Stel je persoonlijke vraag #55

ik kijk een heel seizoen love is blind in 2 uur 🫠

2 likes

Als het van Social Deal is moet je een klacht indienen, want dat mag niet

1 like

Nee het was gewoon op hun eigen kaart
Wij hebben losse gerechten gegeten dus ik had er geen last van verder maar ik vond het echt heel raar

1 like

Kan jij fluiten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik kan het niet en mijn vriend snapt daar niks van??

1 like

Heb je je korstjes vroeger niet opgegeten jongedame???

24 likes

Blijkbaar niet :weary::weary::weary:

1 like

Wel als ze bij bepaalde gerechten aangeven dat er een meerprijs geldt.

1 like

Haha he dus dan kan je eigenlijk alleen de tomatensoep als voorgerecht en de geitenkaassalade als hoofdgerecht en dan geen toetje nemen voor 25 euro?

4 likes

Ja maar niet zeven van de tien en alle desserts. Bron: ik heb er gewerkt :stuck_out_tongue:

7 likes

Daar kwam het op neer haha, eet smakelijk

3 likes

Ik wil heel graag op m’n vingers kunnen fluiten en m’n vriend probeert me dat te leren maar ik ben er echt slecht in :sob:

1 like

Ik kan alleen naar binnen fluiten, niet naar buiten zoals normale mensen

Dat mijn ouders dit niet bedacht hadden in al die jaren vakantie met kinderen??
Ik was samen met een andere sibling regelmatig aan het overgeven, maar wij moesten dat altijd in een plastic zakje doen die ergens last minute vandaan getoverd moest worden die nogal eens lek bleek :sob:

5 likes

Videoland kan je niet op versnelde afspeelsnelheid bekijken toch? Ik zocht die optie vorig jaar bij b&b vol liefde. Ik spoelde stukjes door, maar het liefst wilde ik de saaie of 1001 herhaling op 1,5x snelheid. Dat je het nog wel kan volgen en verstaan maar het niet zooooo lang duurt.

1 like

Ik wil dit ook graag leren maar ik snap echt niet hoe mensen het doen. Ik doe het gewoon niet goed, er komt geen geluid uit bij mij. Ik heb mijn leven prima geleefd zonder dit te kunnen en ga er ook niet veel aan hebben, maar toch wil ik het gewoon kunnen.

2 likes

Ik gebruik zo’n extensie op mijn laptop, waarmee je alle video’s van alle sites kan versnellen.
B&B kijk ik zelfs met 2,5x snelheid

3 likes

Op een burger. Telt dat? :joy:

1 like

Stel je hebt het het gemaakt in de onderwereld en dan krijg je de bijnaam Dikke Tina

• Ja ik zou best wel balen ja
  • Nee zou me niet uitmaken heb miljoenen verdiend

0 stemmers

1 like

Vind het erger als ze bij Opsporing Verzocht zeggen dat ik een raar loopje heb

30 likes

Laat me ijskoud ze mogen me noemen hoe ze willen
Ik lach wel terwijl ik mn centjes tel

8 likes