Tip van flip, was je wijnglazen hiermee af. Echt een gamechanger.
Ik koop niks wat niet in de vaatwasser mag
Alleen bepaalde dure messen (alleen soms ook yolo), kwetsbare glazen en mijn gietijzeren pan niet. De rest wordt aan z’n lot overgelaten.
Wijnglazen wel, bierglazen niet
Alleen pannen soms niet als ze teveel ruimte innemen en ik daardoor een aanrecht vol vaat over houdt. Dan was ik de gene die de minste moeite kost met de hand af
- Heb jij een rechtsbijstandverzekering?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik woon in een land waar ik in de basis alle verzekeringen heb die nodig zijn, met de luxe geen idee te hebben of rechtsbitjtjrj daarbij zit inbegrepen
Alleen m’n plaatstalen pannen natuurlijk niet en ik weet dat ik gietijzer en m’n cruesetpannen ook niet zou moeten doen… maarja koksmessen, houten snijplanken en de microplaneraps doen we met de hand.
Ik heb geen bier-of wijnglazen en ook geen houten dingen anders gingen die er ook gewoon in
Oja idd ook niet alle pannen
Met koorts kun je thuisblijven en pitten tot het overgaat. Met verstopte holtes is elke minuut van je dag de hel.
Omg dat doet mij denken aan mijn lookbook.nu-foto’s die wel eens viraal gingen op Tumblr. En toen kwam ik 8 kilo bij (zittend beroep gaan doen) en was de fame voorbij
Edit: omfg ik heb er eentje gevonden:
Baby Vicky 🥹
Heb je ook geen houten lepels om te koken?
Volgens mij is betalen op gewicht alleen voor restafval en niet voor gescheiden afval zoals papier, plastic en GFT. Maar dat weet ik niet zeker.
Wanneer ben je in een land geweest zodat je 'm kunt afvinken?
Als je er met de auto doorheen rijdt
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je een overstap hebt op een vliegveld, maar wel op het vliegveld moet blijven voor een paar uur
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je een overstap hebt op een vliegveld en ongeveer 5 uur de tijd hebt om de stad te verkennen
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je met een cruiseschip in een land bent aangemeerd en dan een paar uur van het schip af gaat
- Ja
- Nee
0 stemmers
Alleen als je ergens hebt overnacht
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben jij Kees?
Nee, ik roer mijn pastawater met een kunststof lepel
Nee Kees haat de zomer juist uit de grond van zijn hart
Is er een ~celebrity van wie je de hotheid echt niet ziet, maar diegene wordt wel zo gezien? Dus niet Jonah Hill ofzo. En puur op uiterlijk, dus niet Brad Pitt is lelijk omdat hij een kut persoon is.
- Kan niemand bedenken
- Kan specifiek iemand bedenken
- Kan er meerdere bedenken
0 stemmers
Alle Ryans iig