Kan jij het iemand uit je omgeving vergeven als ze pvv stemmen?
- Ja doe ik zelf ook
- Ja hoor
- Nee dan ben je dood voor mij
0 stemmers
Kan jij het iemand uit je omgeving vergeven als ze pvv stemmen?
0 stemmers
Het is niet zo makkelijk als ‘Ja hoor’, maar m’n broertje en schoonzus zijn niet dood voor me, dus tja. Ik blijf de discussie met ze aangaan en laat ze niet vergeten waar ze op stemmen, maar daar trekt hij zich al meer dan 10 jaar niks van aan helaas.
Is wel een keuze
Mn broer zou ook dood zijn voor me als ie hierop stemde.
Ach ja Denemarken, doet me aan deze denken
Die kinderen ook erbij ![]()
Ja oké interessant maar waarom
ben je boos dat ik mn broer als dood beschouw als hij op een fascist stemt?
Hahah nee dat was een plakkerige duim reactie die niet klopte ![]()
Edit oh ik zie dat ie er nog staat, dacht dat ik hem al had verwijderd. Vond het al knap dat je dat in 2 sec had gezien.
Wordt dit forum steeds gekker?
0 stemmers
Ik kijk daar nooit, wat is er eng aan?
Ik vind het juist echt mild vergeleken met EGF
maar was toen niet de meerderheid 15 en per definitie gekker?
ik heb wel het idee dat de leeftijd mee omhoog gaat hier en dan zou je wel wat rationeler gedrag verwachten eigenlijk
Niet als je inderdaad bedenkt dat iedereen toen 15 was met een onvolgroeid brein en puberonzekerheden. Als volwassen vrouwen van vaak 30+ is het wel echt schrijnend.
Die topics zijn onlangs op Viva gesloten blijkbaar dus nu komen de ongelukkige moekes hier klagen over Danielle Rosa en hijgerig posten over hoe ‘sneu’ het is als zo iemand iets ergs meemaakt
“Ik maak me toch zo’n zorgen om influencer want -insert mega beschadigende roddel-”.
Oooh dat verklaart wel echt waarom die rando’s nu hier in de influencer topics zitten
Haha ja maar op EGF waren we in alle topics echt unhinged.
Zo sneu dat…
De forummer ondertussen:

Wacht, wat? Dat bedoelde Britney niet? ![]()
Haha ja true
https://youtube.com/shorts/ix-Vv4k40IQ?si=62ipcgIYj33_5yVf
De 4 favoriete films van deze sporters
0 stemmers
Ik heb echt een hekel aan die achtelijke cinefielen die zichzelf beter vinden, omdat ze ooit een buitenlandse low budget film gekeken hebben.