Stel je persoonlijke vraag #55

Precies dit helpt tot nu toe aardig, meteen in de ochtend de boel dicht en ook dicht laten, het is hier nu maar 25,5 binnen dus dat is goed te doen nog

1 like

Ja mijn kamer is dus de enige kamer waar overdag de gordijnen dicht zijn (rolgordijn + gewone gordijnen), ik zit hier nu in het donker te werken haha. Maakt inderdaad wel veel verschil, maar ik merk toch dat het hier veel warmer blijft. Ik doe zodra de zon weg is van de ramen en het buiten afkoelt het raam open + ventilator aan om zoveel mogelijk door te luchten, maar onze ramen kunnen alleen op kiepstand dus dan lucht het halaas nog steeds beperkt door.

1 like

Ik heb sinds vorig jaar een plafondventilator en ik kan gewoon niet geloven hoe hard mijn levenskwaliteit erop vooruit is gegaan. Ik slaap elke nacht alsof ik in een briesje op het strand lig :desert_island:

13 likes

Ik heb te weinig tiet om een ā€˜underboob’ te kunnen creĆ«ren hahahaha

3 likes

Ik had er laatst ook een besteld maar die was megazwaar en mijn plafond is voornamelijk gips dus ik durfde m niet op te hangen :sob:

1 like

Heb je ooit in je leven zelfbruiner gebruikt?

• Ja, veel
  • Ja, zo nu en dan
  • Een enkele keer
  • Nooit
  • Weet ik niet meer

0 stemmers

1 like

1x, omdat we buiten zouden gymmen en ik me als puber schaamde voor mn witte benen. Toen die (ik dacht) dove gebruikt, maar iets te enthousiast geweest en meerdere lagen, niet goed verdeeld, op mn benen gesmeerd waardoor die er uit kwamen te zien als gevlekte wortels. Nooit meer zelfbruiner gebruikt daarna, haha.

2 likes

Hier ook een hele zware, kwestie van op zoek gaan naar de houten balken!

Ik heb het als puber een keer op mijn gezicht gesmeerd. Was een soort zelfbruiner doekje, en het werd echt heel bruin/oranje. Geen succes.

Die collistar drops voor je gezicht, ben er erg tevreden mee. Ben van mezelf heel bleek in mijn gezicht (rest wordt wel bruin in de zon). Dus is chill om in de winter nog redelijk fris uit te zien.

2 likes

Ja ik ben heel tevreden over de drops van Collistar. Als je het door je dagcrĆØme doet is het vrij idiot-proof.

Ik gebruik ze ook (door wat bodylotion) voor mijn benen. Maar dan moet je wel echt veel druppels toevoegen. Dus ga denk ik toch voor zo’n bodylotion met zelfbruiner.

1 like

In de zomer eigenlijk bijna wekelijks op mijn benen. Omdat die het hele jaar dezelfde kleur zijn, of ze nu zon zien of niet en zo matchen ze een beetje met mijn armen. Soms ook voor mijn gezicht, maar dat is maar zelden.

4 likes

Collistar heeft er ook een voor het lichaam!

1 like
  • Ik vorm voornamelijk mijn eigen ideeĆ«n
  • Ik neem hier en daar (delen van) ideeĆ«n van anderen over
  • Ik heb weinig/geen eigen ideeĆ«n ga mee in ideeĆ«n van anderen
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Anoniem

• Ik vorm voornamelijk mijn eigen ideeĆ«n
  • Ik neem hier en daar (delen van) ideeĆ«n van anderen over
  • Ik heb weinig/geen eigen ideeĆ«n ga mee in ideeĆ«n van anderen
  • Ik weet het niet

0 stemmers

1 like

Omdat ik het me afvroeg nadat het in het ā€˜waar erger je je aan’ topic over gelatine ging: vind jij gelatine in vegetarische producten raar?

• Ja, gelatine is niet vegetarisch
  • Een beetje, maar ik vind gelatine vrij vegetarisch
  • Niet raar, gelatine is een dierlijk product en geen vlees

0 stemmers

Hoe eet jij? Gaat verder niet over allergieƫn/voorkeuren, maar echt over vegetarisch, vegan of in principe alles. Expres geen flexitarisch toegevoegd.

• Vegan
  • Vegetarisch
  • Ik eet alles

0 stemmers

Ik mis de optie Pescotarisch

3 likes

Oh ja, ik vind vis onder vlees vallen (want het is een dier), maar die had er in principe bij gekund ja.

Wel benieuwd trouwens, wat is precies het idee achter onderscheid maken tussen vissen/zeedieren en andere dieren? Bedoel dit totaal niet wijsneuzerig of zo, oprechte interesse. Ik dacht altijd uit gezondheidsoverwegingen, omdat je omega 3 lastig uit andere voeding zou kunnen halen. Klopt dat?

5 likes

Denk jij dat die ene overlevende in de India crash echt in dat vliegtuig zat en is wie hij zegt dat hij is?

• Ja, hij heeft bijzonder veel geluk gehad
  • Nee, het kan gewoon niet dat hij er met een paar schrammen uitliep
  • Anders - licht toe.

0 stemmers

En als je Nee stemt, ben ik ook benieuwd naar je uitleg! Wie was het dan? En waarom had hij paspoort en boarding pass enzo bij zich?

1 like

Misschien ben ik heel naĆÆef maar het was nog niet eens bij me op gekomen dat het zou kunnen dat hij niet in dat vliegtuig zat.

29 likes

Ik heb dat ook alleen maar van allemaal comments die ik lees op FB onder filmpjes van pagina’s die ik niet volg.

Verder vind ik ook wel dat mensen, als iets moeilijk uit te leggen is, meteen roepen dat het fake is/conspiracy/etc. Er zijn ook gewoon dingen die rationeel gezien niet mogelijk lijken en toch echt waar zijn.

Er zijn ook veel vragen over waarom dat hostel niet als een kaartenhuis instortte zoals de Twin Towers :woozy_face:

edit. en als je nu denkt, ja wat raar dat de Twin Towers zijn ingestort: dit artikel legt uit hoe dat kwam (niet door de impact van het vliegtuig, maar vooral door de hitte van het vuur erna)

https://www.tms.org/pubs/journals/jom/0112/eagar/eagar-0112.html

4 likes