Ja en Brian is een Trump-aanhanger.
Ja same. Ik zat al 5a6-jarige “I wanna have sex on the beach” mee te zingen. Mijn ouders helemaal in een deuk, ik haalde mijn schouders op. Geen idee wat ik nou eigenlijk echt zong.
Be a little bit wiser baby, put it on, put it on, cause tonight is the night, when 2 become 1…!
aldus ik als Baby Spice verkleed op een podium als 10-jarige.
Wow ik heb altijd gedacht dat hij ‘Can I sex you up’ zong
Je bent op een festival in Nederland en wil water drinken. Bij de kranen van de wc’s staan bordjes met “geen drinkwater”. Drink je dit dan wel of niet?
- Nee zal er wel niet voor niets staan ik koop water bij de bar
- Ja dat drink ik gewoon
- Ligt eraan
- Geen idee
0 stemmers
Ik vond turn me on van Kevin Lyttle echt te gek als kind. Nadat dat nummer in de auto voorbij was gekomen inclusief natuurlijk (poging tot) meezingen heb ik nog tegen mijn ouders gezegd: eigenlijk wel gek he, ik weet helemaal niet eens waar het over gaat want ik versta deze taal niet.
Ik dacht altijd dat het verplicht was om gratis drinkwater aan te bieden. Anyways ik ga dan naar festivals waar wel grayis drinkwater is.
Heb in een ver verleden weleens zo’n bordje gezien. En toch gedronken, en leef nog.
Meh. Stem maar aangepast. Alhoewel AJ vast ook niet vrij van problemen is. Maar Kevin is creepy en Howie is saai…
Volgens mij is het water zelf altijd van drinkwaterkwaliteit, maar het kan voorkomen dat leidingen en slangen en dergelijke niet schoon genoeg zijn om die kwaliteit te behouden.
Lik jij je bord weleens af?
- Ja thuis
- Ja bij vrienden
- Ja in het openbaar
- Nee nooit
0 stemmers
Ga jij ervan uit dat Nederland over 100 jaar grotendeels nog bewoonbaar is?
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee
- Ik weet het echt niet/ik denk hier nooit over na
0 stemmers
Ah zo. Ik was uitgegaan van festivals waar dat bij alle kranen staat. Want dan koop ik geen water bij de bar maar dan loop ik naar die andere kraan.
Heel leuk, bij ons in het dorp heb je allemaal straten vernoemd naar vogels (merel, meeuw en ijsvogel etc) en eentje naar bomen (sparren, es, beukenlaan etc).
Vind je nieuwbouwwijken treurig? Ik vind de huizen an sich niet treurig maar het gebrek aan planten, bomen en dieren ouder dan, zeg, 3 maanden vind ik echt vreselijk.
- Ja
- Ja maar ik woon er wel
- Nee
- Nee en ik woon er ook
0 stemmers
Bij ons ziet de nieuwbouw wijk er echt nog niet mooi uit. De beplanting moet nog komen, dus het is allemaal nieuw met een speelplaats lager gegraven, dat dient dan ook voor wateropvang. Dus bij veel regen staat die plaats dan vol, vind ik er altijd een beetje raar uit zien.
Het geeft totaal geen gezellige vibe, wellicht straks met de beplanting maar voor nu nee… treurig
Super leuk om te lezen! Dank je!
- Ja
- Nee, want:
0 stemmers
Ik dacht hieraan omdat ik niet van spijs houd, dus ik at eerst de binnenkant op (nadat ik m doormidden brak) en de randjes bewaarde ik voor het laatst, maar toen deed het me heel erg denken aan boterkoek
Dit heeft echt tijd nodig ook. Wij wonen nu 10 jaar in een nieuwbouwwoning en nu merk je echt dat het veel groener is al. Bomen zijn stukken hoger, meer beplanting etc. Als er water in de wadi staat zwemmen er zelfs wat eendjes.
Heel ander deeg
Maar wij hebben een aangepaste woning dus we hebben weinig te zeggen over waar die staat