Stel je persoonlijke vraag #55

Ik zou liever een beeldje hebben van mijn lijf voor de zwangerschap :joy:

Nee, ik heb serieus niet zoveel met dit soort dingen. Hou ook niet van babyshowers, geschilderde buiken, zwangerschapsshoots in een heideveld etc.

Ik vind het wel jammer dat ik weinig foto’s heb van toen ik zwanger was, maar dat is meer omdat ik het een vrij onwerkelijk idee vind soms dat er een mens in mij gegroeid is.

9 likes

Vind jij het al nazomer?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

1 like

Nazomer is toch eind september/begin oktober pas als het dan warm is? Ook wel ‘Indian Summer’

11 likes

Ik vind 1 september al wel nazomer eigenlijk, komt ook door de zomervakantie vroeger denk ik. Zomer is dan gewoon juli en augustus

3 likes

ik heb dit laatst gemaakt van mezelf met gips omdat m’n tieten ineens 2 cupmaten groter waren geworden en ik daar erg van onder de indruk was. ben niet zwanger. is best mooi geworden tbh.

19 likes

Het is al veel eerder donker, de zon komt later op en het koelt flink af ‘s avonds, ik vind dat de ‘hoogzomer’ wel afgelopen is ja

12 likes

Ik ben echt helemaal in de war dat het nog augustus is, school weer begonnen en in mijn hoofd is het dan ook september

1 like

Herkenbaar ja! Ik moet deze week weer werken na mijn vakantie, kinderen van mijn man gaan weer naar school. Deze week voelt echt als een soort brug die ertussen hangt, maar zelfs niks is.

Ik vind het trouwens ook anders ruiken buiten! Hoogzomer heeft een andere geur dan nazomer voor mij. Wat frisser en een beetje aardachtig ofzo?

4 likes

Ja vind ik ook maar zie heel veel mensen het woord nu al gebruiken :joy: voor mijn gevoel zitten we nog middenin de zomer

1 like

Hou oooop en laat me lekker in m’n zomer bubbel :sob: Het is nog gewoon zomer en ik zit nu ook heel chill in de zon.

1 like

Ja dat programma met 5 mensen die omstebeurt voor elkaar gingen koken was echt mn droom om aan mee te doen toen ik puber was. Helaas was het al van de buis toen ik oud genoeg was om mee te doen :sob: net zoals peking expres! Leek me op die leeftijd zo gaaf om aan mee te doen.

16 likes

Dat was zo leuk!!

3 likes

Heb je kinderen?

• Nee maar wel kinderwens
  • Nee en geen kinderwens
  • Ja heb ik

0 stemmers

Vind je het interessant om te lezen over andermans kinderen of zwangerschap op dit forum

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Wel kinderwens is te stellig gezegd voor mijn situatie, ik weet het nog niet maar ben er dus ook niet over uit dat ik het niet zou willen. En sommige dingen rondom andermans zwangerschap/kinderen vind ik “interessant” zoals ik het van andere onderwerpen ook “interessant” vind om te lezen. Maar niet alles.

7 likes

Ik vind het even interessant als andermans kaassouflé-voorkeuren of Ameland-ervaringen. En anders scroll ik gewoon door of open ik een ander topic.

50 likes

Ja dit idd

4 likes

Wat het denk ik op dit forum ook is: er wordt een hoop verteld maar het is allemaal de versie die iedereen zich graag voorhoudt/de gesprekken die vooral niemand boos of geïrriteerd mogen maken. Want door allerlei posts heen lees je best heftige dingen over thuissituaties, ongelijke relaties, psychologische problemen, mensen die het ouderschap eigenlijk helemaal niet zo leuk lijken te vinden, enorm uiteenlopende ideeën over opvoeding, veel vrouwen die toch maar minder gaan werken, etc etc. Maar dåår mag het allemaal niet over gaan dat is niet gezellie en iedereen doet het zó goed! Dan denk ik maar ok waar hebben jullie het dan allemaal over? En al die context ontbreekt dan ook totaal als mensen het over hun kinderen hebben en dan zegt het allemaal zo weinig. Want ja allicht doe jij X of Y als je leven er Z uitziet, maar dat zit er allemaal niet bij.

18 likes

ik heb de topics over zwanger/kinderen heel lang op negeer gehad omdat het voor mij een pijnlijk onderwerp was, maar nu ik zelf zwanger ben en een bonuskind heb vind ik het wel chill om ervaringsverhalen te lezen

6 likes

Ja same! Ik mis echt die tv. Hoewel ik nu never nooit door het ongemak van koken voor vreemden voor een camera zou willen gaan.

2 likes

Smaken verschillen! En dan aan het eind elkaar een cijfer geven haha, goh nu je het zegt dat was inderdaad leuk

4 likes