Vertel je tegen mensen dat je actief bent op een forum?
- Nee, ik lieg er over als het gevraagd wordt
- Als het ter sprake komt
- Ja hoor
- Op zich wel maar niet welk forum
- Anders
0 stemmers
Vertel je tegen mensen dat je actief bent op een forum?
0 stemmers
Ik zeg altijd op Viva
Ja hoor, maar ik noem het nog steeds ellegirl niet omdat ik niet wil zeggen op welk forum maar uit gewoonte.
Ik zeg denk ik wel wekelijks “ik las op ellegirl…”
“Ik zag op Reddit dat…”
Nav ergernissen topic, hou jij van smalltalk op werk met collega’s (weekendplannen, hobby’s, huisdieren, etc)
0 stemmers
Ligt eraan welke collega, sommigen ja leuk, anderen boeit me echt nul wat ze in hun leven doen.
Mijn vriend noemt dit het “haatforum”, die heeft door de jaren heen teveel gekkigheid gehoord
Is vaak niet eens gelogen
Idd het is niet makkelijk om hier een Taylor Swift fan te zijn die floreert tussen de herfstdecoratie
Gelukkig ben je geen Coldplay fan, dan moest je helemaal op de brandstapel
Dat doe ik ook, en mijn moeder reageerde steeds heel raar. Na een tijdje kwam ik erachter dat ze dacht dat ik als enige dertiger nog op een forum vol tieners meeschreef hahaha
Ik vind het altijd wel leuk om te horen wat andere mensen doen of beleven, maar wel als het van beide kanten is en niet zoals sommige die echt alleen over zichzelf praten en zodra ik wat probeer te vertellen ze er al geen oor meer voor hebben
Hobby’s, interesses, huisdieren, planten etc heel leuk. Maar standaard weekend verhalen niet
Ben jij vandaag onaardig geweest tegen iemand?
0 stemmers
Toen ik zwanger wilde worden las ik daar vooral over (vooral over ivf-traject en moeilijk zwanger worden/blijven), toen ik eenmaal zwanger was vond ik de zwangerschapstopics heel interessant, nu vooral over kinderen. Ik lees echt bijna nooit meer in de topics over zwanger worden/zijn.
Daarnaast lees ik uiteraard ook nog veel andere topics, maar ik denk dat je focus ook verschuift per levensfase.
Boeit mij ook verder nul, maar praat liever met iemand over een nieuwe hobby of mooi natuurgebied dan dat ik moet werken. Dat wacht wel hoor, maandagochtend even rustig opstarten.
Ik drink geen melk, maar daardoor wel vaak zure melk voor net dat ene kleine pakje voor bijv. pannenkoeken. Als melk niet meer goed is proef en zie je dat wel!
Het is echt heel lang m’n best bewaarde geheim geweest maar inmiddels zeg ik het wel tegen een select groepje maar blijft iets waar ik mij voor schaam
Ja dit, ik vind het wel gezellig om een beetje te smalltalken met collega’s maar ik word echt gek van elke week weer hetzelfde gesprek over wat je dit weekend gaat doen danwel hebt gedaan
Edit - ik zie nu pas dat dit precies de ergernis is die de aanleiding was voor de poll haha
Wat ik vooral soms echt wil vermijden zijn gesprekken over politieke kwesties want ik heb een paar collega’s die gewoon echt in het wappie spectrum zitten en dan trek ik zo van leer dat ik na de koffie al toe ben aan een sabbatical.