Door veggilaine (en nog meer influencers) heb ik dit gekocht, omdat ze er zo enthousiast over was, maar ik vind het goor ![]()
- Ik rook alleen als ik drink
- Ik drink alleen als ik aan het overdenken/stressen ben
- Ik overdenk/stress nu over iets
- Ik ben nu dronken
- Gewoon nee
0 stemmers
Maar ik snap dat als je in de kleedkamer van de sportschool jezelf aan het drogen bent aan de lucht je vanzelf dingen gaat overdenken
Maar het beste is vrienden met een boot hebben
Haha ik dacht hetzelfde
Ik had een boot maar die heb ik verkocht
Maarrrrr ben toevallig nu weer bezig met een nieuwe samen met mn broer ![]()
Mijn collega eet dit met hagelslag ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het liefst een kano! Vind ik zo schattig als je vanuit je achtertuin een rondje met de kano zou kunnen ‘s avonds.
Wij noemden dit altijd gratis beleg omdat het zo goedkoop was ![]()
Nouja niet dronken maar zeker wel een paar op
Je maar dan wel een boot met personeel. Ga niet mn vaarbewijs halen ofzo
Hahaha gewoon een leuk bootje. Maar wil het niet zelf varen of het onderhoud doen ofzo dat lijkt me stom
ja dat lijkt me ook zo leuk!!!
Gebruik jij je favorieten in Google Maps?
- Ja ik heb speciaal gemaakte lijstjes met samengestelde emojis op verschillende plekken
- Ja maar enkel de standaard sterretjes/hartjes
- Nee gebruik ik niet
0 stemmers
Vind jij het raar als iemand veel klaagt over het moederschap etc dan nog een kind maakt?
- Nee hoor
- Een beetje wel ja
- Ja heel raar
0 stemmers
Ik drink ook bijna nooit gewoon een glas kraanwater. Eigenlijk altijd wel met een smaakje of gewoon geen water, heeeeeel soms een flesje Spa blauw ![]()
Ik heb een sodastream en drink eigenlijk allen maar prikwater.
Herkenbaar, dat roep ik ook al jaren maar er komt toch geen verandering in haha. Ik drink sowieso chronisch te weinig dus ben al blij als ik een liter aan aanmaaklimonade drink naast mijn dagelijkse kop koffie ![]()
Niet alles hoeft toch superlekker te zijn