Stel je persoonlijke vraag #55

Alhoewel… :thinking:

23 likes

Niet om mezelf te outen, maar ik ben (…was?) zelf hoogbegaafd en ik weet er dus helemaal niks over, haha??? Het is bij mij op de basisschool vastgesteld en nu vraag ik me af of ik een heel slecht geheugen heb, mijn ouders me er bewust mee hebben geconfronteerd, of (zoals met 100 dingen op school) het feit dat mijn ouders buitenlands waren en destijds nauwelijks Nederlands spraken ervoor heeft gezorgd dat ook zij er niet zoveel van hebben meegekregen. :sob::sob:

@Dazed over klanten :full_moon_with_face:

5 likes

Een goed geheugen is juist een kenmerk van hoogbegaafdheid :joy:

1 like

Nou dan ben ik wel heel hoogbegaafd(HAHA ben ik natuurlijk niet) mijn langetermijngeheugen is echt goed eigenlijk. Mn korte is een complete ramp. Gewoon echt verschrikkelijk, bijna een goudvis niveau. Ik zet mn fiets op slot en ik weet al niet meer waar die staat zoiets.

Heb jij een goed langetermijngeheugen?

• Ik weet het niet lol
  • Ja
  • Nee
  • Ik debk gemiddeld

0 stemmers

2 likes

HAHA

4 likes

Zelfs als je naar de wedstrijden moet gaan? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Als ie het daarna thuis goed maakt met z’n fingerboard skills dan zul je die wedstrijd wel overleven toch

4 likes

Same! Hahaha ik kan nu denken ‘Oh, ik ga dat even Googlen’ en 10 seconde later niet meer weten wat ik nou wilde opzoeken. Vertel me vandaag op welke datum je jarig ben en ik weet het over 10 jaar nog :joy:

6 likes

werk in de horeca, 9/10 gaat het over de gasten in restaurant/terras.

3 likes

Ben je wel eens met je sleutels tussen je vingers over straat gegaan?

• Ja in Nederland
  • Ja in het buitenland
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Niet omdat ik me altijd veilig voelde ofzo, maar ik weet niet goed wat ik met mijn sleutels kan aanrichten eigenlijk :sweat_smile:

6 likes

Ja dit. Wel met mn telefoon in mn hand, nep bellend dat soort dingen.

25 likes

Een klap met een sleutel tussen elke vinger leek me toch nog wel een stukje pijnlijker dan zonder. Misschien raak je een oog, ook mooi meegenomen.

1 like

Nee maar wel met andere verdedigingsmiddelen helaas.

2 likes

Ja dat sowieso wel inderdaad en met capuchon op enzo.

@Rue ik begrijp dat dat het idee is inderdaad, maar ik ken mezelf. In die staat van paniek kan ik mijn vuist waarschijnlijk niet eens meer in iemands gezicht planten.

1 like

Zou jij pepperspray of iets vergelijkbaars standaard op zak willen hebben?

• Ja graag
  • Nee dankjewel

0 stemmers

2 likes

Niet per se willen, maar ik ga sinds kort met de fiets naar mijn werk, en met het oog op de donkere winterdagen heeft het nieuws van afgelopen week wel iets aangewakkerd in mijn hoofd dat ik mss toch een bus deo paraat moet hebben ofz

13 likes

Helaas wel, ja. Als er dus blijkbaar op een doordeweekse middag in een woonwijk in Zeist al heel nare dingen kunnen gebeuren. Ik zou me best beter willen kunnen verdedigen dan.

2 likes

Lol… ik las dit een half uurtje geleden en ik krijg net heel lief een kopje thee.
Van een Engelsman. Met melk dus.

4 likes

Ja in Duitsland kan je het gewoon kopen; is hier niet legaal maar boeiend als je het gebruikt gaat het toch in een scenario zijn waarin de ander de echte misdaad begaat dus dan zijn ze vast wel relaxed over het hebben van een busje spray.

Je hebt ook van die smurfenspray, dat iemand blauw wordt, is misschien nog beter want dan hebben ze die persoon ook zo gevonden als ie vlucht.

13 likes