Stel je persoonlijke vraag #55

Echt een grote mensen vraag, dit, maar:

Voor de huiseigenaren (edit: en uberhaupt mensen met die wonen op een hogere verdieping): hoe maken jullie de ramen op de hogere verdiepingen schoon?

• Ik maak ze alleen van binnenuit schoon
  • Ik maak ze überhaupt niet schoon
  • De glazenwasser doet dat
  • Met een magnetische spons
  • Op een ladder
  • Met een spons op een lange stok

0 stemmers

Ik wil niet op een hele hoge ladder, maar wel het liefst dat ik het zelf kan doen. (Ook omdat je bij glazenwassers geen prijzen kan zien, ik heb dus geen idee wat dat zou kosten…)

3 likes

Ik heb een mega lange telescopische dweilstok besteld bij de action in maart. Nog nooit gebruikt dus geen idee of die werkt alleen :sweat_smile:.
Ferm telescopic was brush 4.6 meter is het btw

4 likes

Waarschijnlijk komt er een vaste glazenwasser in je wijk (die zijn nogal territoriaal), dan kan je vragen hoeveel ze kosten toch? Of even aan een van de buren vragen of zij het weten. Hier gaat de glazenwasser vrijwel de hele wijk af. Ze wassen eens per maand alle ramen aan de voorkant (eerste en tweede verdieping) voor iets van 10 euro. Achterkant kan ik zelf bij vanaf het balkon.

3 likes

Hier heb je niks aan, maar ik kan alle ramen boven zo open doen dat ik de buitenkant kan schoonmaken terwijl ik binnen sta.

11 likes

Ik ben geen huiseigenaar maar huur wel een huis met ramen op hogere verdiepingen, mag ik niet stemmen?

14 likes

woon jij aan een

• -straat
  • -weg
  • laan van/ -laan
  • -hof
  • -kamp
  • -gracht/singel oid
  • -plein/plaats/markt
  • -steeg
  • -gang
  • -kade
  • een zelfstandig naamwoord “potvis” “zonnebloem” oid
  • anders!

0 stemmers

1 like

-pad!

11 likes

Ik heb ook een telescoopborstel, en dan vooral omdat met de glazenwassers in mijn buurt geen afspraken te maken zijn over wanneer ze langs komen

2 likes

Oooooh zo weinig! Als ik offertes op moet vragen, heb ik het idee dat zo’n glazenwasser 600,- ofzo rekent :joy:

Goed idee om het aan de buren te vragen!

2 likes

-ring!

4 likes

Wij hebben een hoog huis met heel veel ramen en betalen 40e voor alle ramen buiten door de glazenwasser. Vind ik echt de moeite waard eens in de zoveel tijd! Hij combineert het met al onze buren haha.

1 like

Bij mij kwam de buurvrouw er ook mee, die van ons rekent ook een tientje voor alle ramen voor- en zijkant dus voor die prijs vond ik het wel prima om er nooit meer over na te denken.

1 like

-allee!

4 likes

-dijk!

2 likes

Die aankoop van mij is echt top voor de ramen boven. Ga hem ook gebruiken voor de ramen beneden, die moet ik anders met een ladder doen op instabiele ondergrond.

Bij ons is er een onbetrouwbaar bedrijf, waar de buren niet tevreden over zijn, die ook zonder aankondiging langskomt en vrij duur is. Daarnaast werkte ik voorheen heel onregelmatig, ik had echt geen zin om zomaar als ik mijn bed uitstap een glazenwasser in de ogen te kijken.

1 like

Ik zit te zoeken waar je schrijft over die ‘aankoop van jou’… kijk ik niet goed? Je maakt me heel nieuwsgierig nu :joy:

2 likes

Oh wow ik heb totaal aangenomen dat deze poll kwam door mijn post gisteren

4 likes

Als je bij een snackbar een vegetarische snacks bestelt, verwacht je die dan apart verpakt?

• Ja zonder uitzondering
  • Ja liefst wel maar als ik het herken tussen de rest is prima
  • Nee ik gok wel wat de mijne is
  • Ik heb hier geen gedachten over

0 stemmers

Als de vega snack tussen de gewone kroketten heeft gezeten in het bakje

• Dan eet ik het gewoon nog op
  • Dan eet ik het wel op maar met tegenzin
  • Dan eet ik het niet op
  • Ik weet dat allemaal niet hoor

0 stemmers

Inspiratie was mijn vega kroket samen met een gewone kroket in hetzelfde zakje en we zagen echt geen verschil, uiteindelijk na een telefoontje naar de snackbar goed gegokt want ik werd niet ziek maar had van mij wel in een apart zakje gemogen

2 likes

-erf

5 likes

wauw ik ben echt veel obvious ones vergeten haha

1 like