Vind het altijd zo onnodig wanneer de rest van de ruimte nog gewoon vrij is. Die kerels stonden ons met hun ogen uit te kleden. Dus ben erop afgestapt en heb gevraagd of ik ze kon helpen. Waren ze zo weg.
Weet jij wat âinvigoratingâ betekent?
- Ja
- Misschien
- Nee
0 stemmers
Weet je wat perpetrator betekent?
- Ja
- Misschien
- Nee
0 stemmers
En culprit?
- Ja
- Misschien
- Nee
0 stemmers
Ik wil alleen kinderen wanneer ik met mijn nichtje ben en zij rustig slaapt. Zodra ze huilt is die wens ook meteen weg. En ik denk ook gewoon dat ik nooit in staat zal zijn om een goede, stabiele en aanwezige moeder te zijn, dus dat maakt de keuze moeilijk.
Als ze vies aan het kijken zijn zou ik er zeker wat van zeggen. Maar als ze gewoon een beetje soort van gezellig staan te kijken (ja wat is gezellig, is meer een gevoel dat ik er dan bij heb I guess) dan zou ik er geen probleem mee hebben.
Ik wist pas niet wat culprit betekende en net niet wat invigorating was en vroeg het allebei aan mân vriend en hij rakelde dat zonder twijfelen op
Dus vroeg me af hoeveel mensen het hier wisten
En perpetrator erbij omdat ik wilde zien wat dan bekender was als betekenis (al is culprit denk ik verdachte en perpetrator dader/veroordeelde? En suspect weer iets anders? Ben nog steeds in de war)
Ik snap wat je zegt want je hoeft natuurlijk niet per se iets te doen als je aan de bar hangt maar alleen maar staan en staren nee ik word daar ernstig ongemakkelijk van (maar zeg niks zolang het daarbij blijft)
Huh ik ben echt verbaasd dat niet meer mensen invigorating kennen? Dat is echt zoân standaard woord wat voor een frisse douchegel wordt gebruikt
Ik heb het wel even gegoogeld om het goed te uitleggen maar culprit is meer boosdoener, dus een ding kan ook de culprit zijn zoals weet ik veel, een haarbal in je afvoer is de culprit van je kapotte wasbak. En een perpetrator is een persoon die iets crimineels doet. Dus in principe beide daders, maar die haarbal is geen perpetrator.
Ah zo! Ik snap hem thanks
Tja Engels is niet per se de eerste taal in Nederland
Nee klopt. Maar vind ook niet dat verkwikkend nou zoveel gebruikt word.
Ik heb onder de 5 gestemd en een kind. Ik heb gewoon nooit echt overtuigend het gevoel gehad dat ik per se moeder wilde worden en zag ook een heel leuk leven voor me zonder kinderen, maar was er ook niet van overtuigd dat ik per se geen kinderen wilde. Mijn partner wilde wel graag kinderen en ik raakte best onverwacht ineens zwanger en er toen dus gewoon voor gegaan (zonder twijfel). Ik Heb ook zeker geen spijt, al zie ik ook echt nog steeds de voordelen van een kindloos leven en snap ik die keuze van mensen ook heel goed.
Mijn wekker ging om 5.20 en die hoorde ik om 5.23 dus allemaal gelukt
Gebruik jij de wifi in de trein?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Ik ben op het moment echt totaal in de war mbt mn kinderwens ik heb nooit een heeeeel sterke kinderwens gehad en de laatste jaren was ik ook erg aan het spelen met dat ik het misschien niet zou willen maar uiteindelijk wel weer uitgekomen op, de wens is niet zĂł sterk maar toch wil ik het graag meemaken en ik denk dat ik het erg leuk en mooi zou vinden en ook dat ik een goede moeder zou zijn. Maar mocht het niet lukken zou ik daar denk ik vrede mee hebben (en geen traject ingaan (al realiseer ik mij ook dat het heel anders is als je een tijdje actief hebt geprobeerd zwanger te worden hoor en grote kans dat ik dan tĂłch wel nog van alles zou willen proberen)). Mân partner stond er altijd een beetje hetzelfde in dus onze consensus was wel dat we uiteindelijk een kind wilden.
Maar afgelopen zomer zei mân partner ineens dat hij het eigenlijk niet weet en wowwww sindsdien denk ik aan niets anders en wil ik het liefste NU een kind. Ik denk dat er nu geen ruimte meer voor twijfel is bij mij. En grote kans dat de twijfel weer terug is als mân partner zegt toch wel te willen.
Heel irritant en verwarrend
Ik heb zelf twee kinderen en had een kinderwens, maar heb tegelijkertijd enorm getwijfeld. Het is namelijk zoân levensveranderende keuze, en je kan niet meer terug als je eenmaal de keuze gemaakt hebt. Ik denk dat twijfelen heel normaal is bij zoân keuze. Je weet namelijk ook niet precies waar je voor kiest, wat voor kind je krijgt en hoe je leven eruit gaat zien. Ik ervaarde kiezen voor het ouderschap dan ook als een sprong in het diepe. We gaan ervoor, en we hopen op het beste. Zo ging het bij de keuze voor een 2de kind ook. Nu ben ik super blij met deze keuze, en zou ik geen leven meer zonder kinderen kunnen voorstellen. Maar het had ook anders kunnen uitpakken, maar dat weet je nooit zeker.
Ja dat denk ik ook! Maar nu mân partner ineens Ă©cht twijfelt (als in hij denkt dat hij misschien geen kind wil) is er geen ruimte meer voor mij om te twijfelen en merk/denk ik dat ik het wel Ă©cht wil (of dat lijkt zo)
Doe jij mee met de croissant zitzak winactie van Albert Heijn?
- Ja!
- Ja maar ik hoef m eigenlijk niet écht te winnen
- Nee
- Nee maar je brengt me op ideeen!
0 stemmers
Vooral om mijn vriend te stangen
Wat een wanstaltig ding
Geef aan mij dan!