Stel je persoonlijke vraag #55

Ik ben getrouwd zonder ring, draag normaal ook geen ringen vond ik zonde van het geld!

Haha nouja ik heb wel altijd een gouden ring om, maar die is van mn moeder. Wegens artrose vond ze het niet meer fijn zitten. Dus ja het telt niet echt. En het typische is ik heb wel een ring van mn partner gekregen. Geen verlovings of trouwring maar die draag ik nooit. Ik vind hem mooi maar niet fijn zitten hij haakt bestwel vaak ergens aan.

Zou jij je beledigd voelen als je partner jouw een dure ring geeft en die vervolgens dan niet draagt?

• Ja absoluut
  • Nee joh
  • Hmm miss een beetje, ligt aan de reden

0 stemmers

2 likes

Ik vind mijn trouwring nog steeds zooo mooi. We hebben ze bij een kleine sieradenmaker laten maken. Tering duur, maar elke dag nog nog zo blij mee. Het is ook de enige ring die ik draag. Een verlovingsring hoefde ik niet, haha.

1 like

Ik rijd altijd langs een wijk in Diemen waar ze als straatnamen Slijkschelp en Venusschelp hebben, moet ik ook altijd lachen.

2 likes

Dat heeft toch elke stad of niet? :face_with_monocle:

16 likes

Ja een buurt waar dat niet de realiteit is is mn fave. Minstens de helft van mn buren heeft geen auto en ken niemand die er twee heeft.

6 likes

Same, love in een buurt wonen met fuckkking dure parkeervergunningen :tada:

1 like

Sorry trippelpost maar altijd als ik er langs fiets moet ik lachen om de perenbuurt, minstens 15 peersoorten, waarvan de helft gewoon nep klinkt.

Zo’n specifiek thema ook, iedereen die daar opgroeit heeft echt kennis die 99% van de Nederlanders niet heeft.

Ken jij een buurt met een te specifiek thema?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Dus niet de bomenbuurt of de dierenbuurt, maar echt de berkenbuurt en de ezelbuurt ofzo

Oh heerlijk! Ik kan in mijn stad deze wijken niet eens bedenken. Als er mensen zijn die geen auto hebben dan hebben de buren vaak oudere thuiswonende kinderen die allemaal een auto hebben. Wij hebben zelf ook geen auto maar ter compensatie hebben de buren er 3 :sweat_smile:.
Bij m’n ouders in de straat is betaald parkeren ingevoerd, de vergunningen zijn best betaalbaar, en daar is sindsdien wel meer ruimte omdat veel mensen hun auto gewoon daar neerzetten om naar werk te gaan.
Mijn droom is dat er op 't einde van iedere wijk gewoon een parkeergarage is en je wijk autovrij is. Maargoed dat is dan weer niet zo inclusief.
Hiervoor woonde ik in een straat die autovrij was (binnenstad) en dat was zo fijn. Maargoed daar waren wel heel veel andere dingen op aan te merken :sweat_smile:. Hopelijk komt hier ooit betaald parkeren, maar ik heb er een hard hoofd in.

3 likes

Stripheldenbuurt my fave. Tinastraat, Tante Pollewopstraat, Eucalyptastraat

27 likes

Ik ben echt fan van tutti frutti dorp in Amsterdam. Mandarijnenstraat, kersenstraat etc. :heart:

8 likes

in een nieuwe wijk in mijn stad heb je de vlinderbuurt en de paddestoelbuurt :joy: koolwitje, boomblauwtje en oranjetipje en peperboleet, morielje en ridderzwam :joy: echt vreselijk

8 likes

Extra treurig als het zo’n keurige versteende nieuwbouwwijk is waar je de meeste van deze soorten helemaal niet meer tegenkomt :smiling_face_with_tear:

11 likes

mijn fav is die tolkienbuurt in geldrop. daar heten de straten aragorn en legolas enzo. ik zie ook voor me dat het echt zo’n rustige gezinswoonwijk is waar allemaal larpers naartoe zijn verhuisd die in hun vrije tijd de battle of middle earth ofzo aan het naspelen zijn in een nabijgelegen speeltuintje

31 likes

Van de straatnamen of de buurt? Ik vind het juist een ongezellige buurt

2 likes

Ik zit een BSB-algoritme op TikTok. :older_woman:

Wie vond jij vroeger het leukste?

• AJ
  • Brian
  • Howie
  • Kevin
  • Nick

0 stemmers

En als je nu een keuze moet maken?

• AJ
  • Brian
  • Howie
  • Kevin
  • Nick

0 stemmers

Geloof je dat Justin Timberlake echt Lyme heeft en daarom maar een op de vijf zinnen zong tijdens zijn laatste optredens?

• Ja, hij is wel veel on the countryside, veel teken
  • Nee, dit zijn smoesjes, hij is een luie motherfucker

0 stemmers

3 likes

Vond je het vroeger ongemakkelijk als Nick zong: Am I sexual?!?! En de rest dan zong: Yeeeah!!!

• Heel ongemakkelijk
  • Nooit bij stil gestaan
  • Nee mag hij zich prima afvragen toch

0 stemmers

Wat vind je daar nu als millennial op leeftijd van?

• Nog steeds ongemakkelijk
  • You are very sexual, Nick
  • Ligt aan m’n cyclus
  • Kan dit duidelijk beter verdragen nu

0 stemmers

3 likes

Ik stond daar vroeger totaal niet bij stil, was gewoon een fact of life net zoals dat Kelly boos werd dat Nelly niet reageerde op haar bericht in Excel en dat ik dacht dat Britney met ‘hit me baby one more time’ dacht dat ze geslagen wilde worden. Schouders ophalen en playbacken tijdens de maandsluiting :pray:

37 likes

Oh ja de straatnamen! De buurt ken ik niet goed.

Het was sowieso ook toen al niet Nick, maar tegenwoordig al helemaal niet:

3 likes