Stel je persoonlijke vraag #54

Had 'm zonder die manische ogen en mond een stuk leuker gevonden.

10 likes

Ik zou niet weten wat ik hiermee zou moeten

9 likes

Wat een lelijk ding

4 likes

Het is naast lelijk ook gewoon geen zitzak? En al helemaal geen XXL zitzak, tenzij het voor baby’s is. Meer een heel groot kussen.

7 likes

Niet voor mezelf, maar voor iemand anders! Ik vind de kleine knuffels ook wel geinig, maar de zwarte touwtjes die armpjes en beentjes moeten voorstellen zien er niet uit. Ik ben ook wel echt een sucker voor alles wat schattig is.

1 like

Omg krijg meteen een trauma als ik die kut blije kop van die knuffel zie. Mijn kind heeft echt een mega tantrum gehad door dit ding, het concept van winnen snapt ze nog niet echt
 dus we hadden dat kaartje ingevuld en ze dacht toen dat we hem gekocht hadden :sob:

We gaan voorlopig even naar de jumbo

57 likes

Heb je weleens iemand herkent op een opsporingsbericht (dus vermist persoon, of juist iemand die iets gestolen had of andere misdaad begaan) mag ook onofficieel zijn, dus een filmpje op social media van een fietsendief ofzo

• Ja en gemeld
  • Ja, niet gemeld
  • Nee
  • Twijfel en niet gemeld
  • Twijfel en wel gemeld

0 stemmers

1 like

Ik had dit bij een vermist persoon, uiteindelijk is ze levend ergens opgedoken. Omdat ze pas een week later vermist was opgegeven wist ik ook niet meer welk tijdstip of dag.
Edit: wel 2 vermiste katten kunnen herenigen met hun baasjes!

3 likes

Ik niet, maar mijn moeder wel een keer een leerling uit haar klas en dat hebben ze toen als school wel gemeld.

1 like

Nee niet in opsporingsbericht wel in een insta reel van de politie over hun vlog. Dat ik dacht ja dat is mijn ex.

1 like

Een voetbalhooligan bij rellen van Feyenoord. Hij had zichzelf al aangegeven nav Opsporing Verzocht.

Het dolfinarium

• Ben ik weleens geweest (toen ik kind was)
  • Ben ik recent geweest
  • Ben ik nog nooit geweest
  • Ga ik naartoe binnenkort
  • Ga ik misschien in de toekomst nog weleens naartoe
  • Wil ik nooit (meer) heen

0 stemmers

4 likes

‘Nooit meer’ is niet echt van toepassing, want ben er dus nooit geweest, maar wil ook echt niet

3 likes

Als iemand jou vraagt, hoeveel ramen heeft jouw huis? Weet jij uit je hoofd hoeveel ramen je huis heeft? Ik moet er even aan dneken door een post van @Krabsalade . 39 ramen beneden? Wtf! En ik vind dat ik best oke ruim woon. Het meest grappig vind ik dus dat in zuid limburg er nog wel huizen zijn met veel ramen!!

• Ik zou het niet weten joh
  • Ja ik weet het precies
  • Zo ongeveer

0 stemmers

3 likes

Nou ja als ik 30 seconden nadenk weet ik het wel precies, maar niet direct

24 likes

Ik denk dat het ook handiger is als je bijvoorbeeld in een appartement woont. Ik heb ook bijv. Weer een raampje in een schuurtje in de tuin, en 1 in de garage. Dat zijn van die ramen die je echt niet mee telt.

Ze woont helemaal niet in zuid Limburg maargoed jij vindt wss alles ten zuiden van Den Bosch Limburg haha

6 likes

Het zijn er maar 2 dus dat onthoud ik vooral omdat het een ergernis is.

4 likes

Oh sorry ik dacht altijd Maastricht

5 likes

Ja maar ik denk dat het zulke ramen zijn met van die latjes dus dan kom je al snel op veel ramen

Dit heb je toch in heel Nederland :joy:

3 likes