Hier ook een hele zware, kwestie van op zoek gaan naar de houten balken!
Ik heb het als puber een keer op mijn gezicht gesmeerd. Was een soort zelfbruiner doekje, en het werd echt heel bruin/oranje. Geen succes.
Die collistar drops voor je gezicht, ben er erg tevreden mee. Ben van mezelf heel bleek in mijn gezicht (rest wordt wel bruin in de zon). Dus is chill om in de winter nog redelijk fris uit te zien.
Ja ik ben heel tevreden over de drops van Collistar. Als je het door je dagcrĆØme doet is het vrij idiot-proof.
Ik gebruik ze ook (door wat bodylotion) voor mijn benen. Maar dan moet je wel echt veel druppels toevoegen. Dus ga denk ik toch voor zoān bodylotion met zelfbruiner.
In de zomer eigenlijk bijna wekelijks op mijn benen. Omdat die het hele jaar dezelfde kleur zijn, of ze nu zon zien of niet en zo matchen ze een beetje met mijn armen. Soms ook voor mijn gezicht, maar dat is maar zelden.
Collistar heeft er ook een voor het lichaam!
- Ik vorm voornamelijk mijn eigen ideeƫn
- Ik neem hier en daar (delen van) ideeƫn van anderen over
- Ik heb weinig/geen eigen ideeƫn ga mee in ideeƫn van anderen
- Ik weet het niet
0 stemmers
Anoniem
- Ik vorm voornamelijk mijn eigen ideeƫn
- Ik neem hier en daar (delen van) ideeƫn van anderen over
- Ik heb weinig/geen eigen ideeƫn ga mee in ideeƫn van anderen
- Ik weet het niet
0 stemmers
Omdat ik het me afvroeg nadat het in het āwaar erger je je aanā topic over gelatine ging: vind jij gelatine in vegetarische producten raar?
- Ja, gelatine is niet vegetarisch
- Een beetje, maar ik vind gelatine vrij vegetarisch
- Niet raar, gelatine is een dierlijk product en geen vlees
0 stemmers
Hoe eet jij? Gaat verder niet over allergieƫn/voorkeuren, maar echt over vegetarisch, vegan of in principe alles. Expres geen flexitarisch toegevoegd.
- Vegan
- Vegetarisch
- Ik eet alles
0 stemmers
Ik mis de optie Pescotarisch
Oh ja, ik vind vis onder vlees vallen (want het is een dier), maar die had er in principe bij gekund ja.
Wel benieuwd trouwens, wat is precies het idee achter onderscheid maken tussen vissen/zeedieren en andere dieren? Bedoel dit totaal niet wijsneuzerig of zo, oprechte interesse. Ik dacht altijd uit gezondheidsoverwegingen, omdat je omega 3 lastig uit andere voeding zou kunnen halen. Klopt dat?
Denk jij dat die ene overlevende in de India crash echt in dat vliegtuig zat en is wie hij zegt dat hij is?
- Ja, hij heeft bijzonder veel geluk gehad
- Nee, het kan gewoon niet dat hij er met een paar schrammen uitliep
- Anders - licht toe.
0 stemmers
En als je Nee stemt, ben ik ook benieuwd naar je uitleg! Wie was het dan? En waarom had hij paspoort en boarding pass enzo bij zich?
Misschien ben ik heel naĆÆef maar het was nog niet eens bij me op gekomen dat het zou kunnen dat hij niet in dat vliegtuig zat.
Ik heb dat ook alleen maar van allemaal comments die ik lees op FB onder filmpjes van paginaās die ik niet volg.
Verder vind ik ook wel dat mensen, als iets moeilijk uit te leggen is, meteen roepen dat het fake is/conspiracy/etc. Er zijn ook gewoon dingen die rationeel gezien niet mogelijk lijken en toch echt waar zijn.
Er zijn ook veel vragen over waarom dat hostel niet als een kaartenhuis instortte zoals de Twin Towers
edit. en als je nu denkt, ja wat raar dat de Twin Towers zijn ingestort: dit artikel legt uit hoe dat kwam (niet door de impact van het vliegtuig, maar vooral door de hitte van het vuur erna)
https://www.tms.org/pubs/journals/jom/0112/eagar/eagar-0112.html
Sommige mensen eten gewoon geen vlees, maar dat betekent toch niet dat je ook geen vis āmagā eten? Niet iedereen doet het vanuit een bepaalde ideologie ofzo
denk wel dat het feit dat pescotariƫr zijn een ding is er meer mee te maken heeft dat mensen vissen & schaaldieren als mindere wezens met gevoel en pijn zien dan de zoogdieren en vogels die we onder vlees scharen, glibberige vissen met enge kraalogen vinden we niet zo zielig als een aaibare koe met grote lieve mensachtige ogen.
De Yolanthe reality show
- Ga ik kijken
- No thanks
0 stemmers
Terwijl als er vissen uitsterven omdat we ze opeten, we verder van huis zijn dan als er vee uitsterft.
ja dat is het meest crue eraan
las laatst ook dat door overbevissing van sociale vissen ze hun migratiepatronen & āspawning cultureā verliezen omdat alle oudervissen die miljoenen jaren aan kennis op hun babyās moeten overdragen opgevist worden.
maarja wat we niet kunnen zien bestaat niet tot het te laat isā¦
Nee, dat hoeft inderdaad ook niet Het is mijn zelfde verwondering over dat sommige mensen kip geen vlees vinden en dat wel eten als ze zeggen dat ze geen vlees eten. Nogmaals, zonder wijsneuzerig of moralistisch te willen doen. Was benieuwd waar het onderscheid tussen vis en vlees eigenlijk vandaan komt. Maar misschien dus gewoon culinair.
Edit: @issa @Rozevarken Ik zie jullie reacties nu pas. Ja, ik denk dat dat een grote rol speelt bij de keuze van mensen om wel zeedieren te eten, als de keuze om geen vlees te eten voortkomt uit moralistische redenen. Ik vind het zelf een arbitraire grens. Alsnog beter voor dierenleed en het klimaat om te minderen hoor.
Voor de pescotariƫrs (alleen invullen als je dus zo eet): wat is je beweegreden?
- Ik vind vissen en andere zeedieren gewoon niet zielig
- Ik vind vissen en/of andere zeedieren lekker
- Ik vind landdieren vies
- Ik heb niet echt een reden, maar eet gewoon zo
- Ik doe het om gezondheidsredenen
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Heb jij (niet je huisgenoten, je ouders thuis waar je mee opgegroeid bent) een hond?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja. Komt ie uit een asiel/was het al een bestaande hond van iemand/straathond etc
- Ja
- Nee ik heb deze specifieke hond gekocht/ is voor mijn consumptie gemaakt
0 stemmers