Stel je persoonlijke vraag #55

Al mijn kleding is wel gewassen, maar ik zit vaak tot diep in de nacht huilend op mijn bed tussen mijn gehele kledingkast inclusief galajurken en andere outfits die ik nooit draag voor het geval dat.

34 likes
Wat is jouw favoriete authentieke Italiaanse pasta?
  • Tagliatelle al RagĂč di Carne (klassieke Bolognese)
  • Pasta al Pesto Genovese
  • Pappardelle ai Funghi Porcini
  • Spaghetti alla Carbonara
  • Spaghetti Cacio e Pepe
  • Bucatini all’Amatriciana
  • Spaghetti alla Puttanesca
  • Pasta Aglio, Olio e Peperoncino
  • Spaghettini all’Assassina
  • Orecchiette alle Cime di Rapa
  • Ravioli Ricotta e Spinaci
  • Tortellini in Brodo
  • Cannelloni met Spinazie en Ricotta
  • Malloreddus alla Campidanese
  • Strozzapreti con Frutti di Mare

0 stemmers

2 likes

Allebei tegelijkertijd

3 likes

Is pasta al limone niet zo’n klassieker? Want als die er tussen had gestaan had ik die gekozen. :drooling_face:

3 likes

Ik heb mijn best gedaan om zo veel mogelijk er in te zetten, helaas mist er soms wel iets.

2 likes

Deze ontwikkeling beangstigd mij omdat dit mijn werk is. Er zijn al meerdere grote merken die AI aan het testen zijn. Zo heeft Mango onlangs een complete AI gegenereerde campagne uitgebracht. Het meisje lijkt levensecht.

Ja dit, elke keer weer

1 like

Ja kleding wel gewassen, maar ben vaak nog heel de nacht nog bezig met inpakken of schoonmaken.

Ik onderschat altijd weer hoe lang inpakken duurt en begin dus altijd te laat. Ik ben dan ook ‘hyped’ dus slaap sowieso slecht de avond van tevoren.

7 likes

Oh het was ook geen kritiek ofzo! Vroeg me oprecht af of dat misschien meer een modern gerecht is en geen klassieker. Ik dacht van wel, maar weet het niet zeker.

Toen ik nog alleen woonde was ik type was vochtig in de koffer en dan meteen uithangen als ik op bestemming aankwam en tot het laatste moment als een kip zonder kop door huis rennen om alles maar in te pakken en dan toch de helft vergeten. Sinds ik samenwoon en het inpakken samen met mijn man doe gaat het stukken beter en zit ik tussen de super georganiseerde en de chaotische in. Denk dat het chaotische er ook nooit helemaal uitgaat (ADHD Olé), maar ben al blij met de stappen die ik gezet heb inmiddels. Ga nu ook een stuk relaxter op vakantie, wat ook wel fijn is, haha.

Ik draag mijn vakantiekleren niet in Nederland dus ik kan dat gewoon zo mn koffer in schuiven op het laatste moment zonder dat iets nat is

7 likes

O ik ben hier echt door gefascineerd, waarom niet?

17 likes

Mijn man mag niet tegen me praten tijdens het inpakken. Want als ik word gestoord krijg ik een error en vergeet ik meer dan de helft. Ga dan op de automatische piloot allemaal onzin inpakken zoals 3 flessen shampoo, maar geen ondergoed. :roll_eyes:

6 likes

Ik draag geen korte broeken, jurkjes, rokjes en mouwloze shirtjes naar werk, dus hooguit soms in het weekend maar daar vind ik het weer nu (en eigenlijk vaak) niet lekker genoeg voor

5 likes

Ik pak het liefst op het laatste moment in. Dan kan alles in één keer. Als ik op het laatste moment nog mijn tandenborstel ed moet pakken omdat ik die nog moest gebruiken, vergeet ik juist spullen.

4 likes

Als je 's ochtendsvroeg vertrekt, sta je dan on 3 uur op?:open_mouth:

2 likes

Tweeledig, ik kan me ook goed voorstellen (wat ze ook in het artikel zeggen) dat als alles Ai is het misschien duidelijker is dan als het echte bewerkte modellen zijn. Als we allemaal 100% weten dat die reclames nep zijn, is dat misschien minder een “trigger” (bij gebrek aan beter woord) voor de maatschappij om ook zo te willen zijn, dan wanneer het door de luttele 1% met perfect lichaam wordt geshowd. Want dat geeft toch meer het gevoel: ja maar als zij het kan (zo dun, getraind whatever) dan ik ook.

Het argument: “het haalt de ziel er uit / het is allemaal hetzelfde”
Vind ik ook wat flauwekul als het om fotografie voor winkels (H&M/mango/Zara) etc gaat, want dat is allemaal al hetzelfde qua gezichtsuitdrukkingen en poses :sweat_smile:

Maar echt goede fotografie van mensen is een kunst en het is natuurlijk super zonde als dat verdwijnt (zoals elke kunstvorm
) omdat de computer het ook (een beetje) kan, voor minder.

2 likes

Zo vroeg vertrek ik niet. En ik heb lijstjes en zorg dat alles schoon is en op zijn plek ligt, dan is het zo gepakt. Ik ga niet kamperen oid, dus hoef alleen een tas kleren te pakken (en voor de kinderen wat speelgoed erbij). Ik vertrek eigenlijk nooit voor 7 uur, dat red ik wel 's ochtends.

3 likes

Ik zie modefotografie als een kunstvorm, en zou het heel jammer vinden als dit door AI verdwijnt. Ik koop niet vaak een modetijdschrift, maar als ik het doe, doe ik het voor de beelden en niet de teksten.

En ik heb het dan niet over H&M-productfotos met modellen.

8 likes

Ohja snap ik! Ja als ik ga kamperen ben ik inderdaad veel langer bezig met pakken.

2 likes