Vreselijk??? Ik heb daar gewoond en dat viel toch wel mee?
ik krijg helemaal trek van je TikTok’s echt lekker allemaal haha
Oh wow ik ben je al regelmatig tegen gekomen, heel leuk!
Wij hebben allemaal buurten. Dus bijvoorbeeld edelstenenbuurt en dan hebben alle straten een naam met een edelsteen erin (dus diamantstraat bijv) of paddenstoelenbuurt met eekhoorntjesbrood en oesterzwam.
Bij mijn ouders in het dorp heb je nu een ‘vergeten groenten buurt’, die vind ik heel leuk om doorheen te lopen.
Lol, ik ga binnenkort in deze wijk (sorry, straat) op katten passen. Jullie weten dan toch niet precies waar, want het is een fucking stad op zich. Toen ze me het adres stuurden dacht ik ook echt: wat staat hier? Nog nooit eerder gezien dit soort structuren
Voor de mensen met een partner, heb je een ring om?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, heb je die ring altijd om?
- Nee er zijn situaties waar ik de ring af doe
- Ja dag en nacht
0 stemmers
Krijg je de ring nog af?
- Zeker
- Nee
- Geen idee al tijden niet geprobeerd
0 stemmers
Wat heeft dit precies met een partner te maken?
Oh dat komt als ik in mijn omgeving kijk dan zijn de enige ringen die altijd om blijven de trouwring plus de helft krijgt m niet meer af dus ik was gewoon benieuwd
Ik heb een partner en wij hebben allebei een ring altijd om die niks met elkaar te maken hebben of uberhaupt met elkaar
Mijn trouwring past niet meer, toen ik trouwde had ik een grotere maat. Ik overweeg om mijn trouwring te laten verkleinen maar vind dat ergens ook wel weer spannend.
Haha je snapt toch dat ze bedoelt een ring zoals een trouwring of vriendschapsring
Ik woon zelf in een jaren 30 huis, met bijbehorende wijk. Combinatie van grote huizen en kleinere huizen en sociale huur, sociale koop en reguliere koop, en nog appartementen met reguliere huur en koop.
En ik denk echt dat de sociale cohesie veel beter zou zijn als er niet op iedere vrije vierkante meter een auto rijdt of geparkeerd staat. Vind dat echt zo’n nadeel dat deze wijk niet gebouwd is op 2 auto’s per huishouden maar dat wel de realiteit is.
Hier is er een wijk met allemaal namen van vlinders zoals Blauwoogvlinder / Aurelia / Koevinkje
En dan heet er 1 straat Bruin Zandoogje ik kan dit echt nooit lezen zonder te lachen haha
Ik ben getrouwd zonder ring, draag normaal ook geen ringen vond ik zonde van het geld!
Haha nouja ik heb wel altijd een gouden ring om, maar die is van mn moeder. Wegens artrose vond ze het niet meer fijn zitten. Dus ja het telt niet echt. En het typische is ik heb wel een ring van mn partner gekregen. Geen verlovings of trouwring maar die draag ik nooit. Ik vind hem mooi maar niet fijn zitten hij haakt bestwel vaak ergens aan.
Zou jij je beledigd voelen als je partner jouw een dure ring geeft en die vervolgens dan niet draagt?
- Ja absoluut
- Nee joh
- Hmm miss een beetje, ligt aan de reden
0 stemmers
Ik vind mijn trouwring nog steeds zooo mooi. We hebben ze bij een kleine sieradenmaker laten maken. Tering duur, maar elke dag nog nog zo blij mee. Het is ook de enige ring die ik draag. Een verlovingsring hoefde ik niet, haha.
Ik rijd altijd langs een wijk in Diemen waar ze als straatnamen Slijkschelp en Venusschelp hebben, moet ik ook altijd lachen.
Dat heeft toch elke stad of niet?
Ja een buurt waar dat niet de realiteit is is mn fave. Minstens de helft van mn buren heeft geen auto en ken niemand die er twee heeft.
Same, love in een buurt wonen met fuckkking dure parkeervergunningen