Stel je persoonlijke vraag #55

Channing Tatum

Edit:
Benedict Cumberbatch
Adam Levine
Alle Hemsworth’s
Richard Gere (nee ook niet toen hij jong was)
Jake Gyllenhaal
Henry Cavill

6 likes

Oh goeie! Ik vind die nieuwe lange Australiër ook niet heel bijzonder knap, die ook in saltburn zit.

En ik vind Alison Brie dus echt geen mooie vrouw maar dat ligt denk ik aan mij want overal lees je alleen maar hoe mooi zij is haha. Maar ze heeft een afstotelijke uitwerking op mij, iets in haar gezicht irriteert.

3 likes

Jacob elordi?

Saai, doe mij maar harris dickinson​:star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

Jeremy Allen White

Dat vrouwen helemaal loco gingen omdat hij een fotoshoot in een witte onderbroek had gedaan. Verbijsterend.

13 likes

Pedro Pascal en de ergste: Cilian Murphy

11 likes

Pedro vind ik echt heel knap (vooral z’n neus eigenlijk en vooral in narcos) maar eens met Cillian.

8 likes

Oh ik vind hem gewoon een oude vent hahah, vind er echt niks aan. Met zo’n snor met een gat in het midden ook. Cilian vind ik eruit zien of hij aan het smelten is

5 likes

43 likes

Eet jij wel eens spaghetti aglio e olio?

• Ja, dat maak ik thuis
  • Ja, dat bestel ik in een restaurant
  • Nee, daar vind ik te weinig groen bij zitten
  • Nee, dat vind ik zonde om een gerecht met zulke minimale ingrediënten te bestellen
  • Nee om een andere reden

0 stemmers

1 like

Ik vind dat niet zo lekker

6 likes

Harry Styles! Ik heb helemaal niks tegen hem, lijkt me echt een prima chill persoon, maar ik snap gewoon niet wat “iedereen” in hem ziet qua looks?

7 likes

Ja Zayn was de enige met looks in die band en tegenwoordig is het vreemd genoeg Niall die er van de rest er het beste uitziet.

4 likes

Hierover gesproken

De naam Zayn voor een dubbel tata kind?

• Leuk
  • Niet leuk

0 stemmers

Hoorde van de maand een blonde blauwogige Zayn en dat klonk dom vond ik.

Haha “vreemd genoeg”, don’t burn the Irish boy please. :skull:

5 likes

Andrew Garfield en Chris Pine vind ik wel echt lelijke mannen, net als Tim Douwsma (haha die is niet echt bner maar vooral bekend als wapppie?) en dit is nog maar het begin van mijn gedachteproces in antwoord op deze vraag :crazy_face:

3 likes

haha maar dit vindt niemand toch

• Hot
  • Not

0 stemmers

1 like

Nou deze man is dus het meest bekend, voor de corona, als de “knappe man die de Nederlandse Eurovisie resultaten mocht doorgeven” in 2019 oid? Hij was een uurtje trending wereldwijd en dat was het.

4 likes

Hier moest ik ook aan denken, haha. #thehotdutchguy

2 likes

Haha als dit niet voor hot moet doorgaan in (sorry bij voorbaat) Fryslan waar is deze man dan bekend van

2 likes

Gebruik je er wel dreft bij of alleen water?