Stel je persoonlijke vraag #55

Was die Gaza bootreis van Greta en consorten, naast voor een goed doel, ook een beetje cringe?

• Nee was niks cringe aan
  • Nee niet echt
  • Ja wel een beetje
  • Ja naast goed was het ook wel tamelijk cringe
  • Was echt heel cringe

0 stemmers

1 like

ik vind heel veel neuzen mooi (behalve die nose job wipneuzen) maar iemand heeft ooit tegen mij gezegd dat mijn neus op die van een hond lijkt en sindsdien kan ik alleen maar dat zien. maar diegene heeft zelf nu wel een cokeprobleem geloof ik dus zijn neus is er alsnog slechter aan toe

5 likes
21 likes

Ik vind dit dus wel wat hebben, maar als ik het album bijvoorbeeld zou kopen zou ik liever die tweede cover hebben, want Golden Retriever :smiling_face_with_three_hearts:

@Schaakmat ja, ze doen daar niks mee. Snap dat de regels streng zijn, maar mensen met dezelfde problemen krijgen het wel. Het is niet mijn schuld dat ik later mijn diagnose kreeg.

1 like

Maar wat vind je wat hebben aan die pijphouding dan?

4 likes

Ja geen idee :smiling_face_with_tear:
Ik vind de foto iig niet lelijk :joy:

3 likes

Doe je zondag mee aan de Rode Lijn in Den Haag? Meld je aan: trek de rode lijn | Oxfam Novib

• Vorige keer wel, nu weer
  • Vorige keer wel, nu niet
  • Vorige keer niet, nu wel
  • Vorige keer niet, nu niet

0 stemmers

1 like

Steun jij een creator met een maandelijkse bijdrage?

• Ja, een instagrammer
  • Ja, een youtuber
  • Ja, podcaster
  • Ja, blogger/substacker
  • Ja, onlyfans
  • Ja, andere creator
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik luister naar pro forma en dat zit achter een betalingsmuur

De podcast Computeren! Vet leuk

5 likes

Ben ik toevallig net vandaag via petje af gaan supporten! Vind ze echt leuk.

3 likes

Ik kan zelf niet die dag; maar vorige keer was de sfeer echt top en kreeg er echt veel energie van en er was super veel ruimte om eerder af te haken/aan de zijkant te lopen/etc! En er waren ook allerlei soort mensen, ook kinderen en heel oude mensen, de leuzen die geroepen werden waren niet extreem en het was heel goed afgezet en begeleid.

Dus als je twijfelt/niet van grote menigtes houdt, is dit een goede kans om eens te gaan.

13 likes

Ik vond dit zo’n mooie beschrijving en hij is echt blijven hangen. Eergisteren op de fiets was het rond 22u nog zo mooi lichtblauw buiten en ik wenste echt dat ik in de duinen was om te zien hoe mooi het daar was. Maar vandaag besefte ik dat ik ook bij de rivier in mijn stad kan kijken om te zien hoe het licht reflecteert en dat ben ik nu aan het doen en ervan aan het genieten :heart:

8 likes

Ik kon de vorige keer niet en baalde daar enorm van dus ben blij dat ik nu wel kan! Hoop wel dat het weer heel groot wordt en mensen niet na 1 keer zijn afgehaakt

2 likes

Je partner vraagt of je een open relatie wil. Jij zegt nee en je partner vindt dat prima en wil de relatie voortzetten.

• Ik twijfel over de relatie
  • Ik vind het ook prima om op dezelfde voet verder te gaan
  • Ik kap ermee

0 stemmers

Het hangt natuurlijk heel erg af van de context, maar ervan uitgaand dat mijn partner niet ineens zo’n persoon is die eigenlijk stiekem specifiek met iemand vreemd zou willen gaan/om zich heen wil kijken omdat die onze relatie zat is, etc, zie ik echt niet waarom ik zou moeten twijfelen door het uiten van nieuwsgierigheid voor een andere relatievorm. Als hij zich comfortabel genoeg voelt om het onderwerp aan te snijden vertrouw ik er ook op dat als hij zegt het prima te vinden monogaam te blijven dat ook waar is. Sowieso heb ik genoeg vertrouwen in mijn partner en onze relatie om me niet onzeker te voelen als we ergens anders tegenaan kijken.

10 likes

Aan welke fietspadgebruiker heb je de grootste hekel?

• Gemotoriseerde scooter
  • Elektrische scooter
  • Fatbike
  • Pedelec
  • Gewone elektrische fiets
  • Elektrische step
  • Wielrenner
  • Basic fietser
  • Fietsend kind
  • Scootmobiel
  • Hardloper die op het fietspad hardloopt terwijl er ook een voetpad is

0 stemmers

2 likes

Bakfiets.

4 likes

Oh ja shit, vergeten. Laatst kwamen er twee bakfietsen gezellig naast elkaar fietsend mij tegemoet op een smal fietspad :sos:

1 like

Fietsende tieners. Altijd met drie naast elkaar en dan nadat ik bel dichter bij elkaar ipv achter elkaar gaan fietsen.

4 likes