, haha sick.

En uiteraard in de auto denk ik aan in de berm of vangrails rijden, of als ik voor de spoorwegovergang sta te wachten over op het spoor lopen of rijden. :smiling_face_with_tear:

37 likes

Waarom vind ik dit zo grappig, moet bijna huilen van het lachen, terwijl we allemaal zieke breintjes hebben.

48 likes

Iemand het spoor opduwen op vanaf het perron. Kan er niet niet aan denken als ik er sta. Gelukkig ga ik bijna nooit met de trein haha

14 likes

Ja deze heb ik ook altijd, mijn vriend andersom bij mij ook :rage:

En ik fiets iedere dag met m’n kinderen in de bakfiets langs een gracht zonder hek oid, denk iedere dag: zal ik erin rijden

10 likes

In de auto wil ik altijd in de vangrail rijden, tegen een boom of ineens heet hard op de rem gaan staan.

Ik heb hoogtevrees en dat komt vooral door de gedachte ‘als ik hier nu afspring ben ik dood’.

Van het perron op het spoor springen.

Ik denk het ook weleens een soort van andersom. Bijvoorbeeld dat mijn vriend me heel makkelijk zou kunnen vermoorden omdat hij veel sterker is of omdat hij gewoon een heel scherp mes kan pakken.

8 likes

Ben altijd benieuwd hoe ver een chihuahua door de lucht zou vliegen als ik hem zou schoppen :woozy_face::flushed:

58 likes

Ja of als je 130 op de snelweg rijdt ineens naar z’n 1 schakelen ofzo

17 likes