Stel je persoonlijke vraag #55

Alleen mijn moeder en ik kunnen zwemmen, mijn vader verdrinkt al als hij naar water kijkt :grimacing:

Mijn oma kon ook niet zwemmen maar die ging op seniorenzwemles en daar is ze in elk geval haar angst voor water kwijtgeraakt dus dat is al winst

Mijn kind heeft drie jaar over A gedaan dus dat was ook geen talent, slechte motoriek in de genen zullen we maar zeggen

1 like

Ik heb wel zwemles voor mijn A gehad via schoolzwemmen, maar diploma uiteindelijk gehaald via reguliere zwemlessen.

1 like

Als mijn opa in het water valt is het wel gedaan met hem, hij kan niet zwemmen en is veel te zwaar dus drijven kan hij ook niet

2 likes

Wij hadden zwemlessen in de eerste en tweede klas van de middelbare. Echt de ergste nachtmerrie voor kinderen in de puberteit.

Het was ook niet echt zwemles voor een diploma (tenzij je geen diploma had, dan kon je hem wel halen) maar meer een vervanging van de gymles.

Heel irritant ook want je moest mega snel haasten voor de volgende les dus je zat helemaal stinkend naar chloor op school (zonder make-up) want je had geen tijd om te douchen.

2 likes

Was dat in de eerste en tweede niet normaal dan?

Geen idee of dat niet normaal was.

Ik was in iedergeval doodongelukkig als ik gespot werd zonder mijn mascara.

3 likes

Op mijn middelbare school waren dat de jaren dat je halve klas naar school kwam met foundation in de kleur ‘zak doritos’ en de meest vreselijke gekleurde mascara’s.

27 likes

Misschien ben ik wat ouder dan. Dat speelde op mijn middelbare school niet, beetje mascara en oogpotlood in de bovenbouw misschien.

Dit was echt de foundation in mijn tijd. In 2 kleuren, dus altijd een verkeerde kleur. :joy:

80 likes

Mijn oom heeft dit jaar op zn 70ste nog zn zwemdiploma gehaald :heart:

50 likes

En nooit goed uitgesmeerd (want geen kwasten), dus je had ook die gore strepen op je wangen en voorhoofd

1 like

Ik gebruikte dan altijd de samples uit de ellegirl en fancy, dus waarschijnlijk ook niet eens mijn kleur.

2 likes

Ja en heel je kraag was bruin van dat spul :cry:

7 likes

Haha ik weet nog dat er bij ons een meisje op school zat en zij stond gewoon bekend om de extreme lagen foundation. Of wat het dan ook wa wat ze allemaal opsmeerde. Toen had ze met een jongen gezoend en zijn hele gezicht zat onder. :clown_face:

3 likes

Hahahaha omg memories ik gebruikte dit echt als een soort dagcrème. Prachtig met een zwart kohlpotlood a la Lauren van Laguna Beach

5 likes

Ik was zo boos dat dit niet in mijn kleur bestond. Voelde me zo uitgesloten

3 likes

Terecht

3 likes

Mijn look bestond ook uit van die stapelpotjes van de HEMA, kan daar geen foto van vinden maar die waren doorzichtig en de make-up zelf was chroomkleurig paars, blauw, zilver en groen.

Edit: toch wel gevonden. En dat ze zelfs in 2020 nog zijn teruggekomen.

45 likes

“en daarmee dus echt helemaal van deze tijd” ontsla de copywriter aub

7 likes

Wij hadden ook zo iemand in de klas! En in die tijd had niemand gehoord van blush of contour of highlighter, dus haar gezicht was een compleet egale zalmoranje ovaal.

3 likes