Stel je persoonlijke vraag #55

Sinds ik een tijdje klantenservice heb gedaan, ben ik echt zo makkelijk aan de telefoon. Ga een discussie oid ook echt niet meer zomaar uit de weg, toch nog iets over gehouden aan die ellendige baan.

3 likes

Drink jij weleens supermarkt ijskoffie (niet per se dit merk maar gewoon zoiets)?

• Ja regelmatig
  • Ja af en toe
  • Ja vaak
  • Nee nooit
  • Lang niet gehad maar wil ik nu wel weer een keer

0 stemmers

Ik heb jaren in de klantenservice gewerkt en ik was daar ook heel goed in maar als ik zelf wat van een ander nodig heb aan de telefoon bak ik er echt niks van
Ik ben maar raar :grimacing:

1 like

Wanneer erger je het meest aan je medemens?:

• Ik erger mij nooit aan anderen :smiling_face_with_three_hearts:
  • Mensen zijn het vervelendst in zomer
  • Mensen zijn het vervelendst in de winter
  • Mensen zijn het vervelendst in de lente
  • Mensen zijn het vervelendst in de herfst
  • Het seizoen maakt niet uit. De irritatie is constant

0 stemmers

Ben je deze zomer al verbrand?:

• Nee, maar ik smeer mijzelf braaf met zonnebrand in
  • Nee, ik vermijd de zon
  • Nee, maar dat is toeval
  • Ja, ik ben al meerdere malen verbrand
  • Ja, ik heb mij al een keertje verbrand

0 stemmers

2 likes

Ik heb dat laatste antwoord nu al een paar keer gewisseld. Ik vermijd de zon zoveel mogelijk en anders smeer ik me wel goed in.

10 likes

Op dit moment zit/lig/ben je:

• Buiten in de zon
  • Buiten in de schaduw
  • Binnen
  • Binnen in de airco
  • Op het water
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Net ingesmeerd dus de zonnebrand moet ff intrekken en dan verplaats ik mij naar buiten

1 like

in de file :angry:

• Wat romantisch :smiling_face_with_three_hearts:
  • Wtf?
  • Neutraal

0 stemmers

5 likes

In de tram met de airco on full blast :pray: Geneigd om gewoon heel de dag rondjes te rijden.

3 likes

Kijk wel uit naar alle Tiktoks vol ellende.

18 likes

ik denk vooral aan hoe warm die arme mensen het moeten hebben, lekker bezweet en plakkerig in je mooie kleren

3 likes

Deze dingen worden nog lekkerder als je ze in een melkopschuimer op de koude stand doet en daarna wat ijsklontjes erbij. Werkt het best die glazen frappuccino flesjes is mn ervaring, die schuimen het beste op.

Middelmatige luxe op zn best :heart_eyes:

41 likes

Eekhoorn, hazelworm, zandhagedis, bruine vinvis (bruinvis), nachtzwaluw

9 likes

Mensen zijn altijd even vervelend, maar in deze temperaturen komt er wel een heel naar type man naar buiten dat je lastig valt imo. Is altijd gezeik op van die hete zomeravonden, alsof ze dan helemaal hormonaal zijn oid.

8 likes

Ik wil ook een das en slangen/adders zien maar het is echt moeilijk volgens mij

4 likes

Ben jij zo’n iemand die “altijd wel wat heeft” of “ waar altijd wel wat mee is”

• Ja ben ik
  • Twijfel
  • Nee ben ik niet

0 stemmers

1 like

Ja, das staat hier heel hoog op verlanglijst (weleens zien wegvluchten maar wil ze graag op de goede camera) maar is een heel schuw nachtdier (als je die overdag ziet moet je toch vaak je afvragen of die niet ziek is oid) daar heb je echt (ochtend/avond)schemer voor nodig, maar ik weet wel burchten hier in de buurt en ik ken ook mensen hier in dorp waar die in de tuinen komt :sweat_smile:
Ringslangen weet ik waar ze hier zitten, maar nog niet gezien.

3 likes

Ik zie wel regelmatig hazelwormen en dat voelt toch ook wel alsof ik een slang heb gezien. Zie ze meestal pas heel laat als ik er al bijna op sta, schrikken wel

6 likes

Ja, is het nu wel echt de tijd voor, voor hazelwormen (wat een hagedissoort is inderdaad en geen slang). In de vroege ochtend zijn ze vaak nog niet heel erg opgewarmd, van de week zag ik er een en die leek dood maar die was dus nog niet warm genoeg, maar na wat aanrakingen ging die wel van het pad af.

2 likes