ik vind allebei
leg je bril niet waar die niet hoort en ga niet zomaar zitten zonder te kijken
ik vind allebei
leg je bril niet waar die niet hoort en ga niet zomaar zitten zonder te kijken
Terwijl ik het schreef dacht ik al aan deze comment haha. Maar de vraag was niet op welke leeftijd het wel oud genoeg zou zijn (geen idee ook) maar als ik puur kijk naar 21 dan denk ik tsja waarom niet
Never forget dat ik dacht dat dit een Indiër was genaamd, op z’n Engels uitgesproken, Rundee Prundee
ja sinds jij dat vertelde een paar jaar terug woont er soms een paar dagen een punjab man in mijn hoofd die steeds ‘rundee prundee’ zegt
Dit dacht ik ook Rundeep, vond het wel een mannelijke naam maar dacht zal wel een bollywood acteur zijn.
Dot heb ik ook jaren gehad
Oh nu geloof ik er idd direct wel in.
Ik heb ook altijd geleerd dat getallen boven de 145 weinig “extra’s” zeggen, omdat er simpelweg te weinig mensen zo hoog scoren om het in die range te kunnen valideren, dat het maar de vraag is wat het verschil tussen 150 en 160 is bijvoorbeeld. Dus ik snap de scepsis eigenlijk wel?
Hoop wel dat je die 50k pakt!
Ja, klopt. Inmiddels worden nu max scores van 145+ gedeeld, maar ja ik ben oud en toen nog wel. Overigens wordt er nu wel een test gemaakt speciaal om hoogbegaafdheid te testen, de VIQT, en die komt volgend jaar uit. De kindervariant is er al, en daarmee kunnen ze wel nauwkeuriger hogere scores meten.
Ja dat geldt voor beide uiteinden van een test.
Je hebt bijvoorbeeld (simpel gezegd) met 4 behaalde punten een IQ van 50, maar ook met 1 punt. Maar omdat het niet lager gaat, dan 50, kan je dus hij 1-2-3-4 punten niet met zekerheid zeggen wat het exact is. Als 4 punten al 50 is, is 1 naar verwachting dus nog lager.
Idem dito is dat (soms) zo aan de bovenkant. Met 19 punten zit je al op de bovengrens (145 bijv), haalt een persoon 22 punten, dan zou je kunnen zeggen dat het dus 145+ is… je hebt de test dan uitgespeeld en zit boven de max.
En soms kan je met leeftijdsequivalenten (sommige testen geven aan dat bijv zo’n score van 4 gelijk staat een een leeftijd van 8 jaar en 3 maanden oid) een geschat IQ hoger of lager dan de min/max uitrekenen. Maar hoe dichter bij de grenzen van de test hoe minder betrouwbaar te meten.
0 stemmers
0 stemmers
Diergeneeskunde en er wordt echt ziek veel geroddeld en er is altijd drama
Hier zou ik waarschijnlijk veel langer over doen dan dan de gemiddelde mens. En ik heb geen geduld maar het zou wel lukken uiteindelijk.
Het lijkt me echt heerlijk als je heel technisch/handig bent van nature.
Ben jij technisch aangelegd?
0 stemmers
Mn vriend is dus technisch aangelegd en ik kan me eraan ergeren hoe snel hij iets in elkaar kan zetten. Of nouja ik vrees dat het gewoon jaloezie is van mij.
Welzijn. In andere teams werd er altijd veel geroddeld maar in deze nauwelijks, echt heel fijn.
In de juridische sector en jazeker. Je moet het ergens over hebben op de borrel.
Non-profit, en echt heel weinig (voor zover ik weet dan toch).
Heb jarenlang in klantenservices gewerkt, en daar wist wel iedereen altijd alles over iedereen, roddelen was een van de weinige dingen die het werken daar draaglijk maakten Heb nog steeds een vriendin die bij het bedrijf van de laatste klantenservice werkt en ook al ben ik daar al 7 jaar weg, ik ben nog steeds op de hoogte van het wel en wee van de ex-collega’s die ik nog ken
Gaan de roddels op je werk over je collega’s of over (mensen van) andere organisaties?
0 stemmers
Ik werk voor een heel kleine organisatie en we zijn vaak met z’n allen op kantoor, dus roddels gaan meestal vooral over wat er allemaal aan de hand is bij andere instellingen
Je date een man en hij is professioneel fingerboarder
0 stemmers