Stel je persoonlijke vraag #55

Toevallig heb ik het vanochtend op de achtergrond aangezet. En ik had het niet verwacht maar ze lijkt me echt een lief mens eigenlijk. Ze had jaren geleden ook 1 of andere realityserie en die was 3 keer niks en vooral ongemakkelijk.

Het lijkt wel een beetje alsof ze de Kardashians na wil doen met die grote fam van dr

Maar ze heeft feitelijk toch ook een mega grote familie? En ik denk dat vooral zij het geld en de middelen heeft om ze bij elkaar te brengen. Heb nou niet echt het gevoel dat zij ze exploiteert a la kardashian/kris jenner :joy:

1 like

Dat is het allerbelangrijkste, ik heb deze poll al zovaak gesteld maar hey misschien nieuwe leden wie weet.

Wat heeft je voorkeur, een kat of een hond?

• Kat
  • Hond

0 stemmers

Er is trouwens zo’n kat die elke ochtend rond 8 's ochtends als ik vaak weg fiets voor het raam van zn huis. En omg, hij heeft sinds een paar weken een strikje om. Het is ZO LIEF ik kan daarom huilen. Hij zit ook altijd heel netjes rechtop oh echt zo lief. Met een strikje bedoel ik dus hetzelfde als een soort stropdasje. :heart_eyes:

4 likes

Ik vind vissen en andere zeedieren lekker én ik vind het blijkbaar minder zielig dan andere dieren waardoor ik het makkelijker voor mijzelf kan goedpraten - maar vooral probeer ik soms wat milder naar mezelf te zijn en niet overal zo streng in te zijn en soms betekent het iets te doen waarvan ik het moreel wel verwerpelijk vind maar waarvan ik tegelijkertijd ook voel: het maakt ook voor deze vis niet echt een verschil of ik het één keer in de zoveel tijd wel of niet doe. Het is een mega arbitraire grens.

Ik heb vier jaar vegan gegeten en eet nu ongeveer vier jaar vegetarisch en sinds een jaar eet ik soms vis, zeg tien keer per jaar. Ik zeg over het algemeen dat ik vegetarisch eet omdat dat het beste bij mij en wat ik juist vind om te doen (nouja, eigenlijk is dat veganistisch eten maar ja, toegegeven daar ben ik om redenen die moreel verwerpelijk zijn namelijk het mislopen van een aantal dingen waar ik heel erg van geniet en gemak, mee gestopt), en 99% van de tijd eet ik ook vegetarisch, maar een enkele keer eet ik vis - omdat ik daar dan echt HEEL erg zin in heb. Maar met vlees zou ik dat dus nooit meer doen. :woman_shrugging: ik doe ook maar wat

10 likes

Zó warm is het vandaag toch niet ?

• Nee klopt
  • Jawel specifiek bij mij wel
  • Jawel 26 is zó warm

0 stemmers

3 likes

Hou jij van festivals?

• Ja vind ik heel leuk
  • Eigenlijk niet maar ik ga er wel heen
  • Mwah sommige festivals zijn ok
  • Mwah alleen af en toe
  • Nee ik ga liever dood
  • Gewoon nee

0 stemmers

Wat is ‘t kutste op een festival?

• 30+ graden, volle zon en nul schaduw
  • Slecht weer met regen en modder
  • Vieze dixi’s
  • Lange wachtrijen voor eten/wc’s
  • Tegenvallend eten
  • Duur eten en drinken
  • Drukte (overal mensen)
  • Groot terrein dus veel lopen
  • Artiest die tegenvalt
  • Internet doet het niet
  • Stinkende ongewassen mensen
  • Nog iets anders

0 stemmers

2 likes

All of the above en daarom snap ik de hype niet. Maargoed ik ben sowieso een hater, vind pretparken ook stom.

11 likes

Welke Britney ben jij??

13 likes

Ik vind pretparken ook niet zo, maar daar zou ik iig nog m’n eigen lunch en snacks mee kunnen nemen :smile:

5 likes

Omg heb mn stem veranderd want ik vind britney als brunette prachtig. En ja wear deo

Wat vind jij britney beter staan?

• Geblondeerd haar
  • Brunette

0 stemmers

2 likes

Tot een uur of een vond ik zelfs gewoon nog koel

2 likes

Ik hoor mensen al de hele week over :sparkles:de hitte​:sparkles: van 21/22 graden?!

Overigens vind ik het vanaf een uur of 16 wel warm hier, maar 39 weken zwanger zijn helpt niet mee denk ik.

2 likes

Ik ga door de hitte niet naar het festival op de ring morgen. Ik ben namelijk geen verstandige meid die genoeg water gaat drinken etc dus dat wordt gegarandeerd mn dood.
Zelfbescherming :joy:

6 likes

Morbide poll; aanstoot nemen is een keuze

Morgen wordt het ongeveer 30 graden met volle zon in Amsterdam. Er gaan tienduizenden mensen bij elkaar op een zwarte hete ondergrond staan tussen geluidswallen die de wind beperken. Gaat iedereen dit overleven?

• Ik denk van wel
  • Ik vrees van niet
  • Ja joh sowieso

0 stemmers

2 likes

Zelfs de net aangeplante bomen overleven dat niet

https://www.parool.nl/festival-op-de-ring-a10/hoe-tuig-je-in-zes-uur-een-bos-van-750-bomen-op-voor-festival-op-de-ring-je-waant-je-in-een-oerwoud~ba8b1fb5/

Tldr: er worden vandaag speciaal voor dit feest 750 bomen geplant

Gratis artikel hierover

3 likes

Iemand: gaat dood op asfalt van 46 graden aan de drugs en de hulpdiensten kunnen er niet bij

Amsterdam:

30 likes

Die liggen in een kuubkist per stuk bij het Olympisch Stadion te wachten tot ze hun entree mogen maken.

4 likes

Heb zin in de chaos :ok_hand:

3 likes

Gelukkig zijn het VUmc en OLVG West dichtbij :+1:

3 likes