Wat vind van de term bonuskind?
- Lief/leuk
- Geen mening
- Vreselijk
- Prima
- Raar
0 stemmers
Wat vind van de term bonuskind?
0 stemmers
Verse melk dat twee weken over datum is, al die tijd gekoeld heeft gelegen in je eigen koelkast en nog in dichte verpakking. Het ruikt nog helemaal prima en je ziet er ook niks aan. Drink je dat nog op?
0 stemmers
Ik moet zeggen, dit was wel het toppunt van mān vertrouwen in mān zintuigen, maar so far so good.
Volgens mij heb ik reclames gezien dat dit terugkomt op tv? Een celebrity versie tenminste
Ik had dit gisteren ook en ik dacht dat de melk nog prima was, maar zag later allemaal klonten𤢠Toen had ik het dus al door mn koffie gedaan en gedronken haha. Ik dacht het zal wel goed zijn want het ruikt en smaakt normaal maar blijkbaar toch niet goed opgelet. Maar niet ziek geworden overigens hoor
Bij droge producten zou ik dit nog proberen, maar hier is de kans echt te groot dat je er toch op moet kauwen
Haha bah opeens zoān klont die uit de opening zakt
Als het gewoon vloeibaar is en normaal ruikt drink ik alles na datum
Ken jij iemand die een Kunsttaal/verzonnen beheerst? Bijvoorbeeld Esperanto, Klingon, Naāvi-taal
0 stemmers
Wat uitgevonden talen als Esperanto en Klingon ons kunnen leren | De Taalfluisteraar.
Ik heb geen kinderwens maar mijn zusje is zwanger en veel vriendinnen hebben kinderen. Soms als ik me onzeker voel over mijn eigen situatie (geen baan, geen kind, geen koophuis, geen relatie) merk ik dat ik t fijn kan vinden om me wat meer met hen verbonden te voelen door in die topics te kijken. Dat ik soms ook een tip kan geven of zo. Klinkt heel sad (is het misschien ook wel) maar vind het fijn.
Als jij een half opengesneden broodje met beleg eet, zoals een pistoletje, aan welke kant heb je dan de āopenā kant?
0 stemmers
Ik heb een neef waarvan ik vermoed dat hij Klingon beheerst hahaha
Dit heb ik ook. Ik vertelde pas iemand over āhet Engeljasjeā en toen dacht ik ook dit weet ik alleen maar door het forum
In mijn familie groepsapp gaat het eigenlijk altijd over niets. āDe schoolvakantie is weer voorbij, werkze allemaal!ā āDankjewel!ā āSucces met dit en dat!ā
Ik reageer vaak niet op zulke berichten, geen zin in. Doe jij dit wel?
0 stemmers
Oeps moest geen reactie zijn @Hippe_kikker
Dit was ook onze familie app, en bijna niemand reageerde er op, dus nu wordt het niet meer gebruikt
Wij hebben geen familiegroepsapp
Hemels lijkt me dat
Aaaim lijk eh beuheurt
Ik vind het een stom woord maar stiefkind nog stommer dus ik weet niet hoe ik het anders kan noemen?? Suggesties welkom
Sinds je een emoji onder het bericht kunt plakken doe ik dat maar. Als het aan mij lag zat ik niet in de familieapp
Ik vind dat heel lief eigenlijk!
Ik wist een keer bijna alle vragen bij zoān quiz tijdens een babyshower. Ze vroegen ook echt āheh hoe weeeet je dat allemaal?ā ja euh gewoon?