Stel je persoonlijke vraag #55

Ik vind het echt bizar dat mensen dan een sport doen die ze niet leuk vinden. Waar haal je die motivatie dan vandaan

In mijn sportschool hebben ze ook zo’n collectie supersonische apparaten en dat kun je dan in twintig minjten doen en dan zou je evenveel doen als andere mensen in een uur ofzo? Daar zitten echt altijd de meeste dode en chagrijnige figuren op.

18 likes

Ja ik vind het zelf ook jammer dat ik de activiteit zelf niet leuk vind. Maar het effect (lichamelijk en mentaal) erna en de adrenaline zeg maar vind ik wel heeel fijn. Was ik maar van mezelf een mega sportief persoon. Wandelen vind ik wel leuk trouwens, maar kracht of cardio moet ik me wel echt even over mezelf heen zetten.

Edit: tegenover 1 van mijn favo terras/ barplekken is nu zo een fancy koffie/wielrenwinkel geopend. Dus dan zie je continu mensen in vet lelijke (maar volgens mij ook superdure) pakkies met klikschoenen en padding en dan ben ik wel jaloers op dat blije samenhorigheidgevoel als ze daarna weer samen die fiets van dat rek pakken.

9 likes

Bij mijn Jumbo is er een spaarkaart voor de controle. 6 zegels krijg je een pak gratis stroopwafels. :slight_smile:

2 likes

Ik ben rechtshandig, maar sommige dingen doe ik automatisch met links.

1 like

Ja dit. Ik heb laatst een video van een vogel in het bos gemaakt. En toen met een screenshot door Google lens gehaald om de soort te achterhalen en het was een zanglijster. Dat vervolgens aan mijn vriend laten zien en dat is wel echt iets dat ik tien jaar terug niet had gedaan denk ik.

5 likes

Hebben jullie vaak diepe / filosofische gedachten over het leven etc.?

• Vrij regelmatig
  • Af en toe weleens
  • Bijna nooit
  • Heel vaak

0 stemmers

1 like

Voor de mensen die een soort samengestelde vriendengroep met meerdere stellen hebben

• Wij roddelen onderling wel eens over welke stellen we denken dat ze uit elkaar gaan
  • Nee wij doen daar niet aan

0 stemmers

Wow, vet toevallig heb ik deze vandaag voor het eerst gezien in het wild :heart: Zooo mooi en zeker wel een vogel. Een paar maanden terug ook kiwi’s gespot en die zijn ook zo bijzonder op te zien.

4 likes

En uiteindelijk ben ik degene die uit elkaar is gegaan :sweat_smile:

5 likes

Wow, dat is echt koel! Ik heb er ook echt naar gezocht toen ik in north queensland was maar niet gezien, ook omdat ze zo schuw zijn. Echt een dino vogel gewoon

1 like

Ik ben nu in het regenwoud voor een paar weken en blijkbaar komt die ene hier elke twee dagen langs met baby :smiling_face_with_three_hearts:

En ja, hij zat afval te eten.

15 likes

omg geweldig deze staat echt in mijn top 2 vogels. lijkt echt een dino :heartbeat:

2 likes

Ben jij een broodsnob?

0 stemmers

2 likes

Ik eet niet vaak brood maar als ik brood eet 8 vd 10 keer wel zuurdesem van de bakker, de overige keren zijn wanneer ik brak mijn vriends brood gebruik voor tosti’s.

4 likes

Als je bij vrienden of familie blijft lunchen en je krijgt dit brood voorgeschoteld:

AHI_4354523130313032353033

• Jammie!
  • Meh, ik doe het ermee
  • Vind ik toch wel schraal

0 stemmers

1 like

Ik haal m’n motivatie uit de resultaten maar wat ik moet doen daarvoor vind ik helaas niet leuk.

3 likes

Zolang het maar geen zachte witte bollen uit zo’n 12-zak zijn. Mja fuck brood over het algemeen, dan maar volkoren appie huismerk.

3 likes

Ik woon in Engeland dus ik zou hier al heel blij van worden :sob:

12 likes

Wel lekker als die met knakworsten geserveerd worden

15 likes

Ik vind de tijger volkoren variant hiervan prima, maar deze van de afbeelding minder terwijl je zou denken dat ze min of meer hetzelfde smaken
Die tijger is ook nog best wat goedkoper haha

4 likes