Stel je persoonlijke vraag #55

Mijn man eet ook de gefrituurde gele sticks zonder saus en dan denk ik echt saaie droge rommel moet het zo toch zijn

En iemand die zich Julius Jaspers herinnert in een kookprogramma? ‘Geef ons saus!’ :sweat_smile:

Ohja ja!

3 likes

Binnen 5 minuten fietsen ben ik er maar ik kom er eigenlijk nooit. Ik heb wel geurstokjes van dille en kamille die hier werden aangeraden.

1 like

Heb je weleens bezwaar gemaakt tegen een wetsvoorstel via http://www.internetconsultatie.nl?

• Ja, wel vaker
  • Weleens
  • Nee, ik wist niet dat dit kon
  • Gewoon nee

0 stemmers

2 likes

Laatst werd er van die site een link gepost volgens mij? Toen heb ik dat voor het eerst gedaan. Eerlijk gezegd kende ik het niet.

2 likes

Vooral vanuit werk en niet per se altijd bezwaar, soms ook steun of gewoon hoe we ernaar kijken.

4 likes

Nahh, saus is een soort WD40 voor je lijf hoor

8 likes

Een bronzen/koperen/houten/kunststof/whatever 3d vereeuwiging van (een deel van) je zwangere lichaam als aandenken aan je zwangerschap (of om wat voor reden dan ook)?

• heb ik
  • zou ik (waarschijnlijk) willen als/wanneer ik zwanger zou zijn
  • zou ik (waarschijnlijk) niet willen als/wanneer ik zwanger zou zijn
  • heb ik niet maar had ik achteraf wel gewild (ben al zwanger geweest)
  • heb ik niet en geen spijt van (ben al zwanger geweest)

0 stemmers

Als je niet zwanger wil worden mag je de poll overslaan of HEEL HARD je best doen om je voor te stellen dat je wel zwanger zou (willen) zijn en hoe je er dan over zou denken

1 like

Ik mis die tijd met al die kookprogramma’s zo enorm! Ook met die mensen die thuis gingen koken voor iedereen en dan de chef raden enzo. Echt een gemis.

10 likes

Ik heb echt geen flauw idee wat ik zou willen in die situatie. Heb in mijn omgeving al gezien hoe supernuchtere types het toch ineens heel leuk vonden om hun buik te laten beschilderen. Gevalletje zie ik dan wel.

10 likes

haha het is toch niet zo’n ingewikkeld gedachtenexperiment?

edit: oh zie nu je edit, nee je weet het natuurlijk inderdaad niet zeker tot je in de situatie bent, vandaar dat ik ook de onzekerheid (waarschijnlijk) had ingebouwd.

3 likes

Vind zoiets wel mooi, maar vind (en vond tijdens de zwangerschap) de rest van mijn lijf niet mooi genoeg om in een beeldje te laten gieten en in de kast te zetten.

3 likes

Denk dat het alleen leuk is voor vrouwen die mooi zwanger zijn. Ik hoef geen aandenken aan m’n lijf in deze staat.

5 likes

Het heeft veel moeite gekost om zwanger te worden, ik was daarom tijdens de zwangerschap veel bezig met het vastleggen van die periode. Vind het wel een intiem beeldje, dus hij staat op een plek waar in principe geen bezoek komt. Ik weet ook niet of ik nu (zonder de invloed van hormonen) hem nogmaals zou laten maken maar ben er opzich wel blij mee.

11 likes

Voor mij is zwangerschap echt puur een doel om middelen te bereiken (middelen zijn dus de kinderen) en ik ben totaal niet sentimenteel naar m’n zwangerschap toe in die zin. Ik voelde me daar soms wel slecht over, want veel vrouwen zijn daar anders in, maar het maakt me gelukkig geen slechtere moeder weet ik nu. Ik heb ook geen zware zwangerschappen gehad, ik vond het gewoon niks aan.

Als je het zo kon regelen dat er een kind van zes maanden uit de hemel kwam vallen had ik dat gedaan, haha.

11 likes

Ja 100% met je eens. Mijn zwangerschappen waren dan wel gecompliceerd en ik vond mn zwangere lijf vreselijk, vond er echt geen reet aan.

2 likes

Het lijkt mij wel heel bijzonder om zwanger te zijn, als in, ik zou dat graag meemaken, maar ik kan mij echt niet voorstellen dat ik zo’n beeldje zou willen in een normale situatie. Misschien ook deels omdat ik ergens verwacht dat ik idd niet perse heel “mooi” zwanger zal zijn @Yzile :joy:, maar ook als ik dat wel zou zijn denk ik niet dat ik dat zou willen? Al kan ik het mij in een situatie zoals jij deelt @Bailey wel beter inbeelden.

2 likes

Dit idd! Ik ben trots op dat mn lichaam dit, eindelijk dat wel, kan en ben ook blij dat ik nagenoeg klachtenvrij door mn zwangerschap heen ga. Maar mooi zwanger ben ik niet, heb daarom ook mn zwangerschapsshoot afgezegd en hoef dus ook geen beeldje, haha.

Vind dit soort beeldjes wel mooi, als iemand mooi zwanger is en als ik mooier zwanger zou zijn, sluit ik niet uit dat ik het wel zou willen.

Vanuit werk reageer ik regelmatig op consultaties, prive volgens mij nog nooit. Vind het wel altijd super interessant om te lezen!

1 like

En heel blij mee! Door m’n vroege bevalling geen mooie foto’s meer kunnen maken, dus extra blij met dit beeldje.

1 like