Stel je persoonlijke vraag #55

Over dat tweede, dan volgen die mensen de les waarschijnlijk gewoon al lang. Ik vind er echt niets cultachtigs aan, maar als de instructeur zegt dat we een bepaalde oefening uit een specifieke release doen weet ik meestal ook waar het over gaat, puur omdat ik al jaren bodypump haha.

Wajong is ook enorm krom. Kan je 1 uur werken? Geen Wajong voor jou. Jammer joh.

7 likes

Oh zeker! Dat moet een nachtmerrie zijn! Ik weet niet hoe het afgelopen is, maar in ongeveer dezelfde tijdspanne als waarin ik gekeurd werd, was er een jongen met precies hetzelfde ziektebeeld - ook hersenletsel na auto-ongeluk - met een koptelefoon, zonnebril en kotsbakje (omdat je bij iedere prikkel of inspanning over je nek gaat) in de rechtbank voor zijn hoger beroep omdat UWV had besloten dat hij gewoon kon werken. Echt afschuwelijk. Dat heeft toen best wat media gehaald.

Edit: het is niet goed afgelopen :sob:
https://www.bd.nl/eindhoven/carriere-in-duigen-na-ongeluk-rechter-wijst-wia-uitkering-af-voor-duncan~a260532c/

5 likes

Lol ik stemde huh nee wat maar heb wel neppe gekocht bij de Etos omdat mijn vorige slippers kapot gegaan waren en je geen buitenschoenen aan mag op de babygroep. Ze lopen wel heel lekker.

3 likes

image

Moet ik toch ff aan denken bij die WIA-verhalen.

7 likes

Dit doet me denken aan dat mijn nichtjes bij mij bleven logeren en ik disney muziek had opgezet toen ze in bad zaten. Mijn zusje kwam nog even wat brengen en toen vroeg ze zich af waarom ik disney had opgezet want ze willen gewoon Taylor Swift luisteren hoor :joy::joy:

4 likes

Lol blijkbaar niet genoeg, want als ik het niet bij mijn posts zetten snapte mensen het niet :joy::joy:

1 like

Hm, als dreumes swingde mijn kind lekker mee op alle klassiekers die we opzetten, maar inmiddels zegt hij dan vaak “Nijntje horen!!!”. We doen nu maar een beetje om en om. En dan liefst een beetje redelijke kindermuziek. Zing mee met Nijntje 1 en 2 zitten best aardig in elkaar, de Sesamstraat-albums zijn ook wel leuk. Juf Roos vind ik veel te gepolijst maar brengt de essentie van bepaalde liedjes (als ik die zelf nog niet kende) wel over. Ik zeg maar even niets over de Apenstopdans, grote favoriet hier :smile:

2 likes

Ik ben wel blij dat mijn ouders erg verdraagzaam waren als het ging om onze muzieksmaak als kinderen.

Begon met honderd keer datzelfde Kinderen voor Kinderen bandje in de auto. Later mijn 2 Unlimited en Party Animals fase. In de puberteit via de Spice Girls naar de Red Hot Chili Peppers. Maar zelfs onze Nu-metal (Limp Bizkit en Linkin Park) en Rammstein fase hebben ze zonder morren doorstaan.

Vind het tof dat ze ons gewoon door de jaren onze eigen smaak hebben laten ontwikkelen, ook al zullen ze sommige muziek (Party Animals) verschrikkelijk hebben gevonden.

15 likes

Heb jij mooie handen? Absolute vraag, dus je handen zijn óf mooi óf lelijk, een 5.6 is mooi net als bij de wiskunde vroeger.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat is hun beste feature?

• Mn nagels (alleen echte nagels tellen)
  • Mn vingervorm
  • Mn vingerlengte
  • Gelijkmatigheid van de huid
  • Zachtheid
  • Hun kleurtje (Alleen invullen als je @lula bent)

0 stemmers

En hun minste feature?

• Nagels
  • Vingervorm
  • Vingerlengte
  • Ruwheid/eelt
  • Onregelmatige huid
  • Vlekjes of littekens
  • De kleur

0 stemmers

2 likes

De vele keren prikken voor een bloedafname of infuus hebben nu echt lelijke littekens achtergelaten. Gelukkig is het meeste op mijn armen.

1 like

Ik had serieus :dizzy: perfecte :dizzy: handen tot ik een kinderspeelgoedverpakking van hard plastic ff snel dacht te openen en mezelf stak met de verpakking en nu heb ik midden op mn hand een (klein en plat maar toch!!!) litteken dat uit een fucking klein sneetje is blijven staan :smiling_face_with_tear:

Had zoals George moeten gaan leven

7 likes

heb goede handen maar ze zijn wel een beetje pezig! dat is mijn minst favoriete feature

3 likes

Enige dat niet mooi is is dat beide middelvingers scheef staan.

Ah dat soort dingen vind ik juist wel mooi, beetje uniek :dizzy:

2 likes

True, is ook net een beetje scheef dus het staat me prima. Vroeger op de basisschool mocht je alleen je middelvinger opsteken als ie bijzonder was, dus heb er nog profijt van gehad ook.

1 like

Ik heb echt baby handjes

4 likes

Ik heb van die dikke worstenvingers en ik vind ze rimpelig haha.

5 likes

Worstenvingers represent, vooral op dit soort warme dagen haha. Nu in de zomer zijn ze ook ongeveer 40 tinten bruiner dan mijn gezicht en rest van mijn lichaam. Ik zou echt nepfilmpjes kunnen opnemen voor social media alsof iemand liefdevol mijn gezicht streelt, but it me.

8 likes

Is dit een goeie albumcover? Het is Sabrina Carpenter btw mocht je die niet (her)kennen

• Ja waarom niet
  • Ja vet!
  • Nee is lame
  • Nee is problematisch

0 stemmers

3 likes