Stel je persoonlijke vraag #55

Steun jij een creator met een maandelijkse bijdrage?

• Ja, een instagrammer
  • Ja, een youtuber
  • Ja, podcaster
  • Ja, blogger/substacker
  • Ja, onlyfans
  • Ja, andere creator
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik luister naar pro forma en dat zit achter een betalingsmuur

De podcast Computeren! Vet leuk

5 likes

Ben ik toevallig net vandaag via petje af gaan supporten! Vind ze echt leuk.

3 likes

Ik kan zelf niet die dag; maar vorige keer was de sfeer echt top en kreeg er echt veel energie van en er was super veel ruimte om eerder af te haken/aan de zijkant te lopen/etc! En er waren ook allerlei soort mensen, ook kinderen en heel oude mensen, de leuzen die geroepen werden waren niet extreem en het was heel goed afgezet en begeleid.

Dus als je twijfelt/niet van grote menigtes houdt, is dit een goede kans om eens te gaan.

13 likes

Ik vond dit zo’n mooie beschrijving en hij is echt blijven hangen. Eergisteren op de fiets was het rond 22u nog zo mooi lichtblauw buiten en ik wenste echt dat ik in de duinen was om te zien hoe mooi het daar was. Maar vandaag besefte ik dat ik ook bij de rivier in mijn stad kan kijken om te zien hoe het licht reflecteert en dat ben ik nu aan het doen en ervan aan het genieten :heart:

8 likes

Ik kon de vorige keer niet en baalde daar enorm van dus ben blij dat ik nu wel kan! Hoop wel dat het weer heel groot wordt en mensen niet na 1 keer zijn afgehaakt

2 likes

Je partner vraagt of je een open relatie wil. Jij zegt nee en je partner vindt dat prima en wil de relatie voortzetten.

• Ik twijfel over de relatie
  • Ik vind het ook prima om op dezelfde voet verder te gaan
  • Ik kap ermee

0 stemmers

Het hangt natuurlijk heel erg af van de context, maar ervan uitgaand dat mijn partner niet ineens zo’n persoon is die eigenlijk stiekem specifiek met iemand vreemd zou willen gaan/om zich heen wil kijken omdat die onze relatie zat is, etc, zie ik echt niet waarom ik zou moeten twijfelen door het uiten van nieuwsgierigheid voor een andere relatievorm. Als hij zich comfortabel genoeg voelt om het onderwerp aan te snijden vertrouw ik er ook op dat als hij zegt het prima te vinden monogaam te blijven dat ook waar is. Sowieso heb ik genoeg vertrouwen in mijn partner en onze relatie om me niet onzeker te voelen als we ergens anders tegenaan kijken.

10 likes

Aan welke fietspadgebruiker heb je de grootste hekel?

• Gemotoriseerde scooter
  • Elektrische scooter
  • Fatbike
  • Pedelec
  • Gewone elektrische fiets
  • Elektrische step
  • Wielrenner
  • Basic fietser
  • Fietsend kind
  • Scootmobiel
  • Hardloper die op het fietspad hardloopt terwijl er ook een voetpad is

0 stemmers

2 likes

Bakfiets.

4 likes

Oh ja shit, vergeten. Laatst kwamen er twee bakfietsen gezellig naast elkaar fietsend mij tegemoet op een smal fietspad :sos:

1 like

Fietsende tieners. Altijd met drie naast elkaar en dan nadat ik bel dichter bij elkaar ipv achter elkaar gaan fietsen.

4 likes

Mensen die eerst achter zich kijken voor ze aan de kant gaan als je belt. En mensen die niet netjes rechts fietsen maar een soort half in het midden waardoor je er niet makkelijk langs kan. Hardlopers op het fietspad ook heel irritant, maar niet zo irritant als 90% van de fatbikes.

3 likes

Hoeveel delen jullie met je partner over je vrienden? Dus stel een vriendin vertelt je bijv wat over gedoe in haar eigen relatie Zou dit iets zijn wat je ook aan je partner vertelt?

• Ik deel niets wat ik met vrienden bespreek
  • Ik deel alles met mijn partner
  • Afhankelijk van de situatie maar meer wel dan niet
  • Afhankelijk van de situatie maar meer niet dan wel
  • Ik deel het alleen niet als er expliciet bij gevraagd is het niet te delen

0 stemmers

Ik ben 20 jaar samen met mijn man als die nu opeens zo’n vraag zou stellen ben ik er wel klaar mee

1 like

Heb/had jij oude (je opa/oma’s generatie) LGTBHI mensen in je familie?

• Nee niet dat ik weet of denk
  • Ik vermoed van wel, maar in de kast
  • Ja out
  • Ja out en proud

0 stemmers

2 likes

Ik erger me het meest aan fatbikes, maar heb echt een instant hekel aan elke pedelec bezitter.

Fatbikebestuurders zijn meestal gewoon irritante pubers, zoals wij vroeger irritant waren op scooters.

De gemiddelde speed pedelec bestuurder maakt, op de leeftijd waarop zijn prefrontale cortex volgroeid is, een welbewuste keuze om zo’n ding van €5000 te kopen en er zich er vervolgens heel trots en kneuzig op voort te bewegen.
Mijn theorie is ook dat het allemaal ambtenaren zijn die tot hun 30e nog maagd waren en nu hun hele fietsplan en cafetariamodel potjes geïnvesteerd hebben in zo’n ding.

20 likes

Ik heb een oudoom waar ik het sterk bij vermoed. De beste man is 70+ en komt uit een conservatief gezin. Toen mijn overgrootmoeder overleed veranderde hij ineens wel zijn kledingstijl en haarstijl, maar hij is nog steeds getrouwd met een vrouw

2 likes

100% mee eens!!! Pedelec staat voor mij ook close second na de hardlopers (fatbikes kom ik niet zoveel tegen). Aan hoe ze fietsen kan je gewoon al zien dat het afschuwelijke mannen zijn. Meestal krijgen ze het voor elkaar om zelfs op de fiets te menspreaden, is het niet met hun benen dan wel met hun ellebogen hahaha.

3 likes