geen bouw maar horeca
wordt ook zo ontiegelijk veel coke gebruikt, zoân bende echt
Haha klein beetje biased natuurlijk
Ik heb eigenlijk geen idee of dat echt helpt. Net als het hebben van een zus waarmee hij een heel goede band heeft. Mijn gevoel zegt van wel maar de tijd zal het uitwijzen.
Welke zorgen zou je hebben voor een dochter?
Ik vind het moeilijk uit te leggen, maar ik zou heel bang zijn om een dochter niet te kunnen beschermen tegen de huidige ontwikkelingen. Als je kijkt naar de terugkeer van veel conservatieve opvattingen, icm met social media en alle onmogelijke idealen die jonge meisjes daarvanuit worden opgelegd. Dus als ons kind een meisje was gebleken, had ik weer andere zorgen voor de toekomst gehad.
Nou het is geen garantie natuurlijk, maar het maakt toch wel degelijk uit met welke opvattingen je wordt opgevoed? Een kutkind is meestal een op een terug te herleiden naar (een van de) ouders.
Ik zag hem laatst ook maar kreeg echt van die creepy âkom eens even lekker op mijn schoot zittenâ vibes van dat ding haha
Als ik een groepsapp aanmaak
- Type ik het eerste bericht in notities oid en plak ik het er meteen in nadat ik iedereen heb toegevoegd
- Type ik op mân dooie gemakkie het eerste bericht nadat ik iedereen heb toegevoegd
0 stemmers
Ik ben vanmiddag toegevoegd aan een groepsapp voor een vrijgezellenfeest maar er is nog geen bericht gekomen haha.
Zelf zet ik alles altijd van tevoren klaar ![]()
Ja stiekem denk ik dat ook wel hoor maar als je dat hier zegt komen er vast allerlei onderzoeken of voorbeelden op tafel waaruit blijkt van niet. Ik weet er te weinig van.
Ik vind dit wel grappig want ik heb een oudere zus en 1 gezin in onze familie hebben ze 2 zonen, we zitten qua leeftijd redelijk dicht op elkaar. En mn neven waren zo roekeloos, echt alles ging kapot?! Wtf. Echt verschrikkelijk, ze waren ook altijd âoorlogjeâ aan het spelen. En dan zaten mân zus en ik netjes aan tafel een taartje te eten hahaha
Ben jij tevreden met jouw voeten?
- Ja hoor
- Nee
- Het kan beter
- Geen idee/boeit me niet
0 stemmers
Het zijn voeten, voel er weinig bij. Maar een maatje kleiner was wel handiger geweest.
Om de een of andere reden vind ik dit zĂł Nederlands ![]()
Heb je nu last van hooikoorts?
- Nee, maar normaal ook nooit
- Nee, maar vaak wel
- Ja, maar normaal nooit
- Ja en vaak ook
0 stemmers
Man en dochter gaan half dood hier. Allenbei dikke traanogen, hoesten, loopneus. Echt heel heftig dit jaar
Oke maar de vraag was toch âheb je last van hooikoortsâ
Ik heb last van hun genies en snotneus van mân dochter ![]()
Ik heb liever spontaan maar wat het meest gebeurd is plannen.
Ik ben tevreden met hoe ze eruit zien maar ze doen dagelijks pijn (platvoeten, heb speciale zooltjes maar nog steeds pijn). Dat had ik liever anders.