Stel je persoonlijke vraag #55

• Ja, mijn A en B

0 stemmers

Ik snap eigenlijk niet waarom wij niet voor onze B gingen?

1 like

Ik weet nog dat wij met een klein groepje van onze klas voor C mochten bij het schoolzwemmen. Ongeveer een groep van 8 kinderen. We moesten een bepaalde slag voordoen en mochten prompt allemaal niet door voor C omdat we het niet goed deden.

3 likes

Ik had zwemles in groep 4,5 en 6. Daarvoor al zwemles gehad en daar A, B en C gehaald. Met schoolzwemmen nog wat andere diploma’s, volgens mij reddings zwemmen 1 en 2, en snorkelen.

1 like

Zonder persoonlijk account kun je geen advertenties plaatsen op je zakelijke account :disappointed: Een groot deel van onze doelgroep zit nog wel op facebook, plus instagram ads zijn daar ook aan gekoppeld, dus ik moet wel. Maar ik ga na de zomer als het weer binnenzitweer is wel eindelijk een keer al mijn foto’s downloaden (zoveel albums met 45 foto’s van een willekeurige feestavond ca. 2007, die wil ik natuurlijk niet kwijtraken :joy:) en dan dat account leeghalen.

5 likes

Daten met iemand die net uit een relatie van 10 jaar komt en eigenlijk nog in een ‘break’ zit en volgende maand nog met hun ex-partner afgesproken heeft om te praten hoe het er nu bij staat?

• Hell no
  • Jahoor

0 stemmers

2 likes

Zwemmen

• Kan ik niet
  • Ik heb vrienden die niet kunnen zwemmen
  • Ik heb familieleden die niet kunnen zwemmen

0 stemmers

1 like

Alleen mijn moeder en ik kunnen zwemmen, mijn vader verdrinkt al als hij naar water kijkt :grimacing:

Mijn oma kon ook niet zwemmen maar die ging op seniorenzwemles en daar is ze in elk geval haar angst voor water kwijtgeraakt dus dat is al winst

Mijn kind heeft drie jaar over A gedaan dus dat was ook geen talent, slechte motoriek in de genen zullen we maar zeggen

1 like

Ik heb wel zwemles voor mijn A gehad via schoolzwemmen, maar diploma uiteindelijk gehaald via reguliere zwemlessen.

1 like

Als mijn opa in het water valt is het wel gedaan met hem, hij kan niet zwemmen en is veel te zwaar dus drijven kan hij ook niet

1 like

Wij hadden zwemlessen in de eerste en tweede klas van de middelbare. Echt de ergste nachtmerrie voor kinderen in de puberteit.

Het was ook niet echt zwemles voor een diploma (tenzij je geen diploma had, dan kon je hem wel halen) maar meer een vervanging van de gymles.

Heel irritant ook want je moest mega snel haasten voor de volgende les dus je zat helemaal stinkend naar chloor op school (zonder make-up) want je had geen tijd om te douchen.

2 likes

Was dat in de eerste en tweede niet normaal dan?

Geen idee of dat niet normaal was.

Ik was in iedergeval doodongelukkig als ik gespot werd zonder mijn mascara.

3 likes

Op mijn middelbare school waren dat de jaren dat je halve klas naar school kwam met foundation in de kleur ‘zak doritos’ en de meest vreselijke gekleurde mascara’s.

27 likes

Misschien ben ik wat ouder dan. Dat speelde op mijn middelbare school niet, beetje mascara en oogpotlood in de bovenbouw misschien.

Dit was echt de foundation in mijn tijd. In 2 kleuren, dus altijd een verkeerde kleur. :joy:

78 likes

Mijn oom heeft dit jaar op zn 70ste nog zn zwemdiploma gehaald :heart:

50 likes

En nooit goed uitgesmeerd (want geen kwasten), dus je had ook die gore strepen op je wangen en voorhoofd

1 like

Ik gebruikte dan altijd de samples uit de ellegirl en fancy, dus waarschijnlijk ook niet eens mijn kleur.

2 likes

Ja en heel je kraag was bruin van dat spul :cry:

7 likes

Haha ik weet nog dat er bij ons een meisje op school zat en zij stond gewoon bekend om de extreme lagen foundation. Of wat het dan ook wa wat ze allemaal opsmeerde. Toen had ze met een jongen gezoend en zijn hele gezicht zat onder. :clown_face:

3 likes