@lightbox @Telefoonnummer jullie zijn echt de mensen die ik zoek voor m’n gang, ijskoud xx
Wat chill! Welke extensie is dit?
Vind jij dat alleen queer personen op de boot mogen staan tijdens de canal parade?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja en ook alleen échte biseksuelen, niet Bonnie.
Vinden jullie dat Splinter Chabot níét het commentaar moet doen?
- Jaaaa wat een saaie lul is dat
- Ja eens!
0 stemmers
Ik vind dit niet per se oplichting, want zo’n lage prijs is vaak too good to be true. Maar wel misleiding inderdaad
Ja eens, heb het idee dat het een heterofeest is geworden. Ook door mensen zoals Mascha en Bonnie.
Nou Mascha deed tenminste nog aan trio’s met vrouwen erbij, dus dat is wel praktiserend bi zijn. Maar gregor moet aan de wal blijven ja!!!
Ooh dat wist ik niet! Nou vooruit, Mascha wel.
Edit: ligt het aan mij of heeft Bonnie uberhaupt niks over de pride gedeeld. Prima verder maar misschien moet ze die pridevlag veranderen voor een baby emoji
Een stuk van een paar jaar geleden, maar nog steeds wel relevant.
Ik weet gewoon niet zo goed waarom je als hetero daar nou per se een plek in moet nemen
ik vind het ook wel aan de organisatie liggen, ik kwam laatst een interview tegen met een van de organisatoren die zeiden ‘sommige mensen haten gewoon witte mannen’ toen er discussie was over meer inclusiviteit binnen pride & de organisatie
en als je als organisatie de pride al jaren een gezellig feestje maakt met gezellige commerciele boten van wie er maar genoeg geld betaald om te komen pinkwashen! maakt niet uit waar de organisatie verder voor staat vol uitgenodigde hetero influencers en a/b/c list BN’ers, is het niet helemaal alleen de schuld van hetero’s dat ze zich compleet op hun gemak voelen om zich een gezellig feestje met gezellige boten eigen te maken.
imo dit jaar ook weer te bizar voor woorden dat de hoofdsponsor Booking actief bezet gebied in palestina als accomodatie aanbied en dat activisten worden geweerd en opgepakt door de politie, terwijl de politie en booking vrolijk meevaren. dan lijkt het idd meer op koningsdag dan een protest ontstaan vanuit de poc transgemeenschap.
Splinter wordt echt je strot door gedouwd. Zelfs als je hem actief probeert te vermijden
Ik weet de details er niet van, maar zelfs al is de organisatie fucking kut… Dan nog vind ik dat je je als hetero moet afvragen waarom jij degene moet zijn die de beperkte ruimte moet pakken. Het is wel erg makkelijk om te zeggen: want de organisatie dit/dat/etc en de hetero’s vieren ook gewoon een leuk feestje! Iedereen snapt toch wel dat pride niet zomaar een feestje is? Ongeacht hoe de organisatoren zich opstellen en welke bedrijven aan pinkwashing doen.
ja daarom zei ik ook ‘niet helemaal’ en niet ‘helemaal niet’. en nee niet iedereen snapt vanuit zichzelf dat pride niet gewoon een feestje is, daarom is het (vind ik) zo belangrijk dat het duidelijk een (intersectioneel) protest is. maar de organisatie snapt dat zelf ook niet helemaal vind ik
Nou ja, het is nu Pride Amsterdam natuurlijk, en zij komt uit Rotterdam. Pride Rotterdam komt nog.
Vond het ook heel tekenend dat in het statement van Saints&Stars over dat ze niet meer mee zouden doen er met geen woord gerept werd over queers/LHBTI’ers/trans mensen of wat dan ook. geeft denk ik echt weer hoe die grote bedrijven het zien, lekker inclusief voor hetero’s die ook een keer een kek pakje aan willen
Gewoon lekker zichtbare reclame heeft iemand van marketing zitten rekenen hoeveel ogen er op je logo komen live en op socials
Gelijke rechte voor iedereen!!! Behalve als ze Filipijnse schoonmakers zijn nja
Als ik die lijst met sponsors van Pridw bekijk dan kan ik me bij minstens de helft echt niet voorstellen dat de werkomgeving echt queerfriendly is .
Maak je content op Instagram/tiktok/youtube? Even gezien vanuit een privé account dus niet voor je werk ofzo.
- Ja maar alleen voor vrienden/bekenden (gesloten profiel)
- Ja ik heb een openbaar profiel maar verder niks bijzonders
- Ja ik besteed er relatief veel tijd aan, wil het ook graag volgers etc
- Ja en ik verdien er ook geld mee of krijg producten etc gratis
- Nee ik kijk alleen
- Nee ik gebruik het zelf ook niet
0 stemmers