Stel je persoonlijke vraag #55

Wij noemden dit altijd gratis beleg omdat het zo goedkoop was :joy:

Nouja niet dronken maar zeker wel een paar op

Je maar dan wel een boot met personeel. Ga niet mn vaarbewijs halen ofzo

1 like

Hahha wat voor cruise wil jij?

Zelfs hier heb je geen vaarbewijs voor nodig.

1 like

Hahaha gewoon een leuk bootje. Maar wil het niet zelf varen of het onderhoud doen ofzo dat lijkt me stom

3 likes

ja dat lijkt me ook zo leuk!!!

2 likes

Gebruik jij je favorieten in Google Maps?

• Ja ik heb speciaal gemaakte lijstjes met samengestelde emojis op verschillende plekken
  • Ja maar enkel de standaard sterretjes/hartjes
  • Nee gebruik ik niet

0 stemmers

Vind jij het raar als iemand veel klaagt over het moederschap etc dan nog een kind maakt?

• Nee hoor
  • Een beetje wel ja
  • Ja heel raar

0 stemmers

Drink jij wel eens een hele dag geen gewoon water?

• Ja, vaak
  • Soms
  • Nee, nooit

0 stemmers

1 like

Ik drink nooit kraanwater

Nee oké, maar dan drink je alsnog gewoon water toch?

Ik bedacht me net dat ik vandaag alleen frisdrank en thee op heb. Geen enkel glas gewoon water. En dat vind ik eigenlijk raar.

Eh ik ben wel grootverbruiker water met een smaakje (van die pakken Clear) maar gewoon water krijg ik echt nooit

3 likes

O haha, ik dacht dat je bedoelde spa blauw ofzo. En dat vind ik wel gewoon water. Maar nee, met een smaakje niet.

2 likes

Ik drink ook bijna nooit gewoon een glas kraanwater. Eigenlijk altijd wel met een smaakje of gewoon geen water, heeeeeel soms een flesje Spa blauw :sweat_smile:

Ik heb een sodastream en drink eigenlijk allen maar prikwater.

1 like

Same… Ik moet er van mezelf echt wat aan veranderen maar ik vind gewoon water eigenlijk geen zak aan.

1 like

Herkenbaar, dat roep ik ook al jaren maar er komt toch geen verandering in haha. Ik drink sowieso chronisch te weinig dus ben al blij als ik een liter aan aanmaaklimonade drink naast mijn dagelijkse kop koffie :smiling_face_with_tear:

Niet alles hoeft toch superlekker te zijn

25 likes

Heb ooit een maagverkleining gehad met heftige complicaties en sindsdien valt water super zwaar. Gek genoeg zodra ik er een smaakje (waterdrop ofzo) aan toevoeg gaat het gewoon goed.

1 like

Ja, gewoon atten en dan ben je weer even voldoende gehydrateerd.

7 likes

Ik begrijp nooit goed als mensen zeggen dat ze geen water lusten. Ja eh als je in een gebied/land bent waarin het niet mogelijk is.

Vind jij het lastig om 1.5 a 2 liter water per dag te drinken?

• Ja
  • Nee
  • Af en toe heb ik er moeite mee

0 stemmers