Door dat knietje duikt hij als het goed is in elkaar.
Ik heb wel eens verdedigingsmoves geoefend pp/met mijn partner en filmpjes van internet nagedaan :’) dan was het vooral iemand onstabiel maken; dus keihard aan zijn oren trekken of met je hand tegen zijn kin, daarmee gaat hij al iets in elkaar, dan bijvoorbeeld een knietje gevolgd door te hoeken met je elleboog.
@Kryptonite met je vingers gespreid; deed je dan ook met je vlakke hand/de muis van je hand een opwaarste beuk tegen zijn kin aan?
Sleutels in handen vind ik helemaal niks, een beetje je vingers uit elkaar en die sleutel ligt op de grond. Heb je ook nog moeite je huis binnen te komen als je bijna thuis bent en iemand komt achter je aan.
Ik dacht er, naar aanleiding van een als smurf geschminkte meid op tiktok wel aan om misschien als een idioot mijn hele gezicht en handen vol te gooien met blusher als ik naar huis moet fietsen midden in de nacht. Misschien schrikt dat af, wanstaltig overal rood over je hele kop en dan zit in ieder geval alles onder de makeup. Leuk in theorie allemaal want tegelijkertijd bevroor ik een tijdje geleden toen op klaarlichte dag een eikel eng naast me ging scooteren in de polder. Er ging alleen door mij heen: omkeren versus verder fietsen? Wat kan ik tegen een scooterrijder??? maar mijn benen gingen op hetzelfde tempo als daarvoor gewoon verder fietsen. Hij ging er gelukkig vrij snel vandoor maar damn. Ik snap ook echt niet waarom iemand je zo de stuipen op het lijf wil jagen.