Maar die moeite is omdat ik überhaupt slecht drink. Wát ik drink is vooral water.
Ik drink per dag ongeveer drie liter (kruiden) thee, komt vaak genoeg voor dat ik geen water drink op een dag.
ik heb sinds kort een 1,5 liter fles die ik met water vul en die moet ik op m’n werk opdrinken van mezelf, en dat gaat echt met moeite nog steeds. dan drink ik 's morgens thuis vaak nog wel een kop thee ofzo, en op werk ook 1 of 2 koppen thee, en na werk thuis ook nog wat en dan zit ik wel aan 2 liter. maar vind het echt moeilijk want ik heb nooit dorst en krijg ook geen hoofdpijn als ik te weinig drink, zo kut eigenlijk. op m’n vrije dagen thuis is het helemaal crisis, dan denk ik soms om 14u ah oke heb pas 1 kop thee op ofzo
ruik jij mensen die weinig water drinken?
- Ja helaas wel
- Nee
0 stemmers
Je ruikt het als mensen weinig water drinken? Hoe is het verschil?
Ik bedoel gewoon dat je stinkt
En dat komt door water???
Nee het gebrek aan water
Zo moeilijk is ‘t toch niet
Lol nou ik weet wel dat als je uitgedroogd bent je zweet geconcentreerder is enzo maar je vraagstelling is zo alsof je specifiek kunt ruiken dat als iemand stinkt dat het dan door te weinig water komt ipv slechte hygiëne.
Nee mensen die weinig water drinken stinken gewoon uit hun giechel, en dat ruik je gewoon al van ver. En dan heb ik het inderdaad niet eens over zweet
Dat heeft toch niks met water specifiek te maken. Gewoon met te weinig drinken in het algemeen.
Ja klopt wel, maar sommige mensen drinken wel veel andere vloeistoffen maar geen (of weinig) water, en meuren alsnog.
Nou, ik weet wel dat je van weinig water en veel koffie niet beter gaat ruiken hahaha. Kantoorlucht noem ik dat…
En met niet eten. Ik ruik zo wie er sochtends nog niet gegeten heeft, bah.
Echt blij dat mijn neus niet zo gevoelig is
Ik ruik dit wel eens bij mijn moeder als ze vast (voor ramadan) en het is wel vies haha
Uit je mond stinken komt vaak toch ook gewoon omdat je je tong niet poetst. Dan stinkt iemand uit z’n muil en zie je zo’n witte laag op de tong zitten
Poets jij je tong?
- Huh, moet dat?
- Gewoon nee
- Ja
0 stemmers
Met wat poets je je tong?
- Ik zei toch dat ik niet wist dat dat moet!
- Met een tongschraper
- Met een tandenborstel
- Met iets anders
0 stemmers
Uit je mond stinken is echt niet alleen een hygiëne ding, je tanden en tong kunnen brandschoon zijn maar als je maag leeg is en/of je uitgedroogd bent ruik je dat wel. Mensen die vasten of een eetstoornis hebben waardoor ze niet eten ruiken ook altijd naar lege maag.
Tandenborstel en tongschraper. En vergeet niet te stoken of flossen mensen!!